MAN Lions coach
|
|
« Reply #750 on: January 13, 2013, 14:19:41 » |
|
Suadova izjava: http://www.klix.ba/vijesti/bih/zeljkovic-najvaznije-je-da-prevoz-radi-dogovori-ostaju-otvoreni/130113055U ranim jutarnjim satima funkcija javnog gradskog prijevoza u Kantonu Sarajevo ponovno je u potpunosti uspostavljena. Rezultat je to sinoćnjih razgovora i dogovora Vlade Kantona Sarajevo i predstavnika sindikata GRAS-a gdje je još jednom istaknut interes građana kao prvi i najvažniji interes te da se njima ne smije uskratiti gradski prijevoz zbog problema i neriješenih pitanja koja su ovih dana spominjanja kao povod dvodnevnog prekida gradskog saobraćaja.
Razgovori sa sindkatom GRAS-a biće nastavljeni i u narednim danima uz očekivanja svih da će otvorena pitanja koja su istaknuta kao uzroci ove obustave javnog gradskog saobraćaja biti riješeni, poštujući sve zakonom predviđene procedure i propise.
"Najvažnije je u ovom trenutku da su vozila javnog gradskog prijevoza ponovno na raspolaganju građanima, ne smije se ponoviti da neko povuče vozila i zbog svojih neriješenih pitanja dovede građane u saobraćajni kolaps, praveći tako štetu svima. Dogovori ostaju otvoreni, nema spekulacije o imenima, terminima i rokovima, sve ćemo rješavati na obostrani interes, poštujući prevashodno zakon i zakonske procedure", naglasio je premijer Kantona Suad Zeljković, nakon dvodnevne vanredne sjednice Vlade i dogovora sa sindikatom GRAS-a. Suad me razočarao 200%,bio je odlučan,ne znam zašto je posrnuo.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #752 on: January 13, 2013, 17:18:33 » |
|
Tačno tako. Ovaj nadzorni odbor je svakako bio u odlasku. Svjesni te činjenice oni su najvjerovatnije namjerno s ciljem destabilizacije i osvete imenovali Hasana Bašića na mjesto direktora. Problem je što ne postoji zakonska pretpostavka da isti nadzorni odbor imenuje i razrjesava direktora u tako kratkom roku jer bi u tom slučaju Staljin mogao tužiti i sudskim putem dobiti mandat od 4 godine. Treba istaći da je ogromnu ulogu mozda i najvecu odigrao ministar Damir Marjanovic ministar obrazovanja i nauke koji je sa Zlatkom PEtrovicem ministrom prostornog uređena okoliša i komunalnih poslova došao u firmu i obratio se radnicima doslovice "ljudi molim vas razvijte saobracaj i vratite se na posao, ja vam dajem riječ da ćemo riješiti problem do srijede. Ukoliko u četvrtak i dalje Hasan Bašić bude direktor znate ko sam znate gdje radim slobodno me pljunite u lice na sred ulice".....Navodno su ljudi iz KO SDU veoma ljuti na Bašića jer su ga i oni pozivali da da ostavku. Kako su oni rekli njih su pojedini članovi SDU-a kao Nazif Dacic koji je bio kandidat za opcinsko vijece Novi Grad i Enes Dizdarevic koji je zastupnik u OV Ilijaš ubijedili kako se radi o visoko moralnoj profesionalnoj i sposobnoj ličnosti da preuzme GRAS. Takođe su predočili lažnu tezu da većina radnika želi BAšića za direktora.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #754 on: January 13, 2013, 18:03:25 » |
|
Evo
"Smatramo da je obustava rada GRAS-a vrlo dobro organizovana i politički motivirana sa ciljem da se ucjeni Vlada KS kako bi se promijenila odluka legano izabranih organa upravljanja GRAS-om kao javnim preduzećem. Sama činjenica da Himzanija i njegove pristalice svojim skandiranjem i povicima u krugu GRAS-a izražavaju podršku predhodnom direktoru koji je imenovan od SDP-a, jasno govori da je on i njegova grupa pod direktnim uticajem ljudi iz SDP-a", saopćeno je u nedjelju iz SDU BiH povodom izjava predstavnika Sindikata komunalne privrede GRAS-a koji su direktno optužili SDU za obustavu javnog gradskog prevoza u Kantonu Sarajevo.
S druge strane, navodi se saopćenju, ova situacija je do kraja razotkrila shvatanje socijaldemokratije od SDP-a koje se svodi na zaštitu svojih privilegija preko Himzanije i njemu sličnih plaćenika, ne mareći pri tom što na taj način taocima drže 500.000 građana Sarajeva uskraćujući im pravo na javni gradski prevoz.
"Ove tvrdnje potkrepljujemo s javnim nastupima predstavnika Sindikata komunalne privrede GRAS-a, posebno Adnana Himzanije u kojima se okrivljuje SDU, što nedvojbeno upućuje na zaključak da se radi o politički motiviranom činu preko organizovane grupe pod političkim pokroviteljstvom tzv. 'frakcije reketaša' iz SDP-a", stoji u saopćenju.
Samo javno priznanje Adnana Himzanije da je u GRAS-u sve pokradeno i da se nema šta više krasti, kaže se dalje u saopćenju SDU, dovoljno govori o opredjeljenosti ove grupe da se zadrži postojeće stanje, a ne da se krene u otvoreni obračun s nosiocima korupcije i kriminala u GRAS-u, što je opredjeljenje SDU BiH i parlamentarne većine u Skupštini Kantona Sarajevo.
Nameće se zaključak da Adnan Himzanija svojim djelovanjem direktno prikriva nezakonite radnje u GRAS-u radi vlastitog materijalnog interesa, smatraju u SDU BiH.
Sva dešavanja, smatra SDU, upućuju na to da je cilj nelegalne obustave saobraćaja i štrajka radnika javnog gradskog prevoza, bio pokušaj razbijanja nove parlamentarne većine i smjene Vlade Kantona Sarajevo.
SDU BiH u potpunosti stoji iza stavova Vlade Kantona Sarajevo kada je u pitanju zakonito poslovanje, rad i funkcionisanje GRAS-a.
Ova stranka također, podržava nastojanje Vlade KS da vrati autoritet pravnoj državi i uspostavi red u sektor komunalne privrede.
SDU BiH zahtijeva od Vlade KS da se sankcionišu svi oni koji su organizovali nelagalni štrajk, obustavili saobraćaj, istjerali građane iz vozila GRAS-a i načinili materijalnu štetu na pojedinim objektima i stvarima unutar GRAS-a.
SDU traži od Vlade KS da se s iscrpnom informacijom i svim dešavanjima obavjeste sve agencije za zaštitu zakonitosti i od njih zatraži hitno vršenje kontrole rada i finansijskog poslovanja GRAS-a, "jer smo uvjereni, ne samo da je dobar dio radnika izmanipulisan od Himzanije i njegove grupe, već da iza priće o podobnom i nepodobnom v.d. direktoru stoji pokušaj zaštite vjerovatnih nezakonitih radnji".
|
|
« Last Edit: January 13, 2013, 18:10:59 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #755 on: January 13, 2013, 19:53:34 » |
|
Prvo SDU je minorna stranka koja ima jedan tramvaj glasača i njihovo mišljenje je totalno irelevantno u svemu. Dakle nisu ništa bolji od SDPa jedni su kriminalci drugi gangsteri. Šteta što i jedni i drugi u svom nazivu imaju ideju socijaldemokratije koju su davno napustili a što su potvrdili i ovaj put kada su radnička prava stavili pod noge a sve s ciljem dovođenja stranački podobnog a ne sposobnog alkoholom degenerisanog Hasana Bašića Staljina...i Ideja socijaldemokratije u mnogome se razlikuje od teze "ako nisi s nama onda si protiv nas" što sada jasno propagira SDU. O principijelnosti čelnika SDUa najbolje govori činjenica da je upravo predsjednika SDUa a Nermina Pećanca isti taj Hasan Bašić istjerao iz kruga GRASa kada su došli da pruže podršku Rifetu Kriještorcu koji je štrajkovao glađu. Kakav god bio Šaćir (a organi gonjenje neka utvrđuju njegovu i odgovornost svih ako je ima) u njegovo vrijeme dobili smo 9 "ganz" novih MANova i potpisana je nabavka 15 novih Ikarbusa što je definitivno najveci broj novih vozila ako se izuzme poslijeratna donacija EU i Japana. Za vrijeme Hasana dobili smo 17 "punoljetnih" trolejbusa i mnoštvo obećanja ali i nekoliko sudskih presuda koje su oštetile firmu za desetine hiljada maraka. Mislim da je na najboljem putu bio Haris Kadic i da je imao najzdravije i najzrelije ideje kada je u pitanju GRAS. Međutim pogriješio je samo jednom i ta greška ga je koštala direktorskog mjesta ta to je što nije rastjerao ostatke rukovodnog rezima od Bime Jusufranica Boskaila i Hasana....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #756 on: January 13, 2013, 20:19:24 » |
|
Tu su i SATRA tramvaji koji su 2006-2007 jako dobro išli. Mislim da je svako 4-5 mjeseci jedan novi izlazio. Mislim da bi ih sad 25-30 imali da se nastavilo tim tempom.
Ali nabavke novih autobusa nisu pratile rashode i mislim da je za vrijeme njegovog mandata prvi put bilo ispod 100 autobusa (gradskih i prigradskih). Počela su ispuštanja vožnji. Prvi put se desilo da na liniji 31 radi samo jedno vozilo, za druge linije neznam. To su neki moji utisci.
Ja kao korisnik sam imao utisak da su se stvari malo popravile nakon što je došao Hasan i nakon što su stigli Ikarbusi i Hessovi, i mislio sam da je on dobro rješenje za GRAS i shvatio sam da sam u krivu možda neposredno prije nego što će biti smjenjen. jbg živ čovjek pogriješi.
Transformers, reci mi jesu li na liniji 42 Otoka-Dobrinja po redu vožnje trebala biti 2 ili 3 autobusa? Upratio sam od 2008-2010 da su radila 2 radnim danom i 3 nedjeljom (čini mi se 2+dvokratni ali ne sjećam se dobro). Koliko je bilo ranije autobusa na ovoj liniji?
|
|
« Last Edit: January 13, 2013, 20:32:32 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #757 on: January 13, 2013, 20:28:56 » |
|
Prvo Satra je pod lupom radi malverzacija.Tako da Satra nista sada Grasu ne znaci.Samo za prekid dijela tog programa treba 2,5 mil. KM.Hebo Satru ako joj je retrovizor preko 2,500EUR.Ko ce zavrsiti realno propali projekat koji nije vrijedan tih para,a vrijeme proslo?Niko normalan.Taj projekat se ispituje i utvrdene su nepravilnosti. Drugo nabava vozila Sacira ne umanjuje cinjenicu da je Sindikat putem njega uspio isposlovati povecanja nerealna plata,pa sada prihodi Grasa idu samo na plate i to NETO jedva,a ne na BRUTO. Sto se tice punoljetnih trolejbusa,to nije zavrsio Sacir kad je zapoceo,pa je to zavrseno za vrijeme Hasana. Pojedini uposlenici imaju privatne firme koje posluju sa Grasom i pobjedjuju na tenderu. Sacir se na kraju krajeva goni i mnogi uz njega sadasnji rukovodioci i savjetnici.
Sto se tice izbora bas me zanima koga ce staviti za novog Direktora.hhhh Necemo zaboraviti da kod Senada kandidata se mora raditi po Sandzackom,a on ima jaku liniju pokvarenosti. Sto se tice Vatrica kandidata,pod procesom se vodi tako da otpada. Sehic nema teorije da dodje nazad na mjesto,zna kako je podmicivao pojedino ljudstvo gorivom,sestrica na tehnickom pregledu itd.... Hasan otpada radi pobune... Budemo vidjeli,bice interesantno narednih dana. XD Bruka mislim jos nije prosla. Mene ne zanima politicka opcija samo djela. Haris je po mom misljenju jedina osoba koja je valjala za direktora i zao mi je sto je tako otisao radi ishitrenih odluka.
|
|
« Last Edit: January 13, 2013, 20:43:29 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #758 on: January 13, 2013, 22:05:24 » |
|
Ovo što Azra priča je apsolutno besmislica. Niti se radi o rulji niti o neradnicima nego ljudima koji traže svoja prava. Vlada je svjesna sranja koje je napravio NO imenovanjem Staljina za VD generalnog direktora i zato su popustili i shvatili da se ne mogu stvari lomiti preko koljena. Veoma rado bi politički kriminalci poslali policiju na radnike da smiju. Treba za to imati muda ko sise. Kad je tako za policiju onda sigurno ima razlog zasto je vozac koji je prijetio iz tramvaja da ce i mjesec strajkovati,pri privodjenju upisao.Sad neka slijede Sindikat-upisani.Sto vise laju to vise pisaju. I svi ostali vinovnici strajka mogli su barem reci da su pohapseni sinoc i bili na tretmanu.I svi ostali koji ce biti privedeni.Nije to bas tako kako predstavljaju u javnosti. A nema smisla da jedan Amir bjezi od novinara i sakriva se iza tramvaja i da otvoreno u kameru kaze kako nema nista protiv ljudi koji su zelili da voze jer su to djeca nasih radnika.Nepotizam i korupcija.Priznao je sam da ocito djeca uposlenika naslijedjuju radna mjesta svojih roditelja.A brzo su savili sipke.Inace je poznato da su sa njima pregovori dugotrajni,ali sad su kratko trajali.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #759 on: January 13, 2013, 23:15:04 » |
|
Jooooj Azric ti si zrela za parlamenta. Znas majstorski izvlaciti recenice iz konteksta hahhahah. Prije rata je bila praksa da u vecini firmi prednost pri prijemu imaju djeca starih radnika ako posjeduju kvalifikacije za radno mjesto. Takva je bila praksa i ne mislim da tu ima nešto loše previše..... A kako ti znaš da se čovjek upišao??? da mu ti nisi slučajno mjenjala pelene ili ga prala Slažemo se za HArisa i to sam vec rekao. Ako jos uvijek postoji nada za GRAS onda su to osobe van firme ali ne samo generalni direktor nego apsolutno sav rukovodni kadar.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #762 on: January 14, 2013, 19:07:08 » |
|
Evo za svoj prvi post na forumu zelim dati svoje skromno vidjenje.
Ovo sve sa Grasom je toliko ofirno i toliko jadno da se covjeku zgadi kad shvati gdje zivi. Sjetimo se prvog strajka Grasa kad je Bimo skinut. Tad je cijeli grad zdusno pomagao Grasu i bio na strani ojadjenih radnika. A tad je ustvari poceo kraj Grasa. Od tog trenutka, vlast igra prljavu igru. Prvo su podijelili radnike, onda su doveli tiranine na rukovodeca mjesta, a onda su za sitnu lovu kupile sitne ribe - sindikalce da prave nered u firmi. Kad se to zacini nekim cudnim odlukama (npr da se ne pokrece ozbiljan krivicni postupak protiv Bime i Bimica, zasto, zato sto je Hasan jedan od Bimica, i ako strada Bimo stradace svi), doveli su radnike u situaciju da na papiru imaju jako dobre plate, jako dobre uslove rada, laicki receno - uhljebljeni su. Medjutim, velika vecina tih radnika je kukavelj, i to ova nasa bosanska, ne sandzacka, sandzaklije su dobro uhljebljene. Nema plata, nema kredita, nema zdravstvenog, nema penzionog, nema sredstava za rad, ima viska radnika u administraciji i izmisljenim mjestima, a na radnim mjestima vezanim direktno za vozila fali ljudi. Lova se nekontrolisano ispumpava iz Grasa, ceh placaju u prvom redu gradjani pa onda i radnici. To je sve za posljedicu imalo deprimiranost radnika, smanjenu efikasnost, neljubaznost, manjak vozila, neispravna vozila, neredovan prijevoz. Sve je to uradjeno kako bi se gnjev gradjana okrenuo sa vlasti na Gras i radnike. U tom trenutku u igru ulazi Centrotrans, kao spasitelj, gradjani se filuju pricom kako grad ne moze funkcionisati bez Centrotransa. Kao eto u proteklih 130 godina grad nikad nije funkcionisao sa Grasom. Ljudi u Sarajevu su tu pricu popili i sad gledaaju u Centrotrans ko u Boga, a zaboravljaju da je Centro privatnik i da njega boli kurki za gradjane, njega samo interesuju vase pare. A zaboravlja se primjer iz Istocnog Sarajeva, gdje je Centro sahranio drzavni Gras i sad voze za cijenu karte 1,80 KM i to kad ima putnika na polaznoj stanici, kad nema ne voze. Elem nebitno. Narod je nahuskan na Grasovce i tu stupa vlada na scenu. Postavise Harisa, covjek podnese reziranu ostavku jer su ga prisilili na to, da bi doveli Adisa, koji je mesetar samo takav, ali je za razliku od ostalih ipak napravio pozitivne stvari, te pridobio povjerenje radnika. Onda su cekali trenutak kad mu istice mandat VD da ga smijene da bi izazvali radnicki revolt. Zatim su radnicima obecali da ce Adis ipak ostati direktor, a onda im hinjski suknuli i postavili Hasana. To je tek izazvalo radnicki bunt jer su se ljudi osjecali izdano, i strajk se jednostavno morao dogoditi. Ali bitnije je to da je vladin trik uspio i da su podrsku javnosti pridobili za sebe. Sve je to uradjeno s ciljem da se Gras konacno unisti i uvuce u stecaj, koji bi bio pokrivac za raspodjelu Grasove imovine, i uvlacenja privatnika u sektor javnog prijevoza, a time i bogacenje pojedinih politickih opcija. Javnosti bi oci bile zamazane cijenom od 1 KM, jedan odredjeni period, a onda bi nastao Centrotrans Show po scenariju Istocnog Sarajeva. Time bi se postigao jos jedan cilj, a to je da bi vlada rijesila sebe problema zvanog Gras koji nisu u stanju da rijese jer bi previse njihovih guzica sto u upravi, sto u sindikatu, sto u vladi jednostavno stradalo. Bio bi scenario svih ostalih unistenih firmi - prodaj za marku, izvuci sto vise i zatvori. I pojeo vuk magarca. Simptomaticno je da je Centro uveo samo linije na koje su aplicirali, jer su prosli put kad je bio strajk vozili gdje su stigli i to dzaba, da se ulizu narodu. A danas voze na profitabilnim linijama i uzimaju pare. Naravno, jer im je obecano da ce ostati na tim linijama i kad strajk prodje. Vjerujte mi, mozete me pljuvati koliko hocete, imam veze sa Grasom, to svi znate, mozda malo jesam i subjektivan jer cijeli svoj zivot zivim od plate krvavo zaradjene u tom Grasu, ali zapamtite moje rijeci, ovo je otislo predaleko i plakacemo mi za Grasom svi zajedno i pravicemo ga od blata.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #763 on: January 14, 2013, 19:14:16 » |
|
jarane, samo napomena da nepišeš ko na msn-u ili nekog chatu. Pogledaj malo druge postove
|
|
|
Logged
|
|
|
|
GRAS
Putnik
Offline
Posts: 208
|
|
« Reply #764 on: January 14, 2013, 19:23:19 » |
|
pisano je s mobitela
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|