bhbus.ba
July 02, 2024, 10:42:22 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (3)  (Read 277422 times)
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1155 on: April 04, 2013, 22:48:42 »

nek mod obrise post da nebi vidjeli moju provalu   Lips Sealed
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1156 on: April 04, 2013, 22:53:04 »

Ne trazi se samo plata i nije plata razlog za strajk. Čovječe nema goriva, nema struje, putni nalozi se pišu rukom, nema guma, rezervnih dijelova, ljudi placaju bankama kamatu na kamatu za kredite koje su podigli da bi mnogi rijesili stambeno pitanje. Banke ne interesuje ni Zeljkovic ni KOzadra oni hoce svoje pare......
Kako smo mi samo jadan narod. Umjesto da podrzite ljude koji traze svoje jer cete i vi sutra doci u tu poziciju, neki prije neki kasnije bi pljujete po nama.

A zasto ti nisi posten pa priznas slijedece: da dok je bila "puna kesa para", 2005-2006-2007 da se kralo masovno po GRAS-u, da se odnosilo sve sto nije ubetonirano pola metra u zemlju, da se nafta nosila ne na litre, vec na kanistere, da se sve do tamo negdje 2006-2007 cugalo u krugu GRAS-a, da je bila drama cijela nakon sto je cini mi se Boskailo to zabranio i nakon cega su morali preci u onaj cumez pored da cugaju iz klipace koja se podgrijava na sporetu.

Zasto nisi posten pa ne kazes da problemi nastaju kada je nestalo para, i samim tim kada nema nista za ukrasti? Ja znam da tamo ima jako, jako postenih ljudi, ali oni sada placaju cijenu svog zabijanja glave u pijesak. Jer da je tih 10% diglo svoj glas kada je onih prvih 10% pocelo krast ne sakom, ne lopatom, vec civarama, do ovoga danas ne bi ni doslo. Ali su sutili, i sami su krivi za svoju poziciju. Sto nisu 2003-2004 strajkali protiv Bime&Co, kada je jos bilo nade za GRAS?

Pusti tu suplju pricu...

Jesu li radnici napravili dubiozu zato što su cugali?

Inače sam direkror Bašić je bio pjano koji je okupljao pjane oko sebe. Kad su za vrijeme januarskog štrajka njegove pristalice krenule da voze sa 10-tak autobusa, nekoliko ih je policija zaustavila i ustanovili su da su bili pijani, ili se bar tako pisalo.
« Last Edit: April 04, 2013, 22:54:39 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1157 on: April 04, 2013, 23:06:24 »

nek mod obrise post da nebi vidjeli moju provalu   Lips Sealed

ne razumijem?
Logged


Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1158 on: April 04, 2013, 23:11:59 »

Evo  http://www.klix.ba/vijesti/bih/postignut-dogovor-radnici-grasa-sutra-nece-strajkovati/121115097 Cheesy
Logged

Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #1159 on: April 04, 2013, 23:25:19 »

@transformer

Poenta je bila da svako mora prvo pocistiti ispred svog praga.

GRAS se prvo mora ocistiti iznutra da bi tek poslije mogao zatraziti pomoc drustva (i vlasti i gradjana)...

Ne shvataj licno moje pisanje, odnosi se na GRAS ne na tebe
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1160 on: April 04, 2013, 23:28:47 »

Sad je pitanje hoće li sutra Centrotrans voziti na 12 linija

Centrotransov uslov da uđe na linije je bio da tu ostanu na duži period, vjerovatno misleći dok se ne riješi pitanje 12 spornih linija.

Pretpostavljam da je jedan od uslova radnika GRAS-a bio da se tih 12 linija ponovo vrati GRAS-u i da se povuče Centrotrans.

----------------------------------

EDIT sad dobijam poruku da je ovo stara vjest. Sad sam se i ja provalio.
« Last Edit: April 04, 2013, 23:31:27 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1161 on: April 04, 2013, 23:30:43 »

Halo ljudi, pogledajte datum objave članka 15.11.2012. Ovo je stari članak.  Grin
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1162 on: April 04, 2013, 23:37:32 »

Ja na sve žive forume postavio vijest, pa se morao izvinjavati, a koliko sam se obradovao nemaš pojma.  Znači i sutra Centrotrans, Hukić, Hare...
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1163 on: April 04, 2013, 23:42:26 »

I ja sam ovdje poletio odma prvi da postavim i onda uvidio gresku Cheesy ...Mostar-bus takode,nadam se jos nekim prevoznicima
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1164 on: April 05, 2013, 07:31:46 »

Bogami Mostarce i jutros najavljuju na TVSA.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1165 on: April 05, 2013, 09:21:43 »

pa oni su realna opcija, jer imaju poprilično dosta vozila koja im stoji ne rade na linijama, tako da nije iznenađenje ako se Mostarci pojave.

međutim mene zanima kako će se vršiti isplata/uplata - tj. Dođe Mostar bus i vozi linije i keš od karti jel ostaje njima ili pazar predaju Vladi KS, i isto je sa Hukićem?
Hare vozi danas džabaluk,  a jel i CTS sav pazar od karti ostavlja sebi?
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1166 on: April 05, 2013, 09:25:02 »

http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/radnici-bez-hljeba-a-zeljkovic-doveo-autobuse-s-pala

-Pojavila se informacija među radnicima da bi na čelo firme ponovo mogao doći Hasan Bašić
-10 tak "hasanovaca" je bilo spremno voziti, ali su nakon snažnog protivljenja kolega odustali.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
mate
VIP Član
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.972



WWW
« Reply #1167 on: April 05, 2013, 10:56:56 »

Kako je krenulo u SA, najbolje rijesenje je ako GRAS nece voziti, napraviti kao u Beogradu, posto CTS nema kapacitete da vozi sve linijie, podijeliti izmedu vise poduzeca JGP i tocka
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1168 on: April 05, 2013, 11:00:32 »

davno ja reko da je princip Banja Luke najbolji...
Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1169 on: April 05, 2013, 12:29:00 »

Jeste, ali u Banja Luci se mogu prijaviti firme koje imaju dovoljno vozila i rezerve za linije koje pokrivaju, a kod nas onaj novi nacrt zakona predviđa da firma koja se prijavljuje u gradski prevoz mora imati 40 autobusa i 20 minibusa gradskog ili prigradskog tipa.

I kako se oteti utisku da je to prilagođeno samo za jednu jedinu privatnu firmu?

Pa to čak ni u 2 milionskom Beogradu nema, gdje ima preko 500 privatnih autobusa u gradskom saobraćaju. tamo manje firme imaju po 10-15 autobusa.

Ko će u Sarajevu kupiti 40 autobusa i 20 minibusa a da bi se prijavio na tender?

Šta će nekom 40 autobusa ako konkuriše, npr. na 4 linije na kojima treba 10 autobusa? Za to prevozniku treba recimo 15 autobusa da ima rezerve, i da ne rade sva vozila 3 smjene.
« Last Edit: April 05, 2013, 12:40:38 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.054 seconds with 22 queries.