bhbus.ba
April 25, 2024, 10:02:04 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: [1] 2 3 ... 11   Go Down
  Print  
Author Topic: Ikarbus  (Read 57875 times)
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« on: July 17, 2010, 15:47:30 »

Ovdje stavljati slike Ikarubusa i pazite da ne duplate postove....Izbjegavajte slike s neta,a ako vec morate OBAVEZNO NAVEVESTI IZVOR!
Za pocetak:

Logged

Neoplan VIP Class
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1 on: July 17, 2010, 22:24:37 »

pa gdje je tebi izvor slike???
Logged


Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #2 on: July 18, 2010, 09:37:19 »

Ove su slike slikane uzivo nema izvora za nju  Wink Grin
Logged

Neoplan VIP Class
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #3 on: July 18, 2010, 10:33:31 »

Ove su slike slikane uzivo nema izvora za nju  Wink Grin

aj sine pročitaj pravila...

svaka slika koja nije TVOJA, bez obzira kako slikana, moraš za nju navesti izvor...

obavezno štivo: PRAVILNIK. pročitaj ga još jednom Smiley
Logged


The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #4 on: July 18, 2010, 11:02:27 »

A evo par ikarbuseva Ik-206 od mene, u vlasništvu GRASa a iz mog objektiva










IK-201




za kraj "braća" Cheesy ik-201 i ik-206


Logged


Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #5 on: July 18, 2010, 13:15:15 »

pravi slideshow  Grin Smiley
Logged

Neoplan VIP Class
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #6 on: July 29, 2010, 18:05:33 »

Tipovi od 1993-e godine.

Gradski autobusi:

Solo autobusi:

IK-101-MAN motor,ugradnja ispod poda.
IK-102-RÁBA motor,ugrdanja ispod poda.
IK-103-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-104-RÁBA motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-105-MB motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-106-MB motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-107-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-112.3-VOLVO motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-112N-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-112A-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.

Zglobni autobusi:

IK-201-MAN motor,ugradnja ispod poda.
IK-202-RÁBA motor,ugradnja ispod poda.
IK-203-MB motor,ugradnja ispod poda.
IK-206-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-218.3-VOLVO motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-218N-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-218A-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.


Prigradski autobusi:

IK-101P-MAN motor,ugradnja ispod poda.
IK-102P-RÁBA motor,ugradnja ispod poda.
IK-103P-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-104P-RÁBA motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-105P-MB motor,ugradnja u zadnjem zidu.


Međugradski autobusi:

IK-301-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-302-RÁBA motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-308-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-312-MAN motor,ugradnja u zednjem zidu


Turistički autobusi:

IK-401-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-402-RÁBA motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-404-MB motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-412-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
IK-415-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
« Last Edit: August 01, 2010, 18:37:35 by suikar » Logged

Veliki fan Ikarbusa.
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #7 on: July 29, 2010, 22:40:48 »

hvala na ovim informacijama Cheesy
Logged


suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #8 on: July 29, 2010, 22:42:01 »

hvala na ovim informacijama Cheesy
Nema na čemu.Zato smo tu.Cheesy
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #9 on: August 01, 2010, 18:47:36 »

IK-218N









Izvori slika:www.autobusi.net;www.ikarbus.rs
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #10 on: August 01, 2010, 18:49:56 »

možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Logged


suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #11 on: August 01, 2010, 18:50:56 »

IK-218A







www.autobusi.net
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #12 on: August 01, 2010, 18:52:34 »

možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #13 on: August 01, 2010, 18:54:23 »

IK-112A





www.autobusi.net
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #14 on: August 01, 2010, 18:55:51 »

možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.

sto se tice GRAS-a ovi IK 206 su definitivno najvjerovatnije zadnji kupljeni Ikarbusi, sadasnji management se jasno deklarisao rekavsi "trajno" NE Ikarbusu. Kolko ce trajati ovo "trajno" ostaje da se vidi. Iako vizuelno ovi niskopodni su mnogo mnogo bolji od ovih visokopodnih Ikarbusa..
Logged
Pages: [1] 2 3 ... 11   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 20 queries.