bhbus.ba
April 20, 2024, 17:50:34 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 11   Go Down
  Print  
Author Topic: Ikarbus  (Read 57789 times)
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #15 on: August 01, 2010, 18:56:05 »

IK-218A











www.autobusi.net
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #16 on: August 01, 2010, 19:00:39 »

možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.

sto se tice GRAS-a ovi IK 206 su definitivno najvjerovatnije zadnji kupljeni Ikarbusi, sadasnji management se jasno deklarisao rekavsi "trajno" NE Ikarbusu. Kolko ce trajati ovo "trajno" ostaje da se vidi. Iako vizuelno ovi niskopodni su mnogo mnogo bolji od ovih visokopodnih Ikarbusa..

GRAS je tih "trajnih" riješenja imao puno, al ni jedno ipak nije ostalo trajno xD
Logged


suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #17 on: August 01, 2010, 20:55:56 »

Jedna ispravka:IK-206 nije visokopodni,već srednjopodni.Jer,ima niskopodni,srednjopodni,visokopodni i doubledeckeri. Cheesy
Kod Ikarbusa ide sledećim redosledom:IK-107,IK-112N,IK-218N (Niskopodni);IK-103,IK-103P,IK-312,IK-201,IK-206 (srednjopodni);IK-412,IK-415 (visokopodni).
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #18 on: August 01, 2010, 23:54:08 »

možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.

sto se tice GRAS-a ovi IK 206 su definitivno najvjerovatnije zadnji kupljeni Ikarbusi, sadasnji management se jasno deklarisao rekavsi "trajno" NE Ikarbusu. Kolko ce trajati ovo "trajno" ostaje da se vidi. Iako vizuelno ovi niskopodni su mnogo mnogo bolji od ovih visokopodnih Ikarbusa..



GRAS je tih "trajnih" riješenja imao puno, al ni jedno ipak nije ostalo trajno xD

ima ti ta mjesta u svakom slučaju
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #19 on: August 02, 2010, 21:19:41 »

možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.

sto se tice GRAS-a ovi IK 206 su definitivno najvjerovatnije zadnji kupljeni Ikarbusi, sadasnji management se jasno deklarisao rekavsi "trajno" NE Ikarbusu. Kolko ce trajati ovo "trajno" ostaje da se vidi. Iako vizuelno ovi niskopodni su mnogo mnogo bolji od ovih visokopodnih Ikarbusa..
Neka hvala, ovi naši IK-206 su 2 puta bolji od IK-218N. vjerovatno će prije tog "trajnog NE" biti isporučeno 10 IK-103 koji su pobjedili na tenderu iz 2008.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #20 on: August 02, 2010, 21:29:05 »

možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.

sto se tice GRAS-a ovi IK 206 su definitivno najvjerovatnije zadnji kupljeni Ikarbusi, sadasnji management se jasno deklarisao rekavsi "trajno" NE Ikarbusu. Kolko ce trajati ovo "trajno" ostaje da se vidi. Iako vizuelno ovi niskopodni su mnogo mnogo bolji od ovih visokopodnih Ikarbusa..
Neka hvala, ovi naši IK-206 su 2 puta bolji od IK-218N. vjerovatno će prije tog "trajnog NE" biti isporučeno 10 IK-103 koji su pobjedili na tenderu iz 2008.
Nisu ni loši,a ni dobri.Ja kažem,autobus koji preživi Beograd,preživeće sve.
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #21 on: August 02, 2010, 22:19:37 »

možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.

sto se tice GRAS-a ovi IK 206 su definitivno najvjerovatnije zadnji kupljeni Ikarbusi, sadasnji management se jasno deklarisao rekavsi "trajno" NE Ikarbusu. Kolko ce trajati ovo "trajno" ostaje da se vidi. Iako vizuelno ovi niskopodni su mnogo mnogo bolji od ovih visokopodnih Ikarbusa..
Neka hvala, ovi naši IK-206 su 2 puta bolji od IK-218N. vjerovatno će prije tog "trajnog NE" biti isporučeno 10 IK-103 koji su pobjedili na tenderu iz 2008.

Ne ni u najgorim snovima ...što se tiče Ikarbusa oni su "završili karijeru" u GRAS-u barem jos dvije godine najmanje
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #22 on: August 08, 2010, 22:32:54 »

Logged


suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #23 on: August 08, 2010, 22:39:05 »

Dobra je to mašina.Samo ih treba redovno održavati.IK-103,IK-206,IK-112X i IK-218X imaju ugrađene MAN motore,VOITH automatske menjače i SIEMENS-ovu elektroniku.
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #24 on: August 08, 2010, 22:57:57 »

IK-415 u krugu fabrike Ikarbus.



www.autobusi.net
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #25 on: August 08, 2010, 23:01:15 »

IK-412



www.autobusi.net
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #26 on: August 08, 2010, 23:01:51 »


ne čini mi se loše, podsjeća na setre HDH serije 200 i 300
Logged


suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #27 on: August 08, 2010, 23:03:14 »


ne čini mi se loše, podsjeća na setre HDH serije 200 i 300
Dobri su autobusi.Stabilni su i brzi.
Logged

Veliki fan Ikarbusa.
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #28 on: August 09, 2010, 19:55:02 »

Ko želi saznati nešto više o Ikarbusevim busevima, ima katalog, pa nek pogleda Wink
http://www.4shared.com/document/j1OppwVE/katalog_ikarbus.html


također na stranici http://www.ikarbus.rs/
odabirom nekog modela imate priliku i da downloadujete pojedinačni pdf katalog o tom modelu Cheesy
« Last Edit: August 09, 2010, 20:04:29 by The_Dubster » Logged


suikar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 321



« Reply #29 on: August 20, 2010, 12:12:13 »

Holanđani kupuju “Ikarbus”
N. PANTIĆ | 19. avgust 2010. 20:49 | Komentara: 0

Beogradska fabrika autobusa uskoro bi mogla da dobije novog vlasnika. Ugovoren posao sa prestonicom o kupovini 250 vozila




HOLANDSKI proizvoćač autobusa “VDL” trebalo bi uskoro da postane novi vlasnik beogradske fabrike “Ikarbus”. Ugovor će verovatno biti potpisan narednih dana, ali detalji sporazuma još nisu poznati. Kako smo saznali dogovoren je i prvi posao, koji bi trebalo i da pokrene proizvodnju koja mesecima stoji, pošto grad Beograd planira da od novih poslodavaca kupi 250 autobusa.

Predstavnici holandske firme su se u četvrtak, prvo sastali sa gradonačelnikom Beograda Draganom Đilasom sa kojim je i dogovorena kupovina vozila za GSP, a potom je trebalo da se sastanu i sa ministrom ekonomije i regionalnog razvoja s kojim je trebalo da dogovore detalje sporazuma.

Kupovinom “Ikarbusa” konačno bi bila pokrenuta proizvodnja koja mesecima stoji. Od kako je raskinut ugovor sa ruskom firmom “Avtodal servis” septembra prošle godine, licitirani su brojni kupci koji su trebali da pokrenu “trake” u fabrici. Iz Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja prvo su najavljivili da je za beogradsku fabriku zainteresovan kineski proizvođač autobusa. Od te saradnje nije bilo ništa, kao ni od najave da će doći Italijani.

Sa “Breda Menarinibusom” čak je bilo zakazano i potpisivanje ugovora. Italijani su hteli da zakupe kapacitete i obnove proizvodnju, a sa “Ikarbusom” su sarađivali i pre privatizacije. Međutim, Ministarstvo ekonomije nije pristalo na posrednika u pregovorima i ugovor nikada nije potpisan.

    RASKINUT UGOVOR
    FABRIKU autobusa “Ikarbus” je polovinom 2008. kupio ruski “Avtodel servis” za 7,1 milion evra. Kako nisu ispoštovali ni socijalni program, ni investicione obaveze, a nisu isplaćivali ni zarade, ugovor je raskinut septembra prošle godine. U januaru je Agencija za privatizaciju pokrenula restrukturiranje “Ikarbusa”, a svi poverioci su pozvani da prijave potraživanja.[/list]

    Novosti
    Logged

    Veliki fan Ikarbusa.
    Pages: 1 [2] 3 4 ... 11   Go Up
      Print  
     
    Jump to:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
    Page created in 0.055 seconds with 20 queries.