Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #285 on: June 24, 2011, 20:50:43 » |
|
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #286 on: June 24, 2011, 21:53:58 » |
|
"šega" mi ovaj mjenjač na lijevoj strani....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mihael_2646
|
|
« Reply #287 on: June 24, 2011, 22:43:36 » |
|
"šega" mi ovaj mjenjač na lijevoj strani....
Kao da voziš neki auto sa volanom na desnoj strani
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #288 on: June 24, 2011, 22:56:45 » |
|
To je automatik, samo ne znam koje vrste. Pošto ima kvačilo trebao bi imati i opciju manuelnog šaltanja.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Mihael_2646
|
|
« Reply #289 on: June 25, 2011, 00:17:56 » |
|
To je automatik, samo ne znam koje vrste. Pošto ima kvačilo trebao bi imati i opciju manuelnog šaltanja.
Ja mislim da je to poluautomatik. Dakle, normalno je sve kao u šaltaša,koristi se kvačilo, a mjenjač se naprijed gura da se ubaci u veću brzinu, a nazad u nižu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #290 on: June 25, 2011, 10:37:48 » |
|
onda je to kao fazon tiptronika samo sa kvačilom...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #291 on: June 26, 2011, 12:41:08 » |
|
To je automatik, samo ne znam koje vrste. Pošto ima kvačilo trebao bi imati i opciju manuelnog šaltanja.
Ja mislim da je to poluautomatik. Dakle, normalno je sve kao u šaltaša,koristi se kvačilo, a mjenjač se naprijed gura da se ubaci u veću brzinu, a nazad u nižu. 6 brzinski poluautomatik, iz manje u vecu ručicu pomjeraš naprijed a iz veće u manju nazad. Kvačilo koristiš normalno kao kod klasičnog mjenjača. Inače ovakav mjenjač ima CTS-ova VIP 303 . U glavnom ova vozila su jako ugodna za voznju naravno kad se pravilno rukuje...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
borislav
Kondukter
Offline
Posts: 740
|
|
« Reply #292 on: June 26, 2011, 21:14:13 » |
|
I od mene malo neoplana. Uploaded with ImageShack.us
|
|
|
Logged
|
SETRA THE BEST
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #293 on: July 12, 2011, 20:55:50 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #294 on: July 12, 2011, 22:51:58 » |
|
Juče zlatni MAN bio u Sarajevu, rijedak gost na toj liniji..
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #295 on: July 16, 2011, 23:00:50 » |
|
Smiljić nam se ponovio Turkizom II, prije 45 minuta viđen na noćnoj liniji Banja Luka - Sarajevo, nema nikakvih natpisa na sebi, poznao sam ga po tabli.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #296 on: July 16, 2011, 23:10:56 » |
|
Moja prva (normalna) fotka Smiljića
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #297 on: July 17, 2011, 10:36:27 » |
|
I kao prva je ispala pravo lijepa i kvalitetna, kao prva, odma je odrađena u velikome stilu...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #298 on: July 18, 2011, 01:17:27 » |
|
Maloprije u Mostaru sam vidio 415-ku ..ma ziva se ona nije cula, pozz soferu
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #299 on: July 18, 2011, 01:56:53 » |
|
I trebao im je jedan manji bus...ne znam zašto su se riješili malih Temsi jer noćna linija za Sarajevo nema baš neki veliki potencijal za velikog busa.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
|