bhbus.ba
November 22, 2024, 23:27:35 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 72   Go Down
  Print  
Author Topic: SMILJIĆ Company, Banja Luka/Laktaši  (Read 320453 times)
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #285 on: June 24, 2011, 20:50:43 »

Evo vam vala još jedna kad ste navalili Grin



Išao sam Translinerom u BL i mogu reći da je jako komforan i sasvim dobar za tu liniju...iznenadio me je pozitivno:



Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #286 on: June 24, 2011, 21:53:58 »

"šega" mi ovaj mjenjač na lijevoj strani....
Logged
Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #287 on: June 24, 2011, 22:43:36 »

"šega" mi ovaj mjenjač na lijevoj strani....
Kao da voziš neki auto sa volanom na desnoj strani
Logged

Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #288 on: June 24, 2011, 22:56:45 »

To je automatik, samo ne znam koje vrste. Pošto ima kvačilo trebao bi imati i opciju manuelnog šaltanja.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #289 on: June 25, 2011, 00:17:56 »

To je automatik, samo ne znam koje vrste. Pošto ima kvačilo trebao bi imati i opciju manuelnog šaltanja.
Ja mislim da je to poluautomatik. Dakle, normalno je sve kao u šaltaša,koristi se kvačilo, a mjenjač se naprijed gura da se ubaci u veću brzinu, a nazad u nižu.
Logged

Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #290 on: June 25, 2011, 10:37:48 »

onda je to kao fazon tiptronika samo sa kvačilom...
Logged


transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #291 on: June 26, 2011, 12:41:08 »

To je automatik, samo ne znam koje vrste. Pošto ima kvačilo trebao bi imati i opciju manuelnog šaltanja.
Ja mislim da je to poluautomatik. Dakle, normalno je sve kao u šaltaša,koristi se kvačilo, a mjenjač se naprijed gura da se ubaci u veću brzinu, a nazad u nižu.

 6 brzinski poluautomatik, iz manje u vecu ručicu pomjeraš naprijed a iz veće u manju nazad. Kvačilo koristiš normalno kao kod klasičnog mjenjača. Inače ovakav mjenjač ima CTS-ova VIP 303 . U glavnom ova vozila su jako ugodna za voznju naravno kad se pravilno rukuje...
Logged
borislav
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 740



« Reply #292 on: June 26, 2011, 21:14:13 »

I od mene malo neoplana.


Uploaded with ImageShack.us
Logged

SETRA THE BEST
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #293 on: July 12, 2011, 20:55:50 »

Logged


Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #294 on: July 12, 2011, 22:51:58 »

Juče zlatni MAN bio u Sarajevu, rijedak gost na toj liniji..
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #295 on: July 16, 2011, 23:00:50 »

Smiljić nam se ponovio Turkizom II, prije 45 minuta viđen na noćnoj liniji Banja Luka - Sarajevo, nema nikakvih natpisa na sebi, poznao sam ga po tabli. Wink
Logged

Neoplan VIP Class
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #296 on: July 16, 2011, 23:10:56 »

Moja prva (normalna) fotka Smiljića
Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #297 on: July 17, 2011, 10:36:27 »

I kao prva je ispala pravo lijepa i kvalitetna, kao prva, odma je odrađena u velikome stilu...
Logged


Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #298 on: July 18, 2011, 01:17:27 »

Maloprije u Mostaru sam vidio 415-ku ..ma ziva se ona nije cula, pozz soferu Wink
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #299 on: July 18, 2011, 01:56:53 »

I trebao im je jedan manji bus...ne znam zašto su se riješili malih Temsi jer noćna linija za Sarajevo nema baš neki veliki potencijal za velikog busa.
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Pages: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 72   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.055 seconds with 22 queries.