Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #135 on: November 25, 2010, 00:34:30 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #136 on: November 25, 2010, 00:37:49 » |
|
Paja u zadnje vrijeme svaki dan piči za Sarajevo sa troosovincem...bio je slobodan prekjuče
|
|
« Last Edit: November 25, 2010, 00:39:46 by Mustafa YJM »
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #137 on: November 25, 2010, 00:40:13 » |
|
a 2 su vozaca danas bila !
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #138 on: November 25, 2010, 00:45:59 » |
|
a 2 su vozaca danas bila !
Onda kod njih nema pravila...zavisi kako kad, nekad idu dva nekad jedan. Jadan Tour, nije imao vremena ni da mu ratkape postave.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #139 on: November 25, 2010, 01:01:52 » |
|
a 2 su vozaca danas bila !
Onda kod njih nema pravila...zavisi kako kad, nekad idu dva nekad jedan. Jadan Tour, nije imao vremena ni da mu ratkape postave. Ima pravila a pravilo je sljedece. Linija koja ujutro u 5 ili 5.30 ide iz Banja luke za Sarajevo i koji stize ovdje oko 10.30 do 11.00 ima dva vozača jer to vozilo se vraca isti dan. Dakle jedan vozi u jednom smjeru drugi u drugom. Dok ne voze kondukterisu. Linija koja ide iz Banja luke za Sarajevo u 16.30 obično ide jedan vozač ponekad sa kondukterkom. To vozilo "nociva" u Sarajevu i u ranim jutarnjim satima (mislim oko 5) polazi za Banja luku.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
|
« Reply #140 on: November 25, 2010, 01:20:46 » |
|
42 slike od 2 tourlinera na ovom forumu, malo se ja poceo baviti statistikom, nadam se da ne zamjerate
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #141 on: November 25, 2010, 12:15:20 » |
|
a 2 su vozaca danas bila !
Onda kod njih nema pravila...zavisi kako kad, nekad idu dva nekad jedan. Jadan Tour, nije imao vremena ni da mu ratkape postave. Ima pravila a pravilo je sljedece. Linija koja ujutro u 5 ili 5.30 ide iz Banja luke za Sarajevo i koji stize ovdje oko 10.30 do 11.00 ima dva vozača jer to vozilo se vraca isti dan. Dakle jedan vozi u jednom smjeru drugi u drugom. Dok ne voze kondukterisu. Linija koja ide iz Banja luke za Sarajevo u 16.30 obično ide jedan vozač ponekad sa kondukterkom. To vozilo "nociva" u Sarajevu i u ranim jutarnjim satima (mislim oko 5) polazi za Banja luku. Malo si se za*ebo....opet kažem da nema nekog šablona, noćnu za Sarajevo vozi isključivo jedan vozač a jutarnju nekad jedan a nekad dva, zavisi koliko je vozača slobodnih, a to za kondukterku prvi put čujem. Ova linija je preduga za jednog vozača, jer traje oko 10 sati vožnje u oba pravca a zna se da po zakonu profesionalni vozač ne smije dnevno upravljati vozilom više od 9 sati, ali pošto u Bosni svi muljaju.....za Sarajevo putujem isključivo sa njima a i često sam ih čekao na stanici u Doboju da ih slikam pa znam. A s razlogom imamo najviše slika Tourlinera, većinom su moje a pošto oni 90 % vremena voze za Sarajevo tako da sam njih najviše imao priliku slikati. P.S. Troosovinac na satu ima 230 xxx ( Nedjelja, 21,11,2010 )
|
|
« Last Edit: November 25, 2010, 12:21:36 by Mustafa YJM »
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #142 on: November 25, 2010, 13:10:19 » |
|
Posade Smiljica znam od kako se otvorila linija Sarajevo banja luka mislim jedna od prvih medjuentitetskih linija nedugo poslije rata. Prvo su radili u kooperaciji sa Hasanbegovic Company ja mislim. to je firma koja vise ne postoji. Dakle znam jako dobro sve u vezi Smiljica njegovih vozaca i svega ostalog. Moguce da ponekada u jutarnjoj voznji "uskoci" po jedan vozac vjerovatno iz objektivnih razloga ali u svakom slucaju to ne opravdavam. Ako bilo šta muljaju to mogu raditi još neko vrijeme ali izbacivanjem tahograf traka a ubacivanjem magentnih kartica sve to ce pasti u vodu. Dok nisu kupljene TEMSE nocnu odnosno popodnevnu liniju iz Banja luke je drzala setra 215 H gdje su obicno bili vozac i kondukterka . Bile se dvije kondukterke znao sam i imena ali sam zaboravio
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #143 on: November 25, 2010, 19:26:32 » |
|
Posade Smiljica znam od kako se otvorila linija Sarajevo banja luka mislim jedna od prvih medjuentitetskih linija nedugo poslije rata. Prvo su radili u kooperaciji sa Hasanbegovic Company ja mislim. to je firma koja vise ne postoji. Dakle znam jako dobro sve u vezi Smiljica njegovih vozaca i svega ostalog. Moguce da ponekada u jutarnjoj voznji "uskoci" po jedan vozac vjerovatno iz objektivnih razloga ali u svakom slucaju to ne opravdavam. Ako bilo šta muljaju to mogu raditi još neko vrijeme ali izbacivanjem tahograf traka a ubacivanjem magentnih kartica sve to ce pasti u vodu. Dok nisu kupljene TEMSE nocnu odnosno popodnevnu liniju iz Banja luke je drzala setra 215 H gdje su obicno bili vozac i kondukterka . Bile se dvije kondukterke znao sam i imena ali sam zaboravio
Jarane, moguće jedino da je 215 HD bila u pitanju....uglavnom, možeš ti pričati šta hoćeš ali trenutno češće ide jedan vozač nego dva, pogotovo ljeti kad je sezona turizma.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #144 on: November 25, 2010, 19:34:03 » |
|
Mustafa, kakav "turizma" ,isliš turista
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #145 on: November 25, 2010, 19:53:56 » |
|
Posade Smiljica znam od kako se otvorila linija Sarajevo banja luka mislim jedna od prvih medjuentitetskih linija nedugo poslije rata. Prvo su radili u kooperaciji sa Hasanbegovic Company ja mislim. to je firma koja vise ne postoji. Dakle znam jako dobro sve u vezi Smiljica njegovih vozaca i svega ostalog. Moguce da ponekada u jutarnjoj voznji "uskoci" po jedan vozac vjerovatno iz objektivnih razloga ali u svakom slucaju to ne opravdavam. Ako bilo šta muljaju to mogu raditi još neko vrijeme ali izbacivanjem tahograf traka a ubacivanjem magentnih kartica sve to ce pasti u vodu. Dok nisu kupljene TEMSE nocnu odnosno popodnevnu liniju iz Banja luke je drzala setra 215 H gdje su obicno bili vozac i kondukterka . Bile se dvije kondukterke znao sam i imena ali sam zaboravio
Jarane, moguće jedino da je 215 HD bila u pitanju....uglavnom, možeš ti pričati šta hoćeš ali trenutno češće ide jedan vozač nego dva, pogotovo ljeti kad je sezona turizma. brate u pitanju je bila 215 H kojih je tada Smiljic imao 5 ili 6 komada . Znači definitivno nije HD. Dakle savrseno dobro znam sta govorim kada su setre u pitanju. Kada su u pitanju vozaci sve je moguce
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #146 on: November 25, 2010, 20:16:49 » |
|
Nisam znao za to, hvala .. znam da su imali jednu bijelu HD koja je non stop radila Sarajevo.. Adine dragi...kad kažem ''turizma'' mislim na riječ TURIZAM a ne na MERCEDES TURIZMO
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #147 on: November 25, 2010, 20:24:21 » |
|
Nisam znao za to, hvala .. znam da su imali jednu bijelu HD koja je non stop radila Sarajevo.. Adine dragi...kad kažem ''turizma'' mislim na riječ TURIZAM a ne na MERCEDES TURIZMO [/quote Nisam znao za to, hvala .. znam da su imali jednu bijelu HD koja je non stop radila Sarajevo.. Adine dragi...kad kažem ''turizma'' mislim na riječ TURIZAM a ne na MERCEDES TURIZMO u pravu si za tu bijelu 215 HD radila je Sarajevo non stop zajedno sa Starlinerom...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
coleman
Kondukter
Offline
Posts: 638
|
|
« Reply #148 on: November 25, 2010, 23:16:37 » |
|
U pravu si za 215H, ja ih se sjecam jos negdje mozda 2003-4, tada je Smiljic imao i nekoliko 228DT i 215 HD, sve u extra stanju i za to vrijeme extra dobri autobusi. I tada se vidilo da su ozbiljna firma. E sad me interesuje, koliko vidim slabo putnika ima za Sarajevo a idu najbolji autobusi? A drugo, intersuje me da li voze ovu liniju za Gelsenkirchen? Mustafa,ako se sjetis pitaj vozaca za Gelsenkirchen, naravno ako nije problem?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #149 on: November 25, 2010, 23:19:29 » |
|
U pravu si za 215H, ja ih se sjecam jos negdje mozda 2003-4, tada je Smiljic imao i nekoliko 228DT i 215 HD, sve u extra stanju i za to vrijeme extra dobri autobusi. I tada se vidilo da su ozbiljna firma. E sad me interesuje, koliko vidim slabo putnika ima za Sarajevo a idu najbolji autobusi? A drugo, intersuje me da li voze ovu liniju za Gelsenkirchen? Mustafa,ako se sjetis pitaj vozaca za Gelsenkirchen, naravno ako nije problem?
da imao je 2 skoro identicne 228 dt jedna je zavrsila u SERVISTRANSU iz Donjeg Vakufa a sa drugom ne znam sta je
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|