Palalija Kiseljak
Putnik
Offline
Posts: 189
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1185 on: August 28, 2013, 23:32:16 » |
|
sedmicu vidis procitat ![Cheesy](http://stariforum.bhbus.ba/Smileys/default/cheesy.gif) mala ispravka oko 10 000 km znaci autobus je otisao jednom za Amsterdam to ti je oko 5000 km u oba smjera i dok se vratio opet je poslat za Amsterdam toliki put prevaljen a samo nekih 2-3 sata u garazi bio . Daj ljudi, imali netko da nam pojasni, koliko je kilometara izmedju ta dva grada, i da je teretski nemoguce toliko izvesti po Evropi, dnevno preko 1000 km je malo mlogo a i polasci se nekad ne poklapaju, a tek zakonske odredbe Razmak ti je 2548 km eto otprilike tako , aa ovo drugo ne znam o cemu pricas uopste drug . Zasto je nemoguce ? De ti nama pojasni ![Cheesy](http://stariforum.bhbus.ba/Smileys/default/cheesy.gif) Veliki pozdrav
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1186 on: August 29, 2013, 00:06:58 » |
|
sjecam se jednom da je dvospratni Neoplan vozio za Vogoscu..tada je sigurno ispao neki bus sa te linije a nije bilo adekvatne zamjene..po meni gore ce biti ako budu morali napustit ove GRASove linije...gdje ce onda sa gradskim MANovima i Neoplanima...da pocnu vozat za Brezu,Kakanj ,Visoko... ljudi se pate i u onim NL313 a nemislim da bi u ovim bilo nista bolje...
Vozio je dvospratni Skyliner na komercijali više puta u početku. Što se tiče Centrolinera njima ni sada nisu strane linije koje si nabrojao jer je juče jedan solo radio na Kaknju, a i zglobni često tamo ide. Ma držao je Centrotrans te linije poslije rata sa Sanosima S200, Ikarusima IK-161, MAN-ovima SL200 i SG240, Mečkama O305, Van Hoolovima A120...
|
|
« Last Edit: August 29, 2013, 00:10:17 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
damir050
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1187 on: August 29, 2013, 00:23:53 » |
|
kako nije moguce izvesti 1000 km po Evropi za dan ,Evo ti uzimam ponovo CTS za primjer linija Dortmund - Sarajevo , vozilo krece u 06:00 h iz Dortmunda , teritoriju Njemacke napusta negdje oko 22:00 h to je nekih 1000 km , ako ne malo i jace
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Palalija Kiseljak
Putnik
Offline
Posts: 189
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1188 on: August 29, 2013, 10:31:01 » |
|
evo svicer trazio si da ti se objasni evo damir050 ti je objasnio , a ja sam ne razumijem zasto si ti napisao da je nemoguce u jednom danu preci 1000 km po Evropi ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1189 on: August 29, 2013, 11:57:37 » |
|
CTS treba veliko pomladjivanje voznog parka, u ovom trenutku npr Travnik Trans i Road imaju daleko bolji vozni park na prigradskom i medjugradskom saobracaju.
CTS-ovi i Citylineri i Steyeri/Grfovi su odradili svoje, i njima treba nekolilo vrsta buseva: Prigradski SÜxx3 umjesto Steyera/G&S, prigradski NL313 Ü sa onim velikim prigradskim sjedistima za Ilijas, treba im (i to hitno) kao sto kolega rece barem 15-20 Trendlinera ili Lion's Regio i to u obje konfiguracije (prigradski i medjugradski) da bi se lagano Translineri i Citylineri rashodovali. Eventualno jos koji NL313 ili N4420 sa klimom za ove gradske linije.
Zapravo, idealno bi bilo:
Kakanj, Breza, Praca, Trnovo: prigradski A26 NL313Ü ili N4420 Ü ili SÜ313 ili A78 Kiseljak, Fojnica, Busovaca, Olovo: Lion's Regio prigradski Mostar, Tuzla, Zenica, Bugojno, itd: medjugradski Lion's Regio Bihać: samo za tamo Lion's Coach
Sada se pokazuje da je kupovina Novocitija bila promasaj, i po meni njih barem polovicu treba prebaciti u Fojnicu, Kiseljak ili Visoko, da rade loko linije. Nadam se da ce nastaviti kupovati polovne Sprintere, jer im to nije losa ideja bila za loko voznje iz ovih manjih mjesta
Na temu nepouzdanosti Lion's Coach, po meni, da su oni zaista nekvalitetni CTS bi se vec vratio na Neoplan Cityliner a ne bi nastavili kupovati LC, jer se pokazalo da njima nije mrsko u startu platiti vise a dobiti pouzdano vozilo. Vjerovatno se radi da su sva nova vozila zbog komplikovane tehnologije vise podlozna kvarovima nego ona iz 1990-ih.
|
|
« Last Edit: August 29, 2013, 12:05:43 by Ins »
|
Logged
|
|
|
|
Ins
Putnik
Offline
Posts: 379
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1190 on: August 29, 2013, 11:58:20 » |
|
neki dan sam bio u CTS-ovoj bazi i ulazim u jednog Neoplana treba ici za Zagreb necete vjerovati preko 4 miliona km
Dobih ja informaciju koju sam trazio, bez kupovine karte i ulaska u autobus ![Cheesy](http://stariforum.bhbus.ba/Smileys/default/cheesy.gif)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1191 on: August 29, 2013, 12:32:29 » |
|
Na temu nepouzdanosti Lion's Coach, po meni, da su oni zaista nekvalitetni CTS bi se vec vratio na Neoplan Cityliner a ne bi nastavili kupovati LC, jer se pokazalo da njima nije mrsko u startu platiti vise a dobiti pouzdano vozilo. Vjerovatno se radi da su sva nova vozila zbog komplikovane tehnologije vise podlozna kvarovima nego ona iz 1990-ih.
nisu nepouzdani nego su zastarjeli i vecina je odradila svoje...mogu oni jos vozit al slat ih na neke dalje relacije je dosta rizicno
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1192 on: August 29, 2013, 12:44:12 » |
|
Pa svaki Top Coach (oni prvi koji su nabavljeni) kod njih je odradio po dva i po do tri miliona km...malo li je. Oni su sada dobri do Zagreba, Bihaća, ili dolje do mora (Split, Dubrovnik, Ulcinj itd.)
|
|
« Last Edit: August 29, 2013, 12:45:48 by Mustafa YJM »
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team ![Wink](http://stariforum.bhbus.ba/Smileys/default/wink.gif) ![](http://www.bhbus.net/images/bhbususerbar.png)
|
|
|
Troler
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1193 on: August 29, 2013, 14:10:56 » |
|
CTS treba veliko pomladjivanje voznog parka, u ovom trenutku npr Travnik Trans i Road imaju daleko bolji vozni park na prigradskom i medjugradskom saobracaju.
CTS-ovi i Citylineri i Steyeri/Grfovi su odradili svoje, i njima treba nekolilo vrsta buseva: Prigradski SÜxx3 umjesto Steyera/G&S, prigradski NL313 Ü sa onim velikim prigradskim sjedistima za Ilijas, treba im (i to hitno) kao sto kolega rece barem 15-20 Trendlinera ili Lion's Regio i to u obje konfiguracije (prigradski i medjugradski) da bi se lagano Translineri i Citylineri rashodovali. Eventualno jos koji NL313 ili N4420 sa klimom za ove gradske linije.
Zapravo, idealno bi bilo:
Kakanj, Breza, Praca, Trnovo: prigradski A26 NL313Ü ili N4420 Ü ili SÜ313 ili A78 Kiseljak, Fojnica, Busovaca, Olovo: Lion's Regio prigradski Mostar, Tuzla, Zenica, Bugojno, itd: medjugradski Lion's Regio Bihać: samo za tamo Lion's Coach
Sada se pokazuje da je kupovina Novocitija bila promasaj, i po meni njih barem polovicu treba prebaciti u Fojnicu, Kiseljak ili Visoko, da rade loko linije. Nadam se da ce nastaviti kupovati polovne Sprintere, jer im to nije losa ideja bila za loko voznje iz ovih manjih mjesta
Na temu nepouzdanosti Lion's Coach, po meni, da su oni zaista nekvalitetni CTS bi se vec vratio na Neoplan Cityliner a ne bi nastavili kupovati LC, jer se pokazalo da njima nije mrsko u startu platiti vise a dobiti pouzdano vozilo. Vjerovatno se radi da su sva nova vozila zbog komplikovane tehnologije vise podlozna kvarovima nego ona iz 1990-ih.
Ne drži ovaj Centrotrans liniju za Trnovo, nego GRAS i istočni Centrotrans tristotrojkama. Što se tiče Novocitija ima Centrotrans linija oko Ilijaša i Srednjeg na koje bi mogli Novociti. Dio Citylinera, Translinera, Štajera i Grafova bi se možda mogao prebaciti u Istočno Sarajevo jer su tamošnja vozila raspad, pogotovo ona na takozvanom gradskom prevozu. Ostalo se slažem (hajde da se i ja jednom s tobom složim ![Cheesy](http://stariforum.bhbus.ba/Smileys/default/cheesy.gif) )
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Palalija Kiseljak
Putnik
Offline
Posts: 189
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1194 on: August 29, 2013, 21:32:07 » |
|
Pa svaki Top Coach (oni prvi koji su nabavljeni) kod njih je odradio po dva i po do tri miliona km...malo li je. Oni su sada dobri do Zagreba, Bihaća, ili dolje do mora (Split, Dubrovnik, Ulcinj itd.)
upravo tako . Dvoosovinci su poprilicno ocuvanu zapravo odlicni su , a troosovicni samo do Zagreba dobace najdalje osim ona dva nova EEV troosovinca i ona dva stara sto jedan vozi za Berlin i sto je vozio za Amsterdam .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1195 on: August 29, 2013, 21:54:17 » |
|
Ma piče oni i vani .. 0427 je neki dan odgulio u Amsterdam .. iako je mislim 03/04 godina proizvodnje .. Ima ona tvrda sjedišta .. Znaju cesto pičiti u španiju tursku itd .. Najmladji troosovinci su 2010 godište .. Tada su stigla 2, pored ovih zadnjih sa euro 5 normama ..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Palalija Kiseljak
Putnik
Offline
Posts: 189
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1196 on: August 29, 2013, 22:01:07 » |
|
ma idu oni kad je ljetna sezona , ali sad ce oni ponovo u normalu Zagreb , Split i ovo Bihac Tuzla i tako ![Tongue](http://stariforum.bhbus.ba/Smileys/default/tongue.gif) aa to samm i reko pored ovih EEV troosovinaca jedino sto moze da pici gdje god treba su reg . J21-J-523 i onaj E00-A-153
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1197 on: August 29, 2013, 22:05:56 » |
|
Meni je cudno kako ne nabave nekoliko polovnih manova.. Kako god bolji su od njihovih .. Kod sejarija su se prodavali neki sa kilometrazom od 300-400 do 600 hiljada .. Ipak je velika razlika izmedju 400 000 i 2-3 miliona .. Barem za neke kraće linije .. a i cijene im nisu bezobrazne..
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
Palalija Kiseljak
Putnik
Offline
Posts: 189
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1198 on: August 29, 2013, 22:09:30 » |
|
maa drug moj ovim Manovima je do sljedece ljetne sezone maksimum , ii rashodovat ce ih , aa sigurno ce neke nove nabavit .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Setra 417 HDH
|
![](http://stariforum.bhbus.ba/Themes/default/images/post/xx.gif) |
« Reply #1199 on: August 29, 2013, 22:15:37 » |
|
Ma sigurno ih neće rashodovat .. Kakav god da bio, opet vrijedi 100-120 hiljada maraka.. ali valjalo bi im generalku uraditi, nov motor za mana košta 15.000€ i još 5.000€ izdvojiti za limariju lakiranje i neke sitne opravke mogli bi opet biti miri sa njima 2 godine .. A siguran sam da bi mogli na prodaju.. A sta im Ayatasi rade, vidim slabo slika od njih ?
|
|
|
Logged
|
Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
|
|
|
|