bhbus.ba
June 26, 2024, 03:05:20 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - Razno/Diskusije (2)  (Read 307759 times)
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1185 on: August 28, 2013, 23:32:16 »

sedmicu vidis procitat Cheesy mala ispravka oko 10 000  km znaci autobus je otisao jednom za Amsterdam to ti je oko 5000 km u oba smjera i dok se vratio opet je poslat za Amsterdam toliki put prevaljen a samo nekih 2-3 sata u garazi bio .

Daj ljudi, imali netko da nam pojasni, koliko je kilometara izmedju ta dva grada, i da je teretski nemoguce toliko izvesti po Evropi, dnevno preko 1000 km je malo mlogo a i polasci se nekad ne poklapaju, a tek zakonske odredbe

Razmak ti je 2548 km eto otprilike tako , aa ovo drugo ne znam o cemu pricas uopste drug . Zasto je nemoguce ? De ti nama pojasni Cheesy Veliki pozdrav
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1186 on: August 29, 2013, 00:06:58 »

sjecam se jednom da je dvospratni Neoplan vozio za Vogoscu..tada je sigurno ispao neki bus sa te linije a nije bilo adekvatne zamjene..po meni gore ce biti ako budu morali napustit ove GRASove linije...gdje ce onda sa gradskim MANovima i Neoplanima...da pocnu vozat za Brezu,Kakanj ,Visoko... ljudi se pate i u onim NL313 a nemislim da bi u ovim bilo nista bolje...

Vozio je dvospratni Skyliner na komercijali više puta u početku. Što se tiče Centrolinera njima ni sada nisu strane linije koje si nabrojao jer je juče jedan solo radio na Kaknju, a i zglobni često tamo ide. Ma držao je Centrotrans te linije poslije rata sa Sanosima S200, Ikarusima IK-161, MAN-ovima SL200 i SG240, Mečkama O305, Van Hoolovima A120...
« Last Edit: August 29, 2013, 00:10:17 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #1187 on: August 29, 2013, 00:23:53 »

kako nije  moguce izvesti 1000 km po Evropi   za dan ,Evo  ti uzimam ponovo  CTS  za primjer linija Dortmund - Sarajevo , vozilo krece u  06:00 h iz Dortmunda , teritoriju Njemacke  napusta  negdje oko 22:00 h to je  nekih  1000 km , ako ne  malo i jace
Logged

Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1188 on: August 29, 2013, 10:31:01 »

evo svicer trazio si da ti se objasni evo damir050 ti je objasnio , a ja sam ne razumijem zasto si ti napisao da je nemoguce u jednom danu preci 1000 km po Evropi ?
Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #1189 on: August 29, 2013, 11:57:37 »

CTS treba veliko pomladjivanje voznog parka, u ovom trenutku npr Travnik Trans i Road imaju daleko bolji vozni park na prigradskom i medjugradskom saobracaju.

CTS-ovi i Citylineri i Steyeri/Grfovi su odradili svoje, i njima treba nekolilo vrsta buseva: Prigradski SÜxx3 umjesto Steyera/G&S, prigradski NL313 Ü sa onim velikim prigradskim sjedistima za Ilijas, treba im (i to hitno) kao sto kolega rece barem 15-20 Trendlinera ili Lion's Regio i to u obje konfiguracije (prigradski i medjugradski) da bi se lagano Translineri i Citylineri rashodovali. Eventualno jos koji NL313 ili N4420 sa klimom za ove gradske linije.

Zapravo, idealno bi bilo:

Kakanj, Breza, Praca, Trnovo:  prigradski A26 NL313Ü ili N4420 Ü ili SÜ313 ili A78
Kiseljak, Fojnica, Busovaca, Olovo: Lion's Regio prigradski
Mostar, Tuzla, Zenica, Bugojno, itd: medjugradski Lion's Regio
Bihać: samo za tamo Lion's Coach

Sada se pokazuje da je kupovina Novocitija bila promasaj, i po meni njih barem polovicu treba prebaciti u Fojnicu, Kiseljak ili Visoko, da rade loko linije. Nadam se da ce nastaviti kupovati polovne Sprintere, jer im to nije losa ideja bila za loko voznje iz ovih manjih mjesta

Na temu nepouzdanosti Lion's Coach, po meni, da su oni zaista nekvalitetni CTS bi se vec vratio na Neoplan Cityliner a ne bi nastavili kupovati LC, jer se pokazalo da njima nije mrsko u startu platiti vise a dobiti pouzdano vozilo. Vjerovatno se radi da su sva nova vozila zbog komplikovane tehnologije vise podlozna kvarovima nego ona iz 1990-ih.
« Last Edit: August 29, 2013, 12:05:43 by Ins » Logged
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #1190 on: August 29, 2013, 11:58:20 »

neki dan sam bio u CTS-ovoj bazi i ulazim u jednog Neoplana treba ici za Zagreb necete vjerovati preko 4 miliona km

Dobih ja informaciju koju sam trazio, bez kupovine karte i ulaska u autobus Cheesy
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1191 on: August 29, 2013, 12:32:29 »


Na temu nepouzdanosti Lion's Coach, po meni, da su oni zaista nekvalitetni CTS bi se vec vratio na Neoplan Cityliner a ne bi nastavili kupovati LC, jer se pokazalo da njima nije mrsko u startu platiti vise a dobiti pouzdano vozilo. Vjerovatno se radi da su sva nova vozila zbog komplikovane tehnologije vise podlozna kvarovima nego ona iz 1990-ih.


nisu nepouzdani nego su zastarjeli i vecina je odradila svoje...mogu oni jos vozit al slat ih na neke dalje relacije je dosta rizicno
Logged

Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #1192 on: August 29, 2013, 12:44:12 »

Pa svaki Top Coach (oni prvi koji su nabavljeni) kod njih je odradio po dva i po do tri miliona km...malo li je. Oni su sada dobri do Zagreba, Bihaća, ili dolje do mora (Split, Dubrovnik, Ulcinj itd.)
« Last Edit: August 29, 2013, 12:45:48 by Mustafa YJM » Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1193 on: August 29, 2013, 14:10:56 »

CTS treba veliko pomladjivanje voznog parka, u ovom trenutku npr Travnik Trans i Road imaju daleko bolji vozni park na prigradskom i medjugradskom saobracaju.

CTS-ovi i Citylineri i Steyeri/Grfovi su odradili svoje, i njima treba nekolilo vrsta buseva: Prigradski SÜxx3 umjesto Steyera/G&S, prigradski NL313 Ü sa onim velikim prigradskim sjedistima za Ilijas, treba im (i to hitno) kao sto kolega rece barem 15-20 Trendlinera ili Lion's Regio i to u obje konfiguracije (prigradski i medjugradski) da bi se lagano Translineri i Citylineri rashodovali. Eventualno jos koji NL313 ili N4420 sa klimom za ove gradske linije.

Zapravo, idealno bi bilo:

Kakanj, Breza, Praca, Trnovo:  prigradski A26 NL313Ü ili N4420 Ü ili SÜ313 ili A78
Kiseljak, Fojnica, Busovaca, Olovo: Lion's Regio prigradski
Mostar, Tuzla, Zenica, Bugojno, itd: medjugradski Lion's Regio
Bihać: samo za tamo Lion's Coach

Sada se pokazuje da je kupovina Novocitija bila promasaj, i po meni njih barem polovicu treba prebaciti u Fojnicu, Kiseljak ili Visoko, da rade loko linije. Nadam se da ce nastaviti kupovati polovne Sprintere, jer im to nije losa ideja bila za loko voznje iz ovih manjih mjesta

Na temu nepouzdanosti Lion's Coach, po meni, da su oni zaista nekvalitetni CTS bi se vec vratio na Neoplan Cityliner a ne bi nastavili kupovati LC, jer se pokazalo da njima nije mrsko u startu platiti vise a dobiti pouzdano vozilo. Vjerovatno se radi da su sva nova vozila zbog komplikovane tehnologije vise podlozna kvarovima nego ona iz 1990-ih.


Ne drži ovaj Centrotrans liniju za Trnovo, nego GRAS i istočni Centrotrans tristotrojkama.
Što se tiče Novocitija ima Centrotrans linija oko Ilijaša i Srednjeg na koje bi mogli Novociti.

Dio Citylinera, Translinera, Štajera i Grafova bi se možda mogao prebaciti u Istočno Sarajevo jer su tamošnja vozila raspad, pogotovo ona na takozvanom gradskom prevozu.

Ostalo se slažem (hajde da se i ja jednom s tobom složim Cheesy)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1194 on: August 29, 2013, 21:32:07 »

Pa svaki Top Coach (oni prvi koji su nabavljeni) kod njih je odradio po dva i po do tri miliona km...malo li je. Oni su sada dobri do Zagreba, Bihaća, ili dolje do mora (Split, Dubrovnik, Ulcinj itd.)

upravo tako . Dvoosovinci su poprilicno ocuvanu zapravo odlicni su , a troosovicni samo do Zagreba dobace najdalje osim ona dva nova EEV troosovinca i ona dva stara sto jedan vozi za Berlin i sto je vozio za Amsterdam .
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1195 on: August 29, 2013, 21:54:17 »

Ma piče oni i vani .. 0427 je neki dan odgulio u Amsterdam .. iako je mislim 03/04 godina proizvodnje .. Ima ona tvrda sjedišta .. Znaju cesto pičiti u španiju tursku itd ..  Najmladji troosovinci su 2010 godište .. Tada su stigla 2, pored ovih zadnjih sa euro 5 normama ..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1196 on: August 29, 2013, 22:01:07 »

ma idu oni kad je ljetna sezona , ali sad ce oni ponovo u normalu Zagreb , Split i ovo Bihac Tuzla i tako Tongue aa to samm i reko pored ovih EEV troosovinaca jedino sto moze da pici gdje god treba su reg . J21-J-523 i onaj E00-A-153 Tongue
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1197 on: August 29, 2013, 22:05:56 »

Meni je cudno kako ne nabave nekoliko polovnih manova.. Kako god bolji su od njihovih .. Kod sejarija su se prodavali neki sa kilometrazom od 300-400 do 600 hiljada .. Ipak je velika razlika izmedju 400 000 i 2-3 miliona .. Barem za neke kraće linije .. a i cijene im nisu bezobrazne..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Palalija Kiseljak
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 189



« Reply #1198 on: August 29, 2013, 22:09:30 »

maa drug moj ovim Manovima je do sljedece ljetne sezone maksimum , ii rashodovat ce ih , aa sigurno ce neke nove nabavit .
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #1199 on: August 29, 2013, 22:15:37 »

Ma sigurno ih neće rashodovat .. Kakav god da bio, opet vrijedi 100-120 hiljada maraka.. ali valjalo bi im generalku uraditi, nov motor za mana košta 15.000€ i još 5.000€ izdvojiti za limariju lakiranje i neke sitne opravke mogli bi opet biti miri sa njima 2 godine .. A siguran sam da bi mogli na prodaju.. A sta im Ayatasi rade, vidim slabo slika od njih ?
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Pages: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 20 queries.