bhbus.ba
June 17, 2024, 13:47:28 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23   Go Down
  Print  
Author Topic: TAM  (Read 115359 times)
Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #135 on: February 17, 2012, 23:58:36 »

Pa da, ne možeš porediti Jugoslovenski vozni park sa Njemačkim. Oni su imali Neoplane, Mercedese jer su ih tamo proizvodili. Mi smo imali nove TAM-ove, Dubrave, Sanose,i ti su autobusi bili u rangu s tadašnjim Njemačkim...
Logged

flatić
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.181


flatić


« Reply #136 on: February 18, 2012, 00:16:04 »

To mozd ajesu kvlaitetni busevi ali ipak "njemci su njemci" Smiley
Logged

The Doctor
Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #137 on: February 18, 2012, 00:16:52 »

Pa jeste ali se tad baš nije imalo para da furaš Švabu. Bili su zadovoljni i sa svojim domaćim.
Logged

mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #138 on: February 18, 2012, 00:52:39 »

Tada je bio moto "tuđe nećemo, svoje nedamo"! A danas imamo ono "kupuj,koristi domaće". Samo se onda ovo ozbiljnije shvatalo. Imali smo i vozali Yugu, Stojadina, Fiću, Tama, Sanosa, Dubravu, Golfa iz TAS-a i bili smo svi zadovoljni i sretni. A danas.... ma nije to za ovaj forum Wink
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #139 on: February 18, 2012, 01:00:22 »

Imaš pravo. Rat je uništio sve. Da ga nije bilo sad bi ja živio u Bosni i Amar i moja stara bi vozili Golf V TAS xD
Logged

arsenal boka
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 799


« Reply #140 on: February 18, 2012, 18:05:16 »

Ljudi, u vrijeme kada se TAM 331A119VT pojavio na trzistu (1989/90) takmaci sa njemacke strane su mu bili mercedes O 303, setra serije 200, neoplan 216 jetliner i MAN SR. Sva ta cetiri modela koncipirana su u drugoj mpolovini sedamdesetih ili pocetkom osamdesetih i u odnosu na sve njih TAM-ina je tada bila space shuttle, svidjalo se to nekome ili ne. Wink Tek poslije ovog naseg busa su dosli O 404 i setra serije 300.... Dakle, u odnosu na to vrijeme i ono sto su nudili Njemci, TAM 331A119VT je 1990 godine bio avangarda!
 I da, jos nesto - Jugoslavija (SFRJ) je bila DRZAVA, a ovih sadasnjih sest/sedam drzava nastalih na njenom prostoru su sve u manjoj ili vecoj mjeri banana-republike. SFRJ je bila izuzetno mocna zemlja sa jakom industrijom koja je pravila gotovo sve od igle do lokomotive, a mi svi danas na eks YU prostoru na prste dvije ruke mozemo nabrojati ono sto sami pravimo i mozemo prodati svijetu. Tuzno, ali je tako..... Angry
« Last Edit: February 18, 2012, 18:08:51 by arsenal boka » Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #141 on: February 18, 2012, 18:56:25 »

U pravu si arsenal boka. U ex Jugi jedni su radili za druge. Npr. u automobilskoj industriji, Iskra je radila sve vezano za struju, FAMOS radio motore i mjenjače, pa Saturnus, Jugoplastika plastične materijale i itd.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #142 on: February 18, 2012, 23:19:50 »

Tada je bio moto "tuđe nećemo, svoje nedamo"! A danas imamo ono "kupuj,koristi domaće". Samo se onda ovo ozbiljnije shvatalo. Imali smo i vozali Yugu, Stojadina, Fiću, Tama, Sanosa, Dubravu, Golfa iz TAS-a i bili smo svi zadovoljni i sretni. A danas.... ma nije to za ovaj forum Wink

To se sve vozalo kako bi se domaća privreda unaprijedila, a dobijao si i jeftinija vozila, za razliku od stranih koja su bila skuplja, a porez na uvoz stranih vozila je posebno "derao", tako da su svi vozali domaće Wink
Logged


Aky
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 44



« Reply #143 on: February 20, 2012, 00:01:31 »

Od čemu ti pričaš Arsenal boka da je tam 331a119vt bolji bio od setre 200 neoplana jetlinera n216 ili mercedesa o 303.Taj tam nije loš i bija je prilično moderan za ono vrijeme ali nikako nije bio bolji i suvremeniji od ova tri nijemca.Tko ih nije probao to ne zna.Ja sam vozio setru 200 i o303 to je kvalitet koji se više nikad neće ponovit.Ašta se tiče famosovih motora nije valjao niti jedan pogotovo 26-šta su se ugrađivale u dubrave .
Logged
arsenal boka
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 799


« Reply #144 on: February 20, 2012, 10:00:49 »

Aky, složiću se sa tobom što se tiče kvaliteta - 303 i setra serije 200 su pravi nedoder i tako kvalitetni busevi nikad više neće biti napravljeni. Ipak, ne mogu se složiti sa tobom da 331A119VT nije bio moderniji od njih (pa time i bolji sa tog aspekta) jer ponavljam, O 303 i serija 200 su konstruisani petnaest godna prije ovog TAM-a. Što se dizajna tiče, od je ubjedljivo na strani TAM-a pored koga O 303 i serija 200 izgledaju kao stare rage.
Logged
SenoHD
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #145 on: February 20, 2012, 13:49:20 »

Čovjek je sve rekao. TAM sigurno nije bio bolji ni od 303-ce ni od 215-ice, al je difinitivno tad bio pojava jer mu se poklopilo par stvari. Ovi autobusi su bili već prilično stari, i nije bilo nijednog novog modela baš u to doba na tržištu tako da je on bio atrakcija. Dolaskom 404-ke, TAM  je odma pao u zaborav.   I dandanas lijepo izgleda, ali ne, to nije bio dobar autobus.
Logged
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #146 on: February 20, 2012, 14:25:36 »

ljudi ovo sve sto vi pricate je samo vezano za vas licni ukus prema autobusima, svi su oni bili dobri u to vrijeme jer zarade tih vozila pruzile su razvoj novih tehnologija, a time i novih autobusa koje sada vidjamo na cestama, uvijek ima bolje od boljeg i svaki taj autobus ima svoje mane i prednosti tako da nije bas lako sa sigurnoscu tvrditi koji je bolji, pogotovo vi koji niste nikad vozili i imali kontakt sa takvim vozilima.
Logged
arsenal boka
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 799


« Reply #147 on: February 20, 2012, 15:31:35 »

Ja na pocetku ove price rekoh da je po meni, TAM 331A119VT bio bez konkurencije, najbolji bus koji je ikada napravljen u eks YU. Buduci da je na trziste izasao pred sam raspad SFRJ, mislim da je u to kratko vrijeme sto je jos ostalo do "kraja" Jugoslavije, bio i ostao neprevazidjen od bilo kojeg drugog modela proizvodjaca "od Triglava do Gevgelije". Dakle, u to vrijeme ovajj TAM-ic je bio vrh nase autobusne tehnologije a mogao se uspjesno nositi i sa tadasnjom konkurencijom koju je imao u vidu tada aktuelnih, ali vec po 10/15 godina starih modela MB, setre ili MAN-a. Svidjalo se to nekome ili ne..... Wink
Logged
Jole
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 94


« Reply #148 on: February 20, 2012, 17:06:45 »

TAM 331 se može uspoderivati sa Setrom 200 i O303, a i Citylinerom kojeg svi ovdje zaboravljate isto kao i Yugo Florida sa Golfom II i Kadettom E. Neusporedivo osim dizajnom. E
Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #149 on: March 12, 2012, 20:16:48 »

Logged

Neoplan VIP Class
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 23   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.036 seconds with 20 queries.