bhbus.ba
June 17, 2024, 11:07:55 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23   Go Down
  Print  
Author Topic: TAM  (Read 115346 times)
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #120 on: December 04, 2011, 18:57:07 »

taj sto ti imas na profilnoj prednje ima samostelujuce, a zadnje se stelaju, zato je najbolje manov ili mercedesov most i rijeseno kocenje, cak i ekonomicnije.
Logged
doBUS
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 1.517



« Reply #121 on: December 04, 2011, 19:01:00 »

De mi recite koliko trosi Tam 190 A 110 ??
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #122 on: December 04, 2011, 19:21:08 »

Ovaj što je na tvojoj profilnoj je možda iz prvih serija Tama 260A119. Kočnice mu iste kao kod 190A110. Špedicijaturist je imala takva dva. Znam da je uvijek bila gurema s kočnicama. Dva puta stisni kočnicu treći put stiskaj zube Smiley. Druga dva su imali zračne kočnice i nije bilo nikakvih problema.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #123 on: December 04, 2011, 21:25:42 »

Tam 190 ima potrosnju prosjecnu ako je dobar motor i sve ostalo 22 litre na 100km, a ako nije dobra bospumpa ili dizne ako su prosirene onda trosi i do 35litara.
Logged
tomo
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #124 on: December 19, 2011, 22:14:12 »

Logged


Aky
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 44



« Reply #125 on: December 20, 2011, 21:32:33 »

Od tih tamina jedino šta motor vridi peri deri ovo ostalo čista nula pogotovo kočnice nikad neznaš koje kolo koči,a nije ni motor čisto njihov proizvod već licenciran magirus-deutz.Nego eto sreća da ih je sve manje po cestama oni krstare po prašnjavim i blatnjavim gradilištima
Logged
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #126 on: December 21, 2011, 12:05:15 »

nije to tako crno ko sto ti kazes, ta su vozila nekad vozila za njemacku i normalno u to vrijeme su bili premija za druge autobuse, sad vec ne mogu se porediti jer su puno kvalitetniji autobusi proizvedeni, a kocnice nisu problem kad je sve uredu i kad ih covjek zna nastelati. Wink
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #127 on: December 21, 2011, 19:35:46 »

Nekada su TAM-ovi, SANOSI, DUBRAVE bili zaštitni znak bivše države i nikom nije bilo iz poniženja vozit se u njima niti je bilo poniženje za vozača da ih vozi. Problem je što skoro pa svi zaboravljamo nešto što smo imali i bili ponosni na to. npr. Yugo je bio narodni auto i svima nam je valjao, danas ga kudimo i peremo se od njega.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
tomo
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #128 on: January 10, 2012, 22:43:37 »

TAM 190 A 110
Logged


arsenal boka
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 799


« Reply #129 on: February 12, 2012, 20:27:49 »

Po meni, daleko, daleko najbolji bus koji je pravljen u bivšoj Jugi -njegovo veličanstvo TAM 331A119VT.

Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #130 on: February 12, 2012, 20:36:11 »

Po meni, daleko, daleko najbolji bus koji je pravljen u bivšoj Jugi -njegovo veličanstvo TAM 331A119VT.


Slažem se s tobom 100%
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
SenoHD
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #131 on: February 17, 2012, 11:11:37 »

Najbolji nije sigurno bio  a o tome dal je bio najljepši, posebniji o tome bi se dalo raspravljat i tu se slažem.
Logged
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #132 on: February 17, 2012, 22:12:56 »

mislim da je kolega mislio da je najbolji u turistickoj kategoriji za razliku od Tama 190 i 260, ako mislimo na druge marke autobsa onda tu prednjace Mercedes Setra i Neoplan u tom vremenu. Slazem se i ja da je u svom vremenu ovo vozilo bilo vrhunsko i pojava na cesti.
Logged
flatić
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.181


flatić


« Reply #133 on: February 17, 2012, 22:20:30 »

mislim da je kolega mislio da je najbolji u turistickoj kategoriji za razliku od Tama 190 i 260, ako mislimo na druge marke autobsa onda tu prednjace Mercedes Setra i Neoplan u tom vremenu. Slazem se i ja da je u svom vremenu ovo vozilo bilo vrhunsko i pojava na cesti.
M aovdje sigurno priccaju o TAMovima jer ovo ne moze u rang sa evropskim busevima Wink
Logged

The Doctor
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #134 on: February 17, 2012, 23:33:10 »

Sada ne može, ali u 90im kada se pojavio na cestama bio je u rangu s autobusima koje si flatiću spomenuo. Bio je hit. Transturist je imao pet komada i vozili su do možda 5 god. u nazad. Moj rođak koji je vozio TAMa 331 u Livnobusu mi je pričao da kad je otišao u Njemačku s ovim busom, mnogi vozači su bili oduševljeni. Nisu vjerovali da i tadašnja Jugoslavija može napraviti tako dobar autobus, mada su tu bile i TAZ Dubrave koje su bile korak ispred jer je kod njih korišteno dosta Mercedesovih dijelova i drugih sitnica.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 23   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.06 seconds with 21 queries.