bhbus.ba
March 29, 2024, 07:47:45 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 21 22 [23]   Go Down
  Print  
Author Topic: TAM  (Read 112760 times)
A.Galešić
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 384



« Reply #330 on: June 14, 2015, 20:39:11 »


Logged

Ahmed
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #331 on: June 18, 2015, 23:24:05 »

U pravu si, ali samo Webasto  grijanje imaju starije 190-ke, to su oni tamovi sa dva krila vrata ako znate, a ovi 110 imaju preko lonca, a to vam dodje ovako:
znaci pored izduvnog auspuha stoji jos jedan i to zovu lonac kroz koji su izvedene vodene cijevi i povezane sa vodenom pumpom, pa tako kad vam motor dostigne odgovarajucu temperaturu onda se mozete grijati na taj nacin, mada se to vise koristi u jesen jer tad nije puno hladno, a naprave se ogromne ustede u potrosnji jer Webasto radi preko nafte. Znaci kad su bas previse niske temperature onda se koristi Webasto a ako nije pretjerano hladno onda se koristi ovo grijanje preko pumpe i lonca. Ako nije jasno pitajte Smiley

Jel moguće da ovo grijanje preko lonca postoji i kod Berkof-a?

Situacija sljedeća: čekamo noćni polazak za Beograd, ona dole bočna lajsna što se pruža ispod sjedišta, kad se pipne topla je. Bus krenuo i nakon 5 min se toliko ugrijala da se ruka nije mogla držati. Nakon sat vremena stajemo na granicu i malo se prohladila (ali je idalje topla). Kad smo ponovo pošli, lajsna se opet ugrijala do žarenja. Vani je bilo možda +1, +2 stepena (početak novembra), ali je u busu bilo skroz prijatno, skidali smo jakne Grin I da li je sad ovo što sam opisao, webasto ili preko lonca? Palo mi ja na pamet i da je to voda za hlađenje motora (jer je poznato da kad bus-vozilo stane voda se prohladi, kad krene ponovno se zagrije)
Logged

Setra S 417 HDH !!!

allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #332 on: June 20, 2015, 20:19:09 »

Toje grijanje preko vodene pumpe. Sto se tice tog lonca to  je radjeno na tim Tamovima jer su kod njih motori zrakom hladjeni. Znaci nema vodeno hladjenje pa da istu vodi koristi za grijanje.. Inace motori Mercedes, Man, Volvo, Scania, Daf i neki drugi su motori koji imaju vodeno hladjenje za razliku od Tamovih motora.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #333 on: July 12, 2015, 01:36:35 »

Hvala ti.

Evo jedan TAM 260A119

Logged

Setra S 417 HDH !!!

obols-trade
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.316



« Reply #334 on: July 12, 2015, 09:24:48 »

Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #335 on: July 13, 2015, 23:41:49 »

Milinovićev skoro remontovan TAM 190

Logged

Setra S 417 HDH !!!

Hare
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 467


I krv svoju za Bosnu moju


« Reply #336 on: August 04, 2015, 11:05:30 »

Logged

BHBUS
Pages: 1 ... 21 22 [23]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.042 seconds with 20 queries.