E moj marko gdje ce biti setra 431dt bez klime,eto joj je dole kod motora,klima iznad motora stavljena,jer kako bi izgledalo da ima klimu iznad na krovu,pa nisi vidio nijednu setru katnu ili neoplana da ima na krovu klimu. Opce poznata stvar je da je na katnim autobusima malo zeznuta klima na donjem i gornjem spratu,tj na jednom je uvijek bar toplije. Drugo u vezi stabilnosti pa mora biti stabilna kad je teska 26 tona,a motor od preko 500KS joj daje veliku snagu,a naravno kad sagledas sto govoris za isuzu-a pa pogledaj kolišne su u njega gume i normalno je da ne mzoes sa njim u krivinu koliko i sa setrom.
Šta i ja izvali sinoć i osta živ Bože.. Da, ne može imati klimu na krovu jer je visok 4 metra i to je zakonski najviša visina vozila, sve preko se smatra specijalnim vozilom. Pa što su onda odvrtali vntilaciju; mogli su klimu držati u rasponu od 23-25°C i niko se ne bi žalio..
Što se tiče stabilnosti, hoće li brže u krivinu ući auto koje je visine 1,60 i težine 2 tone, ili šleper/bus koji ima visinu 4m i težinu 30t? Eto ti primjer put Prozor - Jablanica. Ili Donji Vakuf - Jajce. Logično je da bi sa autom brže išao, jer je lakše, manje itd, a šleperom kad bi ušao istom brzinom kao autom, sila inercije bi ga izbacila. E to me iznenadilo kod kraljice, što se ne ljulja toliko, što je stabilna, a Isuzu, iako ima duplo manje dimenzije, ljulja se ko lud, izlieće, prevrće se itd.