bhbus.ba
November 24, 2024, 05:38:39 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 67   Go Down
  Print  
Author Topic: Setra Serija 400  (Read 283782 times)
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #930 on: February 07, 2015, 12:38:45 »

E moj marko gdje ce biti setra 431dt bez klime,eto joj je dole kod motora,klima iznad motora stavljena,jer kako bi izgledalo da ima klimu iznad na krovu,pa nisi vidio nijednu setru katnu ili neoplana da ima na krovu klimu. Opce poznata stvar je da je na katnim autobusima malo zeznuta klima na donjem i gornjem spratu,tj na jednom je uvijek bar toplije. Drugo u vezi stabilnosti pa mora biti stabilna kad je teska 26 tona,a motor od preko 500KS joj daje veliku snagu,a naravno kad sagledas sto govoris za isuzu-a pa pogledaj kolišne su u njega gume i normalno je da ne mzoes sa njim u krivinu koliko i sa setrom.

Šta i ja izvali sinoć i osta živ Bože.. Da, ne može imati klimu na krovu jer je visok 4 metra i to je zakonski najviša visina vozila, sve preko se smatra specijalnim vozilom. Pa što su onda odvrtali vntilaciju; mogli su klimu držati u rasponu od 23-25°C i niko se ne bi žalio..

Što se tiče stabilnosti, hoće li brže u krivinu ući auto koje je visine 1,60 i težine 2 tone, ili šleper/bus koji ima visinu 4m i težinu 30t? Eto ti primjer put Prozor - Jablanica. Ili Donji Vakuf - Jajce. Logično je da bi sa autom brže išao, jer je lakše, manje itd, a šleperom kad bi ušao istom brzinom kao autom, sila inercije bi ga izbacila. E to me iznenadilo kod kraljice, što se ne ljulja toliko, što je stabilna, a Isuzu, iako ima duplo manje dimenzije, ljulja se ko lud, izlieće, prevrće se itd.
Logged

Setra S 417 HDH !!!

SlimShady
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.485


I pjan i trijezan za volan sam vezan :)


« Reply #931 on: February 07, 2015, 12:43:28 »

Ljudino suzare su pravljene onakve kakve jesu,i zbog MALIH guma u odnosu na konstrukciju to se desava,ako ga zaleti jaro u krivini se moze lahko prevrnuti. Zato je HIGER puno puno bolji u odnosu na stare suzare koje su kod nas vecinom zastupljene,ne znam sada kakav je VISIGO al cini mi se mnogo boljim...
a šta oćekivati od 431DT sama cijena govori sve tako da se sa njom može krstariti skoro bilo gdje bez problema...
Logged

Highlander
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 406


« Reply #932 on: February 07, 2015, 14:53:07 »

Šta i ja izvali sinoć i osta živ Bože.. Da, ne može imati klimu na krovu jer je visok 4 metra i to je zakonski najviša visina vozila, sve preko se smatra specijalnim vozilom. Pa što su onda odvrtali vntilaciju; mogli su klimu držati u rasponu od 23-25°C i niko se ne bi žalio..

Mozda stede gorivo pa nece da drze stalno upaljenu klimu, ili ko zna zasto, koji god razlog bio cisto sumnjam da postoji ijedna S431 bez klime ...
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #933 on: February 07, 2015, 23:33:04 »

Ovdje fali još HDH i ekipica bi bila potpuna Grin



A jel postoji mogućnost klima (odnosno tečnost ili šta već, u klimi) da se zaledi pri nižim temperaturama? Ako postoji mogućnost da se to desi, možda je i to jedan od razloga neuključivanja klime po noći.. Kako sam čuo, kućni klima uređaji zalede negdje na -5°C, ne znam jel se to odnosi i na buseve?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

obols-trade
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.316



« Reply #934 on: February 14, 2015, 15:44:41 »

Logged
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #935 on: February 16, 2015, 22:12:12 »



Logged


dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #936 on: February 18, 2015, 00:07:22 »

Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #937 on: February 19, 2015, 19:37:42 »

Logged


obols-trade
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.316



« Reply #938 on: February 20, 2015, 21:55:41 »

Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #939 on: February 26, 2015, 20:41:43 »

Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #940 on: March 02, 2015, 02:23:38 »

Setra S 415 GT-HD



Setra S 417 HDH

Logged

Setra S 417 HDH !!!

obols-trade
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.316



« Reply #941 on: March 02, 2015, 15:08:37 »

Logged
adel
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 90



« Reply #942 on: March 08, 2015, 18:02:28 »



Autor:Begić E.
Lokacija:Göteborg;Švedska
Logged
frukec
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.007



« Reply #943 on: March 08, 2015, 21:52:07 »

Logged

[/img]
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #944 on: March 12, 2015, 00:59:52 »

Setra S 419 GT-HD   -   detalji













Logged

Setra S 417 HDH !!!

Pages: 1 ... 61 62 [63] 64 65 ... 67   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.054 seconds with 21 queries.