sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #675 on: September 18, 2012, 17:18:49 » |
|
Ja mislim da je to manji kvar. Jer svaki tramvaj koji se pokvario sljedeći dan opet vozi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #676 on: September 23, 2012, 00:05:13 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #677 on: September 23, 2012, 12:38:34 » |
|
Evo ga i 802 ponovo radi, neki dan je na probi bio je 813. Moderator može uvrstiti ovu sliku u v.p. jer tamo fali. Sada redovno rade 801,805,811,812,815,816 a evo i 802 i 813 se lagano vraćaju u promet (p.s. sjećate se kad je već sad bivši direktor Kadić rekao da teški tramvaji neće raditi za Baščaršiju? Kao što rekoh tada od toga nema ništa.)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #678 on: September 23, 2012, 12:52:07 » |
|
Nadam se da će i ostali LHB-i početi raditi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #679 on: September 23, 2012, 13:35:01 » |
|
(p.s. sjećate se kad je već sad bivši direktor Kadić rekao da teški tramvaji neće raditi za Baščaršiju? Kao što rekoh tada od toga nema ništa.) Ma ja vjerujem da su to oni i planirali, ali možda su našli neki razlog da trodjelni rade i dalje na trici. Imam na umu par mogućih razloga, od kojih su neki bizarni, a neki malo ozbiljniji, kao npr. smanjen broj tramvaja prema Baščaršiji.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #680 on: September 23, 2012, 13:42:40 » |
|
Valjda što mnogi putnici idu prema Baščaršiji i nazad od Baščaršije prema Ilidži pa je bolja opcija da voze trodjelni na trici da smanje gužvu zajedno sa dvodjelnim jer u trodjelne može stati više putnika. Pogotovo radnim danima i za vrijeme školske godine.
|
|
« Last Edit: September 23, 2012, 13:44:55 by sarajlija211 »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #681 on: September 23, 2012, 13:53:04 » |
|
(p.s. sjećate se kad je već sad bivši direktor Kadić rekao da teški tramvaji neće raditi za Baščaršiju? Kao što rekoh tada od toga nema ništa.) Ma ja vjerujem da su to oni i planirali, ali možda su našli neki razlog da trodjelni rade i dalje na trici. Imam na umu par mogućih razloga, od kojih su neki bizarni, a neki malo ozbiljniji, kao npr. smanjen broj tramvaja prema Baščaršiji. Definitivno se slažem sa konstatacijom da su potrebni tramvaji većeg kapaciteta na liniji 3 i to je jedan od glavnih uzroka zašto lhb-ejci rade na 3, bilo bi naprosto nerentabilno velike tramvaje uključivati na linije poput 1,4,2, možda bi se mogli uključiti na 6, mada je i tu samo u špicama popunjenost procentualno visoka. Kad spomenuh linije 1 i 4, definitivno je na tim linijama preveliki interval, svakodnevno koristim liniju 1 i ponekad se susretnem sa situacijom da se jedva uguram u tramvaj na Ž. stanici jer se "jedinica" sada čeka 18 minuta, a priljev srednjoškolaca kojima nastava počinje u 14:00 (Buća potok, Rajlovac,Reljevo) je veliki ako na to još dodamo i "standardne putnike" i turiste kojih uvijek ima da se zaključiti da je potrebno korigovanje sadašnjeg voznog reda. Linija 4 nije tako popunjena, ali je interval bezobrazno velik, čak 32 minute što se jednostavno ne isplati čekati. Zna se da je lin 4 obično poluprazna ali kako sada ide rijetko i tu se zna desiti da popounjenost bude velika. U večernjim satima situacija je ok jer baš i nema puno putnika, a kako bi ih i bilo kada se "kec" čeka po 36 minuta, a "četvorka" nevjerovatnih 64 minute. Bizarno...
|
|
« Last Edit: September 23, 2012, 13:54:36 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #682 on: September 23, 2012, 14:11:05 » |
|
Sad ima oko 68 voznih tramvaja, a u saobraćaju je 45-48. Neznam kakvi su sa vozačima, pošto postoji zabrana za primanje novih radnika, a od vremena prije pucanja skretnice, kad je radilo 55-56 tramvaja prošlo je dosta vremena, i siguran sam da je jedan broj vozača otišao u penziju, ili otišao prestankom važenja ugovora, i sl.
To je moja pretpostavka ne kažem da je baš tako.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #683 on: September 23, 2012, 14:13:28 » |
|
Tačno tako. Imaju manjak vozača.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #684 on: September 23, 2012, 18:05:06 » |
|
Zbog čega je zabranjeno primanje novih radnika?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #685 on: September 23, 2012, 19:31:59 » |
|
Tačno tako. Imaju manjak vozača.
To nije tačno.Na tramvajima ima dovoljno vozača.Na trolejbusima fali,bio je nedavno jedan smrtni slučaj i nešto na bolovanju.Radi se po 2 sedmice bez pauze.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #686 on: September 23, 2012, 19:33:34 » |
|
Smrtni slučaj? Ko je umro?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #688 on: September 23, 2012, 19:45:35 » |
|
Tačno tako. Imaju manjak vozača.
To nije tačno.Na tramvajima ima dovoljno vozača.Na trolejbusima fali,bio je nedavno jedan smrtni slučaj i nešto na bolovanju.Radi se po 2 sedmice bez pauze. Hvala na inf. Pa zašto se onda reducirao vozni red? Tramvaja ima dovoljno, vozača ima dovoljno, ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|