bhbus.ba
March 29, 2024, 17:00:25 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Pitanja/Odgovori u vezi autobusa  (Read 65578 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #15 on: August 04, 2012, 11:45:38 »

u principu se i retarder i tempomat koriste na ravnom i pri uslovno rečeno većim brzinama pogotovo tempomat. Tempomat se niz brdo NIKADA ne koristi , barem se nebi trebao koristiti. Znači nema korišćenja tempomata na 35 km/h. TEmpomat se obično koristi na autoputu gdje se vozi jednoliko pa se između ostalog koristi i da se odmori noga ali i zbog manje potrošnje vozila. Što se tiče retardera on se koristi za smanjivanje brzine bez bespotrebnih trzaja i sl. Postoji ručni i nožni retarder i naravno više tipova retardera. Telma, uljni, sa stepenima, bez stepena, međutim svi služe istoj svrsi. Pravilno korišćenje retardera sačuva disk pločice i diskove i do 50%
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #16 on: August 04, 2012, 15:58:28 »

Naš ga je vozač 90 na sat niz Žegulju, uz Žegulju malo teže, mislim da je čak i u trećoj išao. Isti je slučaj preko Hodova (između Mostara i Stoca), 105 km/h busom Cheesy Ali onda retarder... A preko Žegulje je pravac, jeste da je malo uži put ali se auto vidi na 300 metara ispred tako da se snađeš na vrijeme... A onda blaga krivina...
Transformers, hvala na savjetima .Smiley
Logged

Setra S 417 HDH !!!

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #17 on: August 04, 2012, 18:17:29 »

Nema na čemu drug...LJudi rizikuju ponekada bez potrebe, ne daj Bože naglog kočenja ko zna šta može biti. Na brzini od 60 km/h autobusu je potrebno najmanje 20 metara da bi bezbjedno stao i to ako je put suh. Eh sada skontaj koliko mu treba na toj brzini. Raji je merak voziti se brzo busom, sve sam to oprobao i zaključak je da je prevelik rizik a dobitak nikakav....
Logged
Markus
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 1



« Reply #18 on: August 13, 2012, 15:28:37 »

Zanima me pošto sam pročitao na ovom sajtu http://www.auto-osiguranje.ba o osiguranju automobila, da li se to sve odnosi i na autobuse? Da li su isit procesi kao za automobile i slično? Hvala!
« Last Edit: March 16, 2013, 02:29:59 by Amar » Logged
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #19 on: October 07, 2012, 17:09:46 »

Pozdrav svima vozačima i ljubiteljima autobusa...

Započeo bih diskusiju o 'blokadama',koliko sam upoznat da su neki blokirani na 105km/h,ili kao N116 iz Cts-a na 109km/h...Koje su posljedice u slučaju skidanje iste?Zanima me u vidu kazni ili eventualnog oštećenja motora i ostalih komponeti.Teoretski može se veća brzina ostvariti.

Pozdrav.

Blokade su zakonom odredjene, barem zapadno od Alpa,  je 100 km/h ima zemalja koje dozvoljavaju i vise ali uglavnom 100 km/h.Ako recimo na kontroli u CH takav bus primjeti, isti se iskljucuje iz prometa dok se nenastima i blombira na 100km/h.
Ostecenje komponenti, novi buse imaju okretni moment pri jako malim obrtajima stim povezano i jako dugacke konacne prijenose, tako da u predzanjem stupljnu izvuku tih 100 km/h. Ako motor trpi do 2000 o/min a pri 100km/h imas 1300 o/min vidi sad koliko ce to biti pri 2000 o/min?
Stari mercedesovi OM402 motori su trpili velike obrtaje radi malog hoda i sa njiam su svasta radili.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #20 on: November 21, 2012, 00:47:08 »

Molim vas odgovor na jedno pitanje ali vas molim i da mi se ne smijete. Cheesy
Ne kontam koja je svrha kooperacije u drumskom saobraćaju?! Ako se u 20 dana prevoze putnici npr. od BL do SA, firma CTS i AP BL zar nije logičnije da tu liniju na tih 20 dana (ili već posmatrani period) uzme ili CTS ili AP BL?! Tako bi jednoj firmi bila dobit 100% a ovako je samo 50%. Molim vas, kooperacija me muči dugo već, odgovorite mi i naravno, ispravite me ako griješim. Wink
Logged

Setra S 417 HDH !!!

MART
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 519


KÄSSBOHRER SETRA


« Reply #21 on: November 21, 2012, 01:01:03 »

Pa svaka linija tj. svaki prijevoznik koji obavlja liniju u drugu drzavu mora imat kooperanta iz te drzave,jer se nemogu izdat papiri dopusnice prijevozniku iz druge drzave radi naplacivanja poreza i ostalih potrazivanja prema drzavi kontrola registriranja u ministarstvo i svih ostalih takona da ih nenabrajamo
Logged

SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
doBUS
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 1.517



« Reply #22 on: November 21, 2012, 01:01:10 »

Medjuentitetske i medjunarodne linije obavezne su da imaju koperanta u dvije razlicite drzave (entiteta). Potpisuju ugovor o kooperaciji i nacinu obavljanja prevoza putnika na toj liniji kao i regulisanje prava prevoznika kao i raspodjela dobiti).Mogu se dogovoriti da jedan prevoznik vozi tu liniju 3 mjeseca, godinu dana zatim drugi toliko, mogu se dogovoriti da jedan prevoznik sam vozi linijum mogu se dogovoriti da voze svaki drugi dan.Obicno se radi na kooperativnim linijama da sve prihode i rashode djele prevoznici srazmjesno izmedju sebe po predjenik kolometrima ili ostvarenim polascima.
Logged
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #23 on: November 23, 2012, 23:12:08 »

Takodjer mora se dobiti i tranzitna dozvola, ako zelis liniju za Njemacku, moras dobiti tranzitne dozvole od Hrvatske, Slovenije, Austrije i naravno BiH i Njemacku, naravno potrebno je imati kooperanta ..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #24 on: November 23, 2012, 23:19:25 »

Naš ga je vozač 90 na sat niz Žegulju, uz Žegulju malo teže, mislim da je čak i u trećoj išao. Isti je slučaj preko Hodova (između Mostara i Stoca), 105 km/h busom Cheesy Ali onda retarder... A preko Žegulje je pravac, jeste da je malo uži put ali se auto vidi na 300 metara ispred tako da se snađeš na vrijeme... A onda blaga krivina...
Transformers, hvala na savjetima .Smiley

Druze, nemoj misliti da kazem da lazes, ali ako nisi se tim putem vozio taj ti vozac ne govori istinu. Zegulja je jedna od najvecih strana u BiH .. Kamioni se spustaju po 30 minuta niz nju, kad dodju u Stolac, osjeti se nesnostan smrad, naravno od kočinica. Kolika je uzbrdica i nizbrdica, dovoljno govori cinjenica, da su se kamioni bivse JNA testirali na njoj. Brat mi se niz Ivan i Bradinu, Makljen pusta 6-tom brzinom naravno uz pomoc retardera. Dok niz Zegulju, 4 tom  max. Ja ipak malo bolje znam od svih vas kakva je Zegulja, jer svake sedmice prodjem jedanput ili dvaput Wink
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
Dole25
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 1



« Reply #25 on: November 25, 2012, 14:49:21 »

molim nekoga da mi kaze kako se zove onaj dio sto se nakaci na straznji dio autobusa, a sluzi
za prtljagu. ako moze i naziv na engleskom. hvala
Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #26 on: November 25, 2012, 15:40:45 »

Kofer.
Logged

Neoplan VIP Class
MART
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 519


KÄSSBOHRER SETRA


« Reply #27 on: November 25, 2012, 16:32:06 »

molim nekoga da mi kaze kako se zove onaj dio sto se nakaci na straznji dio autobusa, a sluzi
za prtljagu. ako moze i naziv na engleskom. hvala
SKIBOX
Logged

SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #28 on: November 25, 2012, 19:32:14 »

Dosta puta sam čuo da bus ima PANORAMU na zadnjem dijelu. Šta to znači Huh?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #29 on: November 26, 2012, 16:41:31 »

molim nekoga da mi kaze kako se zove onaj dio sto se nakaci na straznji dio autobusa, a sluzi
za prtljagu. ako moze i naziv na engleskom. hvala
SKIBOX

To bi on trebao biti, ali na zalost tu se tovari jako mnogo a ne samo skije
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.051 seconds with 20 queries.