bhbus.ba
April 29, 2024, 01:23:29 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Pitanja/Odgovori u vezi autobusa  (Read 66110 times)
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #30 on: November 30, 2012, 01:51:04 »

Transformers i Setra 417 HDH:
U vezi onog nesporazuma oko brzine vožnje preko Žegulje - molim vas primite moje izvinjenje. O čemu se radi; jednostavno sam pobrkao put Jablanica - Mostar, gdje busevi razviju stoćku kao od šale, i Žegulju. Moja mama je tu negdje rekla: - "Pa ko normalan stavi ograničenje 40 (il' 60, ne sjećam se), da je tu jedna kuća pa hajde, taj čovjek je bitan, al' nigdje kuće!" E, tim riječima je rekla; možda je to bilo na Hodovu, ali svejdeno, sjećam se one talasate ceste, onako puste, pa sam odmah pomislio na Žegulju.

Pitanje:
Zanima me u vezi reklamiranja na busevima; kako to ide, jel PLAĆANJE zavisi od veličine odnosno jačine firme koja se reklamira, jel ide na mjesec, dva ili neki vremenski period, koliko košta isti i da li cijena zavisi od veličine busa? Koliko bi otprilike bila (koštala) reklama na onim Turkizima od Sanatransa npr.? Ili je to poslovna tajna?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #31 on: December 01, 2012, 00:07:23 »

Hehe, drug i meni je pomalo bilo cudno to niz Zegulju 90. Neki dan je Dodikova savjetnica malo brze isla pa je zavrsila na krovu, u blizini zegulje .. A hodovom se moze, pukao pravac, ja sam isao sa MB Padanom 117 Km/h .. Pa onda niz Kvanj malo teze, ali kad se dodje na bunu pa Ortijes, mozes mu blokadu slobodno, pogotovo uvece, kad ima manje prometa ..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #32 on: December 01, 2012, 01:31:16 »

Da, Ortiješ - Mostar i Mostar - Potoci, putevi ubili se za blokade. A gdje je Kvanj tačno; čuo sam, samo gdje je?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #33 on: December 01, 2012, 17:20:43 »

Kvanj strana kad se krene od Hodova odnosno Rotimlje prema Buni tj Mostaru ..
http://mw2.google.com/mw-panoramio/photos/medium/42253211.jpg
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #34 on: December 01, 2012, 19:13:29 »

A kako zovete ovu drugu stranu, prema Popratima, Maslinama? Tongue Tu negdje kod Rotimlje je i Hodbina sjećam se Tongue Cheesy
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #35 on: December 01, 2012, 21:41:30 »

To su Poprati .. Strana je dobila ime po naselju  Poprati .. Znaci ide ovako Izlazi se iz Stoca, Poprati (200 m od nacionalnog spomenika Radimlja, tj stecaka na Radimlji) gdje je ta strana, pomalo gadna ali srecom nije duga, oko 1km, onda dolazis na Masline, na Maslinama kod pumpe imas raskrsnicu, desno je za Mostar, a pravo je za Čapljinu, ides desno za Mostar, krivina Kukavuša, tu je prije otprilike 25 godina sletio autobus bivšeg Stolačkog Napredka i poginuo je jedan ucenik, a oko 30 tak djaka je ozlijedjeno, put od te krivine je jako gadan, krivine uzak, i strana od 9% duzina te strane je oko 500 metara, onda dolazis na Hodovo, pravac oko 3-4 kilometra, od Hodova do Rotimlje je osrednji put, pomalo strana, blagih krivina. Dolazis na Rotimlju i onda se spustas niz Kvanj, dug otprilike 5 kilometara, i dolazis na Bunu. Na Buni imas raskrsnicu, lijevo za Čapljinu, a desno za Mostar. Ides desno, preko ortijesa, pravac 3-4 kilometra, inace tu je vrlo zajebano zbog pravca, pa cesto bude radar.. Kad prodjes Ortijes ides na Bišće polje tj industrijsku zonu u Mostaru, gdje su garaze Bregave Trans, Mo- Bus-a APB Mostar, ides tranzitom M-17 preko Šehovine, i dolazis na sjeverni ulaz u Mostar, tj Zalik (S lijeve strane Inina pumpa, a sa desne strane OMV-ova pumpa) ides dalje Vrapčići, pa Salakovac, Bijela, Dreznica, Grabovica, D. Jablanica, Jablanica, tj kanjon rijeke Neretve, inace prelijep pejzaz..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #36 on: December 01, 2012, 22:31:44 »

Kukavuša je, ako sam dobro skont'o, ona polukružna krivina kad prođeš Hodovo...  Baš se pojavi iznenada; i ona u Kotezima, iznad Popovog polja te baš iznenadi... :S
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Setra 417 HDH
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.917



« Reply #37 on: December 02, 2012, 00:17:02 »

Upravo tako jako nezgodna krivina, i jako uska, npr. ako kamion ulazi u tu krivinu, mali automobil se mora vratiti unazad, da on prodje, ili stati prije krivine ..
Logged

Svi komentari sadržavaju moj lični stav i moje lično mišljenje. Tako da iza mene ne stoje nikakvi pravni subjekti!
meckoboy
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 3



« Reply #38 on: February 20, 2013, 19:00:15 »

Moze li mi neko pomoci...naime radi se o modelu Neoplan N4411, e sad me interesuje kako se podesava destinacija il kako vec se to zove promjena rute koja stoji na autobusu naprijed iznad vozaca? Da li je to rucno ili nesto automatski i da li je moguce naknadno text ubacivati?! HVala

http://www.niederberg-bus.de/rheinbahn/8709-110402-n_d_m_gelb-b-gutke.jpg
Logged
MART
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 519


KÄSSBOHRER SETRA


« Reply #39 on: February 20, 2013, 19:34:36 »

Nszovimo to da ima neki kompjutor,programiras natpis koji zelis i pritiskom na gub mjenjas stasi programira.
Logged

SETRA Fahrzeuge Omnibusse mit Stil
svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #40 on: February 20, 2013, 20:10:07 »

Moze se podesiti da prati trasu do nekog djela, ono kada treba pisati via i to i kada prodje to nestane, kada zvrsi krug sam postavi sledecii td. a moze i kako je gore rekao, stavis sto hoces. " samo za nju koje nije tu" na kompu(barem sam ja tako radio) pripremis sto zelis, stavis na jednu karticu,, karticu samo ulozis u slic i gotovo, svaki natpis ima svoj broj i mozes potraziti kada zelis, kod nas je to preko kase a mozes direkt i preko uredjaja.Na kompu imas posebnu amplikaciju da se zezas, nemozes pogrijesiti, imas odredjen broj slova i sl.
Logged
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #41 on: March 15, 2013, 11:56:26 »

Zanima me pošto sam pročitao na ovom sajtu http://www.auto-osiguranje.ba o osiguranju automobila, da li se to sve odnosi i na autobuse? Da li su isit procesi kao za automobile i slično? Hvala!

Autobus je vozilo koje se koristi za prevoz putnika, prema tome kad je osiguranje vozila u pitanju sve je isto bilo da se radi o putnickom autu ili autobusu ili nekom drugom prijevoznom sredstvu, razlika je samo u tarifama placanja polise.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #42 on: July 07, 2013, 15:44:52 »

Ljudi, je l' to znači da sad vozila bez digitalnog tahografa neće moći ući u Hrvatsku i prolaziti kroz Hrvatsku (da bi došao do Novog Sada npr.)? Jer, ma koliko utegnuta, nisam siguran da baš Bočcova Setra S 215 HD ima tahograf... I Markusova... I Milinovićeva... Je l' to znači pa-pa vozilima koja imaju analogni tahograf? I nisam baš upućen, od koje godine se počeo ugrađivati digitalni tahograf i da li se isti može ugraditi i naknadno, na starijim vozilima?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #43 on: July 07, 2013, 17:10:22 »

300KM je ja msm. Da je tahograf digitalni i on se najcesce stavlja umjesto kasetofona jer je tu najlakse dovest zice.
Logged
steyr1985
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 161


« Reply #44 on: July 14, 2013, 17:54:33 »

Ljudi, je l' to znači da sad vozila bez digitalnog tahografa neće moći ući u Hrvatsku i prolaziti kroz Hrvatsku (da bi došao do Novog Sada npr.)? Jer, ma koliko utegnuta, nisam siguran da baš Bočcova Setra S 215 HD ima tahograf... I Markusova... I Milinovićeva... Je l' to znači pa-pa vozilima koja imaju analogni tahograf? I nisam baš upućen, od koje godine se počeo ugrađivati digitalni tahograf i da li se isti može ugraditi i naknadno, na starijim vozilima?
U Hrvatkoj se primjenjuje od 2009 godine i sva vozila mlađa od 2009 godine moraju imati ugrađen digitalni tahograf.  Ostala vozila starija od 2009 nemoraju imati, jedino ako netko želi ugraditi .
Logged
Pages: 1 2 [3] 4 5 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 20 queries.