damir050
|
|
« Reply #255 on: January 23, 2011, 20:56:33 » |
|
A po tebi Amare ko u Bosni i Hercegovini ima Kvalitet , da nije mozda Kantic , jer ga ti stalno potenciras , recimo ne daj boze da u Centrotransovom Autobusu dozivis , bilo kakvu stetu , oni ce ti to i nadoknaditi JER JE TO DRZAVNA FIRMA A NE KAO BILO KOJI PRIVATNIK Dalje nije sve u Sadrzaju Voznog Parka , Vazno je ime Firme i Tacnost , Recimo Tvom Kanticu iz Dortmunda do Gorazda treba nekih 35 Sati
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #256 on: January 23, 2011, 21:04:20 » |
|
jel ima negdje spomenut kantic u mom tekstu ? pogledaj malo Autoprevoz BL ... Bocac, Cicko, nesvidja mi se CTS radi mnogih steyera, radi katastrofalne setre, i ako nastave sa ovim gradsko prigradskim manovima unistit ce i njih ...
pogledaj Trans Turistove neoplane i 303
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #257 on: January 23, 2011, 21:10:03 » |
|
jel ima negdje spomenut kantic u mom tekstu ? pogledaj malo Autoprevoz BL ... Bocac, Cicko, nesvidja mi se CTS radi mnogih steyera, radi katastrofalne setre, i ako nastave sa ovim gradsko prigradskim manovima unistit ce i njih ...
pogledaj Trans Turistove neoplane i 303
pa nisu ni translineri TT-a u perfektnom stanju, a sto se tice steyra, CTS ima možda i najveću profit na prigradsko-međugradskom saobraćaju, al kao što je stanje u drzavi - samo muzi zlatnu koku koliko može. tako jei sa njima, rade dok ne stanu, i održavanje im je slabo... ja ti kazem, ima propusta, al stanje definitivno nije katasrofalno, kao što si napisao.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #258 on: January 23, 2011, 21:22:44 » |
|
A po tebi Amare ko u Bosni i Hercegovini ima Kvalitet , da nije mozda Kantic , jer ga ti stalno potenciras , recimo ne daj boze da u Centrotransovom Autobusu dozivis , bilo kakvu stetu , oni ce ti to i nadoknaditi JER JE TO DRZAVNA FIRMA A NE KAO BILO KOJI PRIVATNIK Dalje nije sve u Sadrzaju Voznog Parka , Vazno je ime Firme i Tacnost , Recimo Tvom Kanticu iz Dortmunda do Gorazda treba nekih 35 Sati
CTS je privatna firma dakle drzavnog kapitala nema ni 1%.... btw ako cemo traziti nedostatke nema tog prevoznika u Evropi kod kojega to nebi mogli naci. Znaci ako smo zlonamjerni nije nikakav problem da tu zlu namjeru i "valorizujemo". CTS je sto se tice i kvaliteta i kvanititeta No1 u BiH htjeli mi to priznati ili ne. Iskreno i meni se ne svidja sto su sa "švabskih" Neoplana presli na "turske" MAN-ove medjutim u svakom poslovanju matematika je "Tito". Ako ona dokaze da su im MAN-ovi isplativiji od bilo kojih drugih vozila ide se u tom smjeru i tacka. Sjecam se 97 godine kada su Neoplani poceli pristizati u CTS tada su bili ko svemirski brodovi. Mislim da su bili prvi u regionu sa tim Neoplanima. Tada je Kanbtic imao Setre 215 i starije Neoplane, Biss Tours MB 303, TT 303 i TAM-ove i sl
|
|
|
Logged
|
|
|
|
apmo
Pješak
Offline
Posts: 81
|
|
« Reply #259 on: January 23, 2011, 21:22:57 » |
|
Steyri su jedni od najkvalitetnijih i najizdržljivijih autobusa ikad napravljenih, jedna Setra im se može sakriti.. Jest da su rađeni samo u prigradskim verzijama, ali kao takvi su vrh. Živio Centrotrans!!!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #260 on: January 23, 2011, 21:29:25 » |
|
svako ima svoje misljenje i ovi komentari tipa zivio i tak to su stvarno smjesni ... ja nekazem da nevaljaju steyri ... nego neodrzaju ih kako bi trebali ....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #261 on: January 23, 2011, 21:34:23 » |
|
Vidi sto se tice Turskih MANOVA tu je Povoljnija Cijena igrala Glavnu ulogu recimo za jedan Naruceni MAN Top Lions Coach iz Njemacke 98 Trebalo je izdvojiti tada 1.600.000 DM , A ovi iz Turske ista serija isto sve Cijena je Bila oko 700.000 DM , Sto ce reci ovi iz Turske su bili u pola Cijene
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #262 on: January 23, 2011, 21:36:08 » |
|
al nazalost i u pola kvaliteta ..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #263 on: January 23, 2011, 21:37:04 » |
|
svako ima svoje misljenje i ovi komentari tipa zivio i tak to su stvarno smjesni ... ja nekazem da nevaljaju steyri ... nego neodrzaju ih kako bi trebali .... Primjer ovom je ROAD
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #264 on: January 23, 2011, 21:54:05 » |
|
svako ima svoje misljenje i ovi komentari tipa zivio i tak to su stvarno smjesni ... ja nekazem da nevaljaju steyri ... nego neodrzaju ih kako bi trebali .... Primjer ovom je ROAD Njima svaka čast na održavanju buseva, ali ROAD nema para da može kupit bus kad mu neki stane, a CTS uvijek može da se osloni na svoj fond buseva, a i ako zatreba može kupiti. al nazalost i u pola kvaliteta ..
da, ali danas većina firmi daje prednosti cijeni, a ne kvaliteti... Ako mu se isplati, a isplati, naravno da će uzimati MANove. I ja sam Neoplan fan, al pisali su ovdje da održavanje starlinera pojede više nego što može zaraditi, i kad bi CTS imao sva takva vozila, imao bi kvalitet sam takav, al bi zato bio donji sa novcima... onda ne bi bio tu gdje je danas...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
apmo
Pješak
Offline
Posts: 81
|
|
« Reply #265 on: January 23, 2011, 21:56:10 » |
|
U pola je kvaliteta naspram čega? Šta fali MANovima, to što su iz turske? Pa to je zemlja velikih dosega
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #266 on: January 23, 2011, 21:57:24 » |
|
U pola je kvaliteta naspram čega? Šta fali MANovima, to što su iz turske? Pa to je zemlja velikih dosega Turska kao Turska ok sve, al zna se da je manje kvalitete nego oni iz Njemačke, svi se prvenstveno žale na loša sjedišta, mal razmak između istih i slično...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
apmo
Pješak
Offline
Posts: 81
|
|
« Reply #267 on: January 23, 2011, 21:59:17 » |
|
Razmak sjedišta ovisi o prevozniku, a ne o kvaliteti autobusa Žale se ljudi i na nove Setre pa šta, općenito danas novi autobusi nisu ko nekad u doba O303, Dubrave 14 i još nekih legenda..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #268 on: January 23, 2011, 22:07:19 » |
|
Vidi Dubster KVALITET TURSKIH MANOVA JE ISTO KAO I OVI IZ NJEMACKE JER TAMO BORAVE STRUCNJACI IZ MAN-a Jer Ne smiju oni raditi kako hoce , inace izgubit ce Licencu , ja sam se par puta vozio , bas u tim M A N-ovima iz Njemacke do Sarajeva i nisu bas uska Sjedista , ima Dobrog prostora za noge i uopste nije tijesan , recimo kao Bove ili VanHooll , onaj sto ga imamo u Temi Eurolines , sto ponekad Dodje u Sarajevo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #269 on: January 23, 2011, 22:56:37 » |
|
Pazi ovo....MAN je odličan autobus za gazdu po pitanju niskih troškova exploatacije i niske nabavne cijene međutim, on natrpa maximalan broj sjedišta u njega ( koja su još tvrda ) i zaista nema prostora za noge ! To sam osjetio na svojoj koži vozeći se prvi put u životu u Lion's Coachu....tako da sve negativne kritike na račun Lion's coacha idu na račun udobnosti a ne kvaliteti samog busa koja je neupitna......po tom mišljenju ni Mečke koje se rade u Turskoj ne valjaju.
A Starliner da je ekonomičan, većina firmi bi imale više komada u voznom parku a ne po jedan, dakle on je isključivo radi reklame.
CTS po kvaliteti sigurno nije najbolji u BiH....to mogu objesiti mačku o rep. Uzmimo samo loše održavanje, slanje neadekvatnih auta na određene linije. Kao što neko već reče: CTS ima Starlinera, 20-tak manova i 100 krševa i opet ''putuju s osmijehom''....na svakoj slici im je ( da ne lajem ) Starliner.
Kao da je Centrotrans Eurolines nešto brži od Kantića? Uostalom, to nije previše bitno kada uzmete u obzir u čemu se i za koju cijenu vozite....sve vam je jasno. Nije Kantić džaba uzeo većinu putnika od Transturista ( riječi jednog vozača od TT ).
|
|
« Last Edit: January 23, 2011, 23:01:29 by Mustafa YJM »
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
|