transformers
|
|
« Reply #270 on: January 23, 2011, 22:59:52 » |
|
Vidi Dubster KVALITET TURSKIH MANOVA JE ISTO KAO I OVI IZ NJEMACKE JER TAMO BORAVE STRUCNJACI IZ MAN-a Jer Ne smiju oni raditi kako hoce , inace izgubit ce Licencu , ja sam se par puta vozio , bas u tim M A N-ovima iz Njemacke do Sarajeva i nisu bas uska Sjedista , ima Dobrog prostora za noge i uopste nije tijesan , recimo kao Bove ili VanHooll , onaj sto ga imamo u Temi Eurolines , sto ponekad Dodje u Sarajevo
ma naravno. Proslo je vrijeme "konfekcije"....nema vise inprovizacija ili ces raditi kako treba ili ode licenca "helac".... U principu MAN-ovi su tvrda (nema MB udobnosti) ali i izdrzljiva vozila( odnos cijene i dobivenog je na strani ovog drugog definitivno). To sto je prostor izmedju sjedista malen ovisi od narucioca. Ako neko pozeli troosovinca sa 49 sjedista to je turcima najmanji problem...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
apmo
Pješak
Offline
Posts: 81
|
|
« Reply #271 on: January 24, 2011, 01:31:47 » |
|
Vidim da svbi kritiziraju samo MAN-ove, a što je s novim Setrama 400 koje malo malo pa se zapale??? Kakva je onda njihova kvaliteta? Centrotrans je firma velike tradicije i velikog voznog parka koji nije lako održavati jer lako se potkrade poneko lošije vozilo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
coleman
Kondukter
Offline
Posts: 638
|
|
« Reply #272 on: January 24, 2011, 09:56:14 » |
|
Dajte ljudi, glupost je porediti Man i Setru ili Kantica i CTS. Kantic je objektivno 10 mjesta ispred svakog drugog prevoznika u BiH, pa onda bi mozda dosao Transturist. A ne znam kako mozete uopste CTS staviti, pa oni po odrzavanju autobusa i kvalitetu, ne dolaze ni u sledecih 10 prevoznika. To sto imaju najvise linija, to bi trebala biti njihova prednost i trebali bi imati najbolji vozni park daleko u BiH. Ako cemo realno, mislim da Neoplane u gorem stanju nisam vidio nego u CTS i to je jedna velika SRAMOTA zna njih! Kad vec pominjete linije za Njemacku, recite zasto CTS ne vozi svaki dan? Zato sto se prave pametni pa nece da voze 5 ili 10 putnika ponedeljkom , e pa Kantic vozi, iako ti treba ponedeljom.... Inace nemojte Kantica uzimati u usta, takva firma nema u citavoj ex YU, prvo sve sam nove Setre, drugo pogledate njihove Cityje, pogledate CTS?? Da ne idemo dalje, uopste je glupost raspravljati o tome... A to poredenje Mana Setre je isto glupost, taj Man je jeftini krs i nista drugo, jeb*** taj autobus, ako ce ti 100 puta prijatnije putovanje biti u 215HD staroj 20god... E sad gledate Kanticev svaki mali propust, a vidjali smo da CTS vozi sa Isuzuom za Minhen, sa niskim Translinerom Amstersda, i opet su oni najbolji prevoznik, kako da ne....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #273 on: January 24, 2011, 11:07:11 » |
|
Potpisujem !!
Svakoj firmi bi putnik trebao biti na prvom mjesto, što nažalost nije slučaj sa Centrotransom. Oni imaju najviše vozila i linija u BiH ali ne vode računa ni o busevima ni o putnicima. Najbanalniji primjer je gradski MAN na linijama preko 30 km, tako ubijaju i njih i putnike koji se pate u busu koji je namijenjen gradskim ulicama.
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #274 on: January 24, 2011, 12:14:44 » |
|
zavrsena diskusija o tome ko je bolji prevoznik i najbolji, svako ima svoje misljenje i gotovo ... svaki naredni post na tu temu ja brisem ... pozzz ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #275 on: January 24, 2011, 19:04:21 » |
|
Ovaj STEYR što je vozio Visoko - Breza, sad sam gledao nema ga u VP, pa dodajte. reg. A43-A-061, a Gbr. samo sam vidio na prozoru 044*, tako da fali jedan broj, vjerovatno odlijepio neko
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #277 on: January 24, 2011, 22:48:44 » |
|
Eto, ko se nije vozio u njima ne može to ni osjetiti. Ja sam se vozio u MAN-u koji je imao staru garnituru sjedišta ( tvrđu ) i to je najblaže rečeno katastrofa, kad se tvrda sjedišta spoje sa nikakvim prostorom za noge. Ova nova garnitura sjedišta je udobnija ali nažalost razmak je ostao isti.
Centrotrans je stvarno mogao smanjiti broj sjedišta, ovo je stvarno pravljeno za kineze i malu djecu.
|
|
« Last Edit: January 24, 2011, 22:50:17 by Mustafa YJM »
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
|
Almir
|
|
« Reply #279 on: January 26, 2011, 17:31:14 » |
|
Super slika..na kojoj je liniji bio ? ako si vidio mozda
|
|
« Last Edit: May 17, 2011, 21:54:07 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
ecehajic
|
|
« Reply #280 on: January 26, 2011, 18:07:46 » |
|
sarajevo-bugojno u deset krece iz sarajeva,a iz bugojna 14:40
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #281 on: January 26, 2011, 20:09:52 » |
|
Izgleda da visočki translineri baš nemaju sreće, danas opet jedan ostao u kvaru. Pokvario se Gbr. 393, ovo je onaj što s lijeve strane piše Centrotrans, a crvena linija ispod Dje bas da se pokvari na Naplatnoj Rampici , o Boze
|
|
« Last Edit: May 17, 2011, 21:56:21 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #282 on: January 26, 2011, 20:13:06 » |
|
Dje bas da se pokvari na Naplatnoj Rampici , o Boze
Ove naplatne kućice nisu još u funkciji
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Almir
|
|
« Reply #283 on: January 26, 2011, 20:49:11 » |
|
sarajevo-bugojno u deset krece iz sarajeva,a iz bugojna 14:40
samo CTS moze slat ovakve buseve na ovakve linije..cccc
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #284 on: January 26, 2011, 20:55:22 » |
|
Kako ba nisu u Funkciji , na lijevoj Strani je u Funkciji , Ovo ce biti kao Kafic il tako nesto ,Ali Naplatne Rampice kao Rampice rade Dubster
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|