Ta setra je od Papalininog kooperanta u Danskoj. Autobus će obavljati transfere za Papalinu do isteka registracije, a nakon toga će možda u dijelove ali ovo nemojte uzeti za 100% vjerodostojno. Inače, bus je što bi rekli "zmaj". Čak je i dovukao putnike iz Danske, jest da je malo stariji, ali u sezoni je poslužio itekako, jer je unutrašnji komoditet dobar, a je dobra klima, a to je ono što puitnici najviše gledaju.
Eh idemo dalje. Što se tiče historije i prijašnjeg voznog parka:
U toku rata, Papalina je sluzila za prevoz humanitarnih dobara, pa je poslije rata počela se baviti ovim medjunarodnim linijama i samo je na tim linijama - BiH-Scandinavia. A u to vrijeme sjediste firme je bilo u Buča Potoku, sada piše Zukić comerc (nešto ovako) i tu je još bila Papalina autoškola, za bus, kamion, auto... Možda i to da naglasim da je prvi osnivač ove firme rodom iz Vareša, bilo je promjene vlasnika, a sadašnju strukturu vozaca gotovo vecinski cine iz Vareša.
Imali su jednu dvospratnu setru, mislim da se radilo o 328 DT, Setra se prodala 2.kooperantu u Swe. Gore je imala negdje neki udes i bila je totalna šteta, srecom nije bilo ozljeđenih. I tako je završio taj bus. Nakon toga Papalina kupuje Scaniu, 57 sjedišta... Kupljena je nova u Španiji u Irizarovoj tvornici. Po nju su išli tada dvojica Papalininih vozača zajedno sa delegacijom ScaniaBH, od kojih je još uvijek jedan od vozača aktivan, kako kaze "vjeruje samo njoj"
i na njoj zna svaki šarafcic gdje je i šta promjenjeno. Bus se održava redovito i kupljen je po narudžbi. Interesantno je i to da kad se trebao ocarinit ovdje kod nas i registrovat da tada još uvijek nije bilo zakona koji je mogao kategorisati ovaj bus (zbog njegove dužine 13,7m) i rečeno je bilo da je to prvi bus na BiH tablama sa ovim karakteristikama (kao najduzi). A nešto se spominjalo i zbog tri osovine i njena visina. Papalina je imala još jednu visokopodnu Setru koju su prodali zbog kupovine Scanije. Također, tu je bio i jedan mercedes O303, čija sudbina meni nije poznata. Papalina je imala i Neoplana N1116 /3, mogao je ići 135Km/h,jer je navodno bio odblokiran. I onda se desio požar na njemu, nije bilo putnika, al' je krenuo na stanicu, to je bilo u SWE, nikad nisu skontali šta je bilo, nije se vrsio uvidjaj, al' čini se, pošto je prije na dan bio na servisu, da je njihova greška. I poslije su kupili opet Scaniu,ovaj put sa 2 sjedišta manje, koja isto vozi za SWE
Papalinina ima više kooperanata a neki od njih su Top Tourist, a u Danskoj je Skave-turistfart.
Eto zasad toliko, i hvala Arminu na informacijama
Usput, dobili smo i jednu sliku citylinera što je izgorio