bhbus.ba
November 23, 2024, 22:14:21 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 39   Go Down
  Print  
Author Topic: JGP Beograd, Srbija  (Read 167947 times)
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #135 on: September 29, 2011, 01:59:30 »

Alfa-Romeo Ansaldo trolejbus


Goša


Ruski ZiU



Izvor:
http://www.gsp2.euromedija.rs/rs/гсп/историјат/
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #136 on: September 29, 2011, 02:04:15 »



(1950-1960)

(1960-1970), Leylandi

(1970-1980)

FAP




Izvor: novi sajt gsp-a
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #137 on: September 29, 2011, 12:14:06 »

dobre slike Cheesy
Logged


Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #138 on: September 30, 2011, 01:34:21 »

dobre slike Cheesy
Potpisujem...

Itekako važan i tražen materijal... Uvijek su s velikim oduševljenjem i radošću dobrodošle slike ovakvog "tipa". Slike iz prošlosti, pomoću kojih možemo vidjeti kako, kakva, je situacija bila prije određen broj godina itd...
Logged


blokovi
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 25



« Reply #139 on: October 04, 2011, 13:45:06 »

Samo da se javim da su u Beogradu poceli da saobracaju "modernizovani" liazi 5256,naime u cemu se razlikuju u odnosu na starije:1.Nemaju gumu kao pod,2.Imaju klimu verovali ili ne :lol: 3.Lepljena stakla.Pozdrav
Logged
blokovi
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 25



« Reply #140 on: October 05, 2011, 18:00:22 »

Logged
blokovi
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 25



« Reply #141 on: October 05, 2011, 18:00:59 »



« Last Edit: October 05, 2011, 18:02:42 by blokovi » Logged
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #142 on: October 07, 2011, 13:25:06 »

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:347090-Novi-tramvaj-Spanac-iskocio-iz-sina



pa sta za reci, ili španci ne znaju napraviti tramvaj ili šine nisu prilagodjene ovom novom tramvaju  Undecided
« Last Edit: October 07, 2011, 13:28:10 by SIKIIIIIdo » Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #143 on: October 07, 2011, 18:00:37 »

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:347090-Novi-tramvaj-Spanac-iskocio-iz-sina

pa sta za reci, ili španci ne znaju napraviti tramvaj ili šine nisu prilagodjene ovom novom tramvaju  Undecided
Ima o tome na forumu autobusi.net

Imaju dionice i okretnice koje "špancu" neodgovaraju, isto kao što u Sarajevu KT8 tramvaji nemogu na Ilidžu.

Ali nije stvar u tome nego u pokvarenoj skretnici. KT4 umjesto da pruduži pravo skrenuo je i udario u zadnji dio CAF-a i izbacio ga iz šina.

Slično se desilo prije par godina u sarajevu kad su se kod tehničke škole sudarili 215 i 228.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #144 on: October 07, 2011, 18:28:45 »

ma steta za novi tramvaj,  a steta je i 10 000 000 din ili 16 000 km, a moglo je da bude i povredjenih.. ali sve u svemu dobro je sve proslo  Smiley
Logged

blokovi
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 25



« Reply #145 on: October 08, 2011, 19:21:03 »

Spanski tramvaj nije los,mada vozacima Katica ce biti tesko kad ih bude sve vise na ulici,jer su mnogo spori,treba jedan da dodjete da vidite koju on kolonu ostavlja iza sebe,ne kazem da je los,ali ipak on nije za Beograd.Nije mi jasno kako se njima vise "isplatilo" kupovina 30 Spanskih Tramvaja nego modernizacija svih CKD KT4.
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #146 on: October 09, 2011, 11:58:40 »

Pa nije loše kupiti nova vozila, time se verovatno povećava mogućnost poboljšanja održavanja samih tramaja, ali i tramvajske infrastrukture. Mislim da je u ovom trenutku suludo govoriti o novoj nabavki, ali je svakako je dobro što su kupili nove, kako se ne bi dogodilo ono što se dogodilo sa jednom Setrom u Sarajevu.

Evo slike "rusa" i unutrašnjost
Košava prevoz (Beobus)



Logged
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #147 on: October 09, 2011, 12:43:46 »

prilicno je zastao za svojim vremenom i ako modernizovan u odnosu na liaz-e koje sam vidjao...
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #148 on: October 09, 2011, 12:59:20 »

Ih još je ovo i dobro kakvih provala ima, makar je niskopodni. Unutrašnjost možda i može nekako proć ali vani "niks"!  Grin
Logged
blokovi
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 25



« Reply #149 on: October 09, 2011, 17:25:20 »

Kamo srece da je niskopodan,nije niskopodan,"modernizovan" je u smislu,sto nema gumu kao pod i ostalo,vozio sam se jednom i rekao NIKAD VISE u ove krseve.I jos mi tandrcu svaki dan pored kuce,dodje mi da se ubijem,da li vi meni verujete da imam vise poverenja u Ik111 i Ik161 nego u Liaze Cheesy
Logged
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 39   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 22 queries.