bhbus.ba
December 03, 2024, 20:46:05 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 39   Go Down
  Print  
Author Topic: JGP Beograd, Srbija  (Read 168642 times)
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #45 on: May 07, 2011, 01:39:42 »

Hvala.

Tramvaj je stigao:


Počeli su preostale starije trole da farbaju u crveno, deluje pomalo drečavo.


Tri brata


Ikarbus (Volvo/Hess)


Japanac


Ikarbus IK-218N


Ikarbus IK-201
Logged
bagzi
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 2



« Reply #46 on: May 11, 2011, 10:25:33 »

by bagzi
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #47 on: May 13, 2011, 01:16:20 »

FAP Smiley Lepa slika.

Evo još nekih mojih.


Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #48 on: May 13, 2011, 10:33:01 »

Ova druga ti je prejaka Aleksandar...
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #49 on: May 13, 2011, 19:43:10 »

Kako je samo lijepa ova šema bojenja. Kad bi gras imao ovakvu grad bi bio ljepši.  Grin
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #50 on: May 14, 2011, 10:51:57 »

Da, ništa pretjerano, u jednu ruku klasično, ali daje fin efekata u svakome slučaju...
Logged


Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #51 on: May 18, 2011, 15:14:58 »

Ova druga ti je prejaka Aleksandar...

Hvala Wink

Iz Blica

Quote










 
Logged
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 7.100



WWW
« Reply #52 on: May 18, 2011, 16:45:12 »

Uhhh prejak tramvaj definitivno ... ludilo pravo... Svaka čast Beogradu na ovoj prinovi !
Logged


kilometar
VIP Član
Kondukter
*
Offline Offline

Posts: 771



« Reply #53 on: June 11, 2011, 16:37:07 »

Beograd:Počela ugradnja klima uređaja u vozila GSP-a
http://www.glas-javnosti.rs/clanak/beograd/glas-javnosti-11-06-2011/pocela-ugradnja-klima-uredjaja-u-vozila-gsp
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #54 on: June 11, 2011, 20:30:08 »

FAP Smiley Lepa slika.

Evo još nekih mojih.




ovo je IK Huh??
Imas li slucajno slika unutrasnjosti vozila?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #55 on: June 19, 2011, 14:58:27 »


ovo je IK Huh??
Imas li slucajno slika unutrasnjosti vozila?

Redizajnirani IK-103
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #56 on: June 19, 2011, 15:32:00 »

ovo jeste ik 103 ali po licenci bredamenarini busa. Postoje i ik 206 i ik 218 i ik 107 sa redizajniranom maskom
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #57 on: June 21, 2011, 17:57:31 »

Evo moje recenzije. MAZ-BIK 103. Autobus je napravljen u Kragujevcu u saradnji sa beloruskim proizvođačem MAZ. Vulović, vlasnik proizvodnog pogona, tvrdi da se u Evropi ne može naći povoljnije Euro 5 vozilo opremljeno klimom, a uz to i niskopodno.



Poseduje Cummins  ISB 6.7 Euro 5 (mislim da je dizelaš, jer nema gore rezervoare)


Kokpit standardan mazov, malo drugačiji volan. Ima i razglas, koji funkcioniše  Cheesy



Salon

Sa spoljašnje strane kod srednjih vrata postoji taster za vezu sa vozačem.


Zadnja stena
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #58 on: June 21, 2011, 18:38:29 »

Prednji dio bi mogao proći kada bi špferšajbna i linijska oznaka bili iz jednog dijela. "Cockpit" izuzetno staromodan ali u svakom slučaju moderniji od od cockpita na IK 206 odnosno Ik 103. Salon bi takođe mogao proći klasično urađeno ništa specijalno ali ipak ima jedna zamjerka a to su ove hvataljke krovnih otvora koje su izgleda namjenjene samoubicama za vjesanje. Vrata ni u kom slučajnu ne mogu proci jer su stakla pričvršćena staromodnom metodom koja je davno prevazidjena. Sjedišta su definitivno jako jako loše rješena.Zadnji dio (ako izuzmemo stop svjetla) je "posuđen" od gradskog Neoplana osim ove "roštiljske rešetke" s lijeve strane.. Što se tiče motora nemam neko iskustvo sa Cumminsom iako moram priznati da ih ugradjuju u "sve i svašta"...možda je to politika proboja na tržište. I da retrovizori bi morali biti barem malo moderniji...
U glavnom sve u svemu "koliko para toliko muzike"..u svakom slučaju dajem im prednost u odnosu na King long, ping pong i ostale "žutokljunce"
« Last Edit: June 21, 2011, 18:41:12 by transformers » Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #59 on: June 21, 2011, 19:12:34 »

Fino si primetio, ne samo da je zadnji deo Neoplanov, već je ceo autobus zapravo Neoplan N4016, zajedno sa samoubilačkim hvataljkama  Grin


Sedišta i ostale džiža-bidže su deo pogodbe sa naručiocom, jer je proizvođaču svejedno koja će ugraditi. Ova su definitivno neka domaća, ali svakako bolja od "tobogana" koja je Ikarbus ugrađivao. Kokpit, ima više varijanti, čak i ona naprednija sa novijih ikarbusa, solarisa, ali sve to poskupljuje.

Generalno taj stariji model je jedino jedan prevoznik u Beogradu naručio, ostali naručuju 203, kod koga je nedostatak sa prednjom stenom izmenjen.

rade u CNG ili dizel varijatni.
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 39   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.03 seconds with 22 queries.