bhbus.ba
November 25, 2024, 00:00:37 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 39   Go Down
  Print  
Author Topic: JGP Beograd, Srbija  (Read 168128 times)
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #465 on: June 16, 2013, 00:06:16 »

Ne još, ali uskoro. Slike iz Poljske.


 
« Last Edit: November 04, 2014, 14:09:30 by makljen1123 » Logged
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #466 on: June 25, 2013, 12:58:16 »



















Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #467 on: June 26, 2013, 13:32:45 »

http://www.vesti-online.com/Vesti/Srbija/323919/Skupstina-Raskidamo-s-Bus-Plusom-Direkcija-Povecana-naplata-karata
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #468 on: June 26, 2013, 15:39:56 »

@dani-ze

Super slike.


Podržavam raskid sa BusPlus firmom, jer tender bio namešten. Skoro je bila kulminacija nameštanja povećanja prihoda firme Apex aka BusPlus, kada je GSP Beograd objavio konkurs za zapošljenje (videti http://gsp.rs/oglasi1.htm). Dakle, kontrole i zaposlene da finansira grad preko GSP-a, dok privatna firma ubira svojih 8% prihoda! Ideja zapošljenja kontrolora je povećanje naplate i postojanje po jednog kontrolora u svakom vozilu u špicevima  Shocked Postavlja se pitanja čemu busplus sistem, ako uvedu "konduktere"!

Putnici su zbog bahatosti vlasti i dosada otkrivenim detaljima nameštenog tendera (internacionalni tender na kome je zahtevana dostava dokumentacije u kratkom roku iskljucivo na srpskom jeziku i cirilici je eliminisala druge ponudjače opreme) revoltirani i odbijali da plaćaju karte privatnoj firmi. Takođe, kvalitet održavanja vozila je drastično opao, pa su učestali požari na vozilima takođe uticali na ishod naplativosti, kao i smanjenje broja vozila na ulicima prestonice za 30% posto!

Postavlja se pitanje koje su posledice raskida ugovora.
« Last Edit: June 26, 2013, 15:49:22 by Aleksandar » Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #469 on: June 26, 2013, 16:47:28 »

[youtube]V2c58DG-SxM[/youtube]
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #470 on: June 30, 2013, 01:09:27 »

Stigao poslednji
Quote from: ljubagsp

http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=12&t=32&view=unread#p86468
Logged
Fipi 494
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 62



« Reply #471 on: July 10, 2013, 16:18:13 »

Mi u GSP-u imamo bas saren vozni park.Imamo dosta ikarbusa.Pretezno svaki model sto je u istoriji ikarbusa,je zavrsio i u GSP-u.Mi u GSP-u imamo i muzej:2 autobusa,1 trola i nekoliko tramvaja.Ispisacu vam ceo vozni park za koji dan,samo da sakupim jos neke informacije
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #472 on: July 10, 2013, 16:30:41 »

vozni park nam treba, jer više prevoznika radi u Beogradu, a ima pravo puno vozila pa nam ta informacija i ne treba Cheesy
Logged


Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #473 on: July 14, 2013, 00:07:12 »

Prva tura Solarisa izgleda stigla u Beograd..slika: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/999482_542748622427076_1547424336_n.jpg
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #474 on: July 23, 2013, 22:07:40 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=m8y-CuolfeE[/youtube]
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #475 on: July 23, 2013, 23:06:52 »

Odlican video...tehnologija pomocu koje se prave busevi je takode na najvecem nivou...Nije ni cudo sto Solaris trenutno pravi najbolje gradske buseve...nadam se da ce nekad SU12/15/18 voziti po Sarajevu
Logged

Fipi 494
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 62



« Reply #476 on: July 25, 2013, 01:34:01 »

Tramvaji:

Vozni park (201):

ČKD-KT4 (134):

ČKD-KT4 SU

godina proizvodnje: 1980.
broj vozila: 1
garažni broj: 202

ČKD-KT4 YU

godina proizvodnje: 1981.
broj vozila: 17
garažni brojevi: 208, 209, 213, 214, 218, 222, 223, 229, 234, 235, 236, 240, 242, 244, 250, 252, 253

godina proizvodnje: 1983.
broj vozila: 22
garažni brojevi: 263, 266, 267, 268, 269, 270, 273, 277, 278, 279, 280, 281, 282, 284, 285, 292, 293, 296, 297, 304, 305, 307

godina proizvodnje: 1985.
broj vozila: 8
garažni brojevi: 312, 319, 324, 326, 330, 334, 336, 339

godina proizvodnje: 1987.
broj vozila: 15
garažni brojevi: 341, 342, 343, 346, 348, 349, 354, 355, 357, 359, 362, 363, 365, 367, 368

godina proizvodnje: 1988.
broj vozila: 13
garažni brojevi: 371, 372, 373, 374, 375, 376, 377, 379, 381, 383, 384, 385, 388, 389

godina proizvodnje: 1990.
broj vozila: 7
garažni brojevi: 391, 392, 393, 395, 396, 398, 399

ČKD-KT4 YUB-M - "Rekonstruisani i modernizovani (čoperizacija)" (Goša/Inekon)

godina remonta: 2002.
broj vozila: 30
garažni brojevi: 201, 210, 216, 220, 226, 232, 246, 262, 265, 275, 276, 287, 289, 294, 299, 310, 315, 318, 320, 321, 322, 323, 333, 344, 345, 350, 351, 382, 387, 390

Napomena: Većina tramvaja ovog tipa radi u kompozicijama. Aktuelne kompozicije su: 201+289, 210+287, 216+299, 220+390, 246+382, 275+265, 320+318, 321+262, 344+310.

Originalna godišta ovih tramvaja su:
1980 - 201
1981 - 210, 216, 220, 226, 232, 246
1983 - 262, 265, 275, 276, 287, 289, 294, 299, 310
1985 - 315, 318, 320, 321, 322, 323, 333
1987 - 344, 345, 350, 351
1988 - 382, 387, 390

ČKD-KT4M YU B

godina proizvodnje: 1997.
broj vozila: 20
garažni brojevi: 401, 402, 403, 404, 405, 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412, 413, 414, 415, 416, 417, 418, 419, 420

Napomena: Većina tramvaja ovog tipa radi u kompozicijama. Aktuelne kompozicije su: 401+402, 403+404, 405+406, 407+408, 411+412, 413+414, 415+416, 417+418.

CAF Urbos 3 - "Španci" (30):

godina proizvodnje: 2011.
broj vozila: 9
garažni brojevi: 1501, 1502, 1503, 1504, 1505, 1506, 1507, 1508, 1509

godina proizvodnje: 2012.
broj vozila: 17
garažni brojevi: 1510, 1511, 1512, 1513, 1514, 1515, 1516, 1517, 1518, 1519, 1520, 1521, 1522, 1523, 1524, 1525, 1526

godina proizvodnje: 2013.
broj vozila: 4
garažni brojevi: 1527, 1528, 1529, 1530

Donacije (37):

SWP Be 4/4

poreklo donacije: Bazel, Švajcarska
godina proizvodnje: 1958.
broj vozila: 1
garažni broj: 456

Düwag GT6 (Be 4/6) - "Švajcarci"

poreklo donacije: Bazel, Švajcarska
godina proizvodnje: 1967.
broj vozila: 20
garažni brojevi: 603, 604, 605, 606, 607, 608, 609, 610, 611, 612, 613, 614, 615, 616, 617, 618, 619, 620, 621, 622

poreklo donacije: Bazel, Švajcarska
godina proizvodnje: 1972.
broj vozila: 15
garažni brojevi: 123, 133, 135, 141, 143, 158, 625, 630, 632, 634, 640, 648, 649, 654, 657

Napomena: Düwag GT6 (Be 4/6) su stigli sa prikolicama. U nastavku se nalaze podaci o njima.

garažni broj - - - - tip - - - - - godina proizvodnje

1301 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1973
1302 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1973
1303 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1973
1304 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1948
1316 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1961
1320 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1961
1335 - - - - - - BVB/SLM B3 - - - - - - - - - - - 1957
1336 - - - - - - BVB/SLM B3 - - - - - - - - - - - 1958
1337 - - - - - - BVB/SLM B3 - - - - - - - - - - - 1958
1338 - - - - - - BVB/SLM B3 - - - - - - - - - - - 1958
1339 - - - - - - BVB/SLM B3 - - - - - - - - - - - 1960
1340 - - - - - - BVB/SLM B3 - - - - - - - - - - - 1961
1342 - - - - - - BVB/SLM B3 - - - - - - - - - - - 1962
1343 - - - - - - BVB/SLM B3 - - - - - - - - - - - 1962
1344 - - - - - - BVB/SLM B3 - - - - - - - - - - - 1962
1401 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1947
1403 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1947
1404 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1948
1405 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1948
1406 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1948
1407 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1948
1409 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1948
1410 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1948
1411 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1948
1412 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1948
1413 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1948
1415 - - - - - - FFA B4 - - - - - - - - - - - - - - 1948
1423 - - - - - - FFA/SWP B4 - - - - - - - - - - - 1961
1424 - - - - - - FFA/SWP B4 - - - - - - - - - - - 1961
1425 - - - - - - FFA/SWP B4 - - - - - - - - - - - 1961
1426 - - - - - - FFA/SWP B4 - - - - - - - - - - - 1961
1429 - - - - - - FFA/SWP B4 - - - - - - - - - - - 1962
1431 - - - - - - FFA/SWP B4 - - - - - - - - - - - 1962
1432 - - - - - - FFA/SWP B4 - - - - - - - - - - - 1962
1438 - - - - - - FFA/SWP B4 - - - - - - - - - - - 1967

ČKD-T4 D

poreklo donacije: Halle an der Saale, Nemačka
godina proizvodnje: 1983.
broj vozila: 1
garažni broj: 1004



Logged
Fipi 494
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 62



« Reply #477 on: July 25, 2013, 01:39:13 »

A ubrzo sam nasao i za trolejbuse:
Vozni park (126):

Solo vozila (102):

Belkommunmaš 20101

godina proizvodnje: 2002.
broj vozila: 9
garažni brojevi: 118, 119, 120, 121, 122, 125, 126, 127, 128

Belkommunmaš ASKM 321

godina proizvodnje: 2005.
broj vozila: 10
garažni brojevi: 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185, 186

godina proizvodnje: 2010.
broj vozila: 83
garažni brojevi: 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023, 2024, 2025, 2026, 2027, 2028, 2029, 2030, 2031, 2032, 2033, 2034, 2035, 2036, 2037, 2038, 2039, 2040, 2041, 2042, 2043, 2044, 2045, 2046, 2047, 2048, 2049, 2050, 2051, 2052, 2053, 2054, 2055, 2056, 2057, 2058, 2059, 2060, 2061, 2062, 2063, 2064, 2065, 2066, 2067, 2068, 2069, 2070, 2071, 2072, 2073, 2074, 2075, 2076, 2077, 2078, 2079, 2080, 2081, 2082, 2083

Zglobna vozila (24):

TROLZA 62050B

godina proizvodnje: 2001.
broj vozila: 2
garažni brojevi: 153, 154

TROLZA 62052B

godina proizvodnje: 2003.
broj vozila: 10
garažni brojevi: 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 164

Belkommunmaš ASKM 333

godina proizvodnje: 2004.
broj vozila: 12
garažni brojevi: 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176
________________
Bile su price da se ukinu tramvaju i da se kupe nova vozila koja bi isla podjednako u sve pogone i da se spoje sa starim vozilima.Pre 2-3 meseca su pricali da trebamo da dobijemo 30 zglobnih BKM-ova,ali od toga izgleda da nema nista.

Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #478 on: July 25, 2013, 11:14:24 »

Stigli
Quote from: Stefan Bgd
Potom kormila preuzimaju naši vozači, i nove lađe prave prvi počasni krug po garaži odakle su odvezeni na parking. Gar.broj 3005 postrojen u koloni: Smiley

Instrument-tabla VDO koja nam je već dobro poznata iz prethodnih Ikarbusovih vozila i vrhunski izrađena i opremljena kabina vozača:
Pošto slike nisu moje, ostale možete pogledati na
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?f=80&t=4367&start=1800
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #479 on: July 25, 2013, 11:25:31 »







Слике преузете са:
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1562298
Logged
Pages: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 39   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 21 queries.