bhbus.ba
November 23, 2024, 22:13:28 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 39   Go Down
  Print  
Author Topic: JGP Beograd, Srbija  (Read 167946 times)
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #435 on: March 25, 2013, 22:18:42 »

Evo i od mene malo lošije slike od petka. Embarrassed















i taman kad sam se dokopao dobre pozicije,izdala me baterija.Beograd mi se nikako ne da sa busevima,al je zato gastronomija na srecu uvijek na nivou Grin
Logged
Dragan61
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #436 on: March 26, 2013, 01:41:11 »

Damire svaka ti se dala,slike su ti odlicne.Inace da kazem da za jednog od privatnih prevoznika stize jos jedan zglobni FAP A 559.4 ciju sam sliku pozajmio od kolege i jako dobrog drugara Dareta,inace ovo ce biti zadnja godina u kojoj ce IK 1XX serija raditi verovatno,mada ne znam za vas ali meni je krivo za IK1XX seriju,doduse sacuvani su Sanos S115,uskoro ce u Muzej IK111 sa cetvorokrilnim vratima,IK111 sa dvokrilnim kojeg sam uslikao i slikao se pored njega,i jedan IK166.Zasto pusheri nisu za Beograd posto sam dobio kritike od pojednih kolega na drugim forumima,pa evo zasto.U Beogradu su autobusi 24 sata non stop puni,ima nekih linija gde je nekada mali i dvozglob.Ali za tipove vozila ne treba kriviti grad,nego Direkciju za Javni Prevoz grada Beograda jer na pojedinim linijama solo autobusi voze na granicnom kapacitetu pa je red voznje poremecen...
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #437 on: March 30, 2013, 14:33:15 »

http://gspbeograd.tumblr.com/vozni-park

Koliko vam je na kraju ostalo starih Ikača? 101, 102, 110, 111, 161, 166... ? Ali da su u voznom stanju, tj. na liniji?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Dragan61
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #438 on: March 31, 2013, 01:48:57 »

Evo ovako,od starih Ikaca da sumiramo
IK161 iz 1994 godine = 1 garazni broj 412
IK166 iz 1992 godine = 2 garazni brojevi 1080 i 1082 exponat za muzej
IK111 iz 1990 godine = 1 garazni broj 706 exponat za muzej
IK102 iz 1990 godine =2 garazni brojevi 237 i 239
Inace da vas upoznam,u Beogradu se oformilo Udruzenje LJubitelja Javnog Prevoza ULJJP sa ciljem da se Beogradska istorija 90ih prikaze kroz autobuse koji su vozili u najteze vreme,a ciji sam i ja clan bio,tako su od secenja spaseni
-Sanos S115 1987 godine proizveden garazni broj 228
-Ikarus IK111 iz 1989 godine garazni broj 298
U planu je da se sacuvaju jos 2 ili 3 exponata ali otom potom.Za IK101 ima jos 3 komada,ali ajde da kazem nesto o tom modelu,dakle to je bus koji lici na IK103,ali se razlikuje sto je motor LEZECI I ISPOD PODA,pa ima u zadnjem delu mesta za stajanje,dakle kao pandan IK201 seriji,Beograd ima i IK106 komada 1,proizveden 1996 godine,garazni broj 700,pravljen na sasiji MB O405N2...Ako vas jos nesto intresuje slobodno me pitajte,jer koliko toliko znam o istoriji Beograda 90ih,inace da kazem da su zadnji MAN SU220 i SG240 u rashod otisli 2008 godine..Njih mi je jako zao...
Logged
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #439 on: April 04, 2013, 14:13:08 »

179
Logged


makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #440 on: April 04, 2013, 21:11:52 »

Evo ovako,od starih Ikaca da sumiramo
IK161 iz 1994 godine = 1 garazni broj 412
IK166 iz 1992 godine = 2 garazni brojevi 1080 i 1082 exponat za muzej
IK111 iz 1990 godine = 1 garazni broj 706 exponat za muzej
IK102 iz 1990 godine =2 garazni brojevi 237 i 239
Inace da vas upoznam,u Beogradu se oformilo Udruzenje LJubitelja Javnog Prevoza ULJJP sa ciljem da se Beogradska istorija 90ih prikaze kroz autobuse koji su vozili u najteze vreme,a ciji sam i ja clan bio,tako su od secenja spaseni
-Sanos S115 1987 godine proizveden garazni broj 228
-Ikarus IK111 iz 1989 godine garazni broj 298
U planu je da se sacuvaju jos 2 ili 3 exponata ali otom potom.Za IK101 ima jos 3 komada,ali ajde da kazem nesto o tom modelu,dakle to je bus koji lici na IK103,ali se razlikuje sto je motor LEZECI I ISPOD PODA,pa ima u zadnjem delu mesta za stajanje,dakle kao pandan IK201 seriji,Beograd ima i IK106 komada 1,proizveden 1996 godine,garazni broj 700,pravljen na sasiji MB O405N2...Ako vas jos nesto intresuje slobodno me pitajte,jer koliko toliko znam o istoriji Beograda 90ih,inace da kazem da su zadnji MAN SU220 i SG240 u rashod otisli 2008 godine..Njih mi je jako zao...

Ok, hvala, a kakav vam je ono prototip gbr. 01 (Kosmaj)?  Dragane, imaš gbr. 21 Wink Pozdrav od Šileta (Marka). Cheesy I hoćeš reći da su sve one silne kosmajske "102-ce" i karaburmski i NBG zglobni Ikari 166/161, skoro svi u rashodu? Cry
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Dragan61
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #441 on: April 05, 2013, 19:19:00 »

Ne 01 nije bio nikakav prototip,to je IK111 iz 1990te godine,taj spisak sto sam naveo u postu je sve sto je preostalo od IK1XX serije,a sliku gb21 cu postaviti od dragog kolege Becksa,mislim da se nece ljutiti...

To je jedini O305 u Beogradu,Sile nikakav problem,inace stigla je nova tura IK218M znaci bolje da su Ikaruse stare iz otpada podigli,ovi su katastrofa,toliko elektronike,a nasi su pajseri za elektroniku,izvinjavam se sto moram da upotrebim taj izraz ali je ziva istina.Dugujem odgovor Siletu,do kraja godine Beograd ce sigurno iseci IK1XX seriju,a taman i moje detinjstvo ce biti u njima sacuvano,moram ovih dana da odem da slikam IK111 garazni broj 706...
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #442 on: April 06, 2013, 12:37:04 »

Mislio sam na onaj sa četvero vrata a solo, pa sam kontao da nije neki prototip... (gbr. 01) Tongue A i meni je žao tih starih Ikača; kad stane na putu, znao si da ga popraviš (kao i Yuga), a sada je elektronika preuzela stvar... Ali ajde, valjda oni znaju šta je i kako je najbolje... Ako ništa, bar ima love. Tongue A gbr. 21 vam je, koliko sam shvatio, servisno vozilo, Mislim da mi je Đape govorio da nije na liniji?! Poz. Cheesy
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Dragan61
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #443 on: April 07, 2013, 13:41:46 »


Logged
becks89
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 183



WWW
« Reply #444 on: April 12, 2013, 09:38:31 »

Mislio sam na onaj sa četvero vrata a solo, pa sam kontao da nije neki prototip... (gbr. 01) Tongue A i meni je žao tih starih Ikača; kad stane na putu, znao si da ga popraviš (kao i Yuga), a sada je elektronika preuzela stvar... Ali ajde, valjda oni znaju šta je i kako je najbolje... Ako ništa, bar ima love. Tongue A gbr. 21 vam je, koliko sam shvatio, servisno vozilo, Mislim da mi je Đape govorio da nije na liniji?! Poz. Cheesy
Jeste servisno je vozilo gb.21, tzv gumar!
Što se 01. tiče jeste prototip pod nazivom IK-103 4V, jedan jedini, a bolje ni njega da nisu napravili. Ovi novi više u garaži borave nego u saobraćaju, veći promašaj u zadnjih 10 godina nisu napravili!
Katastrofa!
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #445 on: April 12, 2013, 15:51:13 »

Mogu li ja pitati ovdje koliko GSP Beograd broji uposlenika?I da li je istina da ima 19 Sindikata?
Sinoć kad sam pratila TV,kad je bila tema GRAS;uključio se Sindikalac iz Beograda,i tamo u titlu na TV-u se pominje da ima oko 6000 uposlenih.Molim da neko potvrdi ili demantuje ovu konstataciju.Hvala.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Dragan61
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #446 on: April 12, 2013, 17:59:13 »

Ima ih oko 25...
Logged
Dragan61
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 42



« Reply #447 on: April 13, 2013, 15:10:59 »

Mogu li ja pitati ovdje koliko GSP Beograd broji uposlenika?I da li je istina da ima 19 Sindikata?
Sinoć kad sam pratila TV,kad je bila tema GRAS;uključio se Sindikalac iz Beograda,i tamo u titlu na TV-u se pominje da ima oko 6000 uposlenih.Molim da neko potvrdi ili demantuje ovu konstataciju.Hvala.
Sindikalci iz GSP se u stvari ne bore za prava kolega,tako da prijatelju ne veruj sta ti na televiziji lupetaju,sindikalci u GSP Beograd se bore za svoju zadnjicu i koliko mogu da para sebi u dzep strpaju i da se normalnim i postenim vozacima u lice smeju...Svaki pogon u GSP Beograd ima bar 4 do 5 sindikata,a da ne spominjem sto ih ima po administraciji dolazi se do cifre od 25 a mozda i vise...A da ne spominjem sto se cuti o masovnim udesima autobusa zbog kocnica...Ali nema veze,nisam ja nadlezan o tome da pricam...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #448 on: April 13, 2013, 15:17:42 »

Pa da ti kažem,suština je bila moja koliko koga ima,jer su neki naši stručnjaci objavili da GSP Beograd ima isto uposlenika kao GRAS(oko 1700),tako da je to meni za nepovjerovati.
Mi imamo 2 Sindikata,vjeruj da se ja pitam oba bi ukinula.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #449 on: April 13, 2013, 15:43:11 »

Ja mislim da GSP ima blizu 1000 voznih jedinica, neka vozila rade 2 neka 3 smjene, znači treba im samo vozača 2500-3000, da ne spominjem održavanje, administraciju i ostalo.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 28 29 [30] 31 32 ... 39   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 21 queries.