|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #136 on: September 29, 2011, 02:04:15 » |
|
(1950-1960) (1960-1970), Leylandi (1970-1980) FAP Izvor: novi sajt gsp-a
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #137 on: September 29, 2011, 12:14:06 » |
|
dobre slike
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #138 on: September 30, 2011, 01:34:21 » |
|
dobre slike Potpisujem... Itekako važan i tražen materijal... Uvijek su s velikim oduševljenjem i radošću dobrodošle slike ovakvog "tipa". Slike iz prošlosti, pomoću kojih možemo vidjeti kako, kakva, je situacija bila prije određen broj godina itd...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
blokovi
Pješak
Offline
Posts: 25
|
|
« Reply #139 on: October 04, 2011, 13:45:06 » |
|
Samo da se javim da su u Beogradu poceli da saobracaju "modernizovani" liazi 5256,naime u cemu se razlikuju u odnosu na starije:1.Nemaju gumu kao pod,2.Imaju klimu verovali ili ne :lol: 3.Lepljena stakla.Pozdrav
|
|
|
Logged
|
|
|
|
blokovi
Pješak
Offline
Posts: 25
|
|
« Reply #140 on: October 05, 2011, 18:00:22 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
blokovi
Pješak
Offline
Posts: 25
|
|
« Reply #141 on: October 05, 2011, 18:00:59 » |
|
|
|
« Last Edit: October 05, 2011, 18:02:42 by blokovi »
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #143 on: October 07, 2011, 18:00:37 » |
|
Ima o tome na forumu autobusi.net Imaju dionice i okretnice koje "špancu" neodgovaraju, isto kao što u Sarajevu KT8 tramvaji nemogu na Ilidžu. Ali nije stvar u tome nego u pokvarenoj skretnici. KT4 umjesto da pruduži pravo skrenuo je i udario u zadnji dio CAF-a i izbacio ga iz šina. Slično se desilo prije par godina u sarajevu kad su se kod tehničke škole sudarili 215 i 228.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
SIKIIIIIdo
Kondukter
Offline
Posts: 574
|
|
« Reply #144 on: October 07, 2011, 18:28:45 » |
|
ma steta za novi tramvaj, a steta je i 10 000 000 din ili 16 000 km, a moglo je da bude i povredjenih.. ali sve u svemu dobro je sve proslo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
blokovi
Pješak
Offline
Posts: 25
|
|
« Reply #145 on: October 08, 2011, 19:21:03 » |
|
Spanski tramvaj nije los,mada vozacima Katica ce biti tesko kad ih bude sve vise na ulici,jer su mnogo spori,treba jedan da dodjete da vidite koju on kolonu ostavlja iza sebe,ne kazem da je los,ali ipak on nije za Beograd.Nije mi jasno kako se njima vise "isplatilo" kupovina 30 Spanskih Tramvaja nego modernizacija svih CKD KT4.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #146 on: October 09, 2011, 11:58:40 » |
|
Pa nije loše kupiti nova vozila, time se verovatno povećava mogućnost poboljšanja održavanja samih tramaja, ali i tramvajske infrastrukture. Mislim da je u ovom trenutku suludo govoriti o novoj nabavki, ali je svakako je dobro što su kupili nove, kako se ne bi dogodilo ono što se dogodilo sa jednom Setrom u Sarajevu. Evo slike "rusa" i unutrašnjost Košava prevoz (Beobus)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
SIKIIIIIdo
Kondukter
Offline
Posts: 574
|
|
« Reply #147 on: October 09, 2011, 12:43:46 » |
|
prilicno je zastao za svojim vremenom i ako modernizovan u odnosu na liaz-e koje sam vidjao...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #148 on: October 09, 2011, 12:59:20 » |
|
Ih još je ovo i dobro kakvih provala ima, makar je niskopodni. Unutrašnjost možda i može nekako proć ali vani "niks"!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
blokovi
Pješak
Offline
Posts: 25
|
|
« Reply #149 on: October 09, 2011, 17:25:20 » |
|
Kamo srece da je niskopodan,nije niskopodan,"modernizovan" je u smislu,sto nema gumu kao pod i ostalo,vozio sam se jednom i rekao NIKAD VISE u ove krseve.I jos mi tandrcu svaki dan pored kuce,dodje mi da se ubijem,da li vi meni verujete da imam vise poverenja u Ik111 i Ik161 nego u Liaze
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|