bhbus.ba
November 22, 2024, 01:14:01 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Poll
Question: Koji je vaš omiljeni proizvođač?
Setra - 56 (41.8%)
Neoplan - 40 (29.9%)
Mercedes - 11 (8.2%)
MAN - 14 (10.4%)
Volvo - 7 (5.2%)
Ostali (Navedi u odgovoru) - 6 (4.5%)
Total Voters: 133

Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 25   Go Down
  Print  
Author Topic: Neoplan vs. Setra vs. Mercedes vs. MAN vs. ... ?  (Read 81104 times)
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #225 on: June 26, 2014, 08:22:58 »

Gradski i visokoturisticki.

Logged
SlimShady
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.485


I pjan i trijezan za volan sam vezan :)


« Reply #226 on: June 26, 2014, 22:16:33 »

Logged

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #227 on: June 30, 2014, 20:35:16 »

Moj rođak radi u APP Požega i već 5 godina duži Starlinera 5218 SHD. Sa njim je cijeluu Evropu prešao. Na pitanje kakav je Neoplan ovako, kaže da nije ravan Setri. Setri nije ni do koljena. A prije Neoplana je dužio Setru 431 DT a vozio je i 417 GT-HD. Kaže najveći problem mu stvara elektronika i par puta su znali u po Španije ili Francuske ostati u kvaru upravo zbog silne elektronike koja je prisutna u Neoplanu. A i za vožnju je puno bolja i konfornija Setra. Sad će u sezoni Neoplanom voziti noćnu Požega - Rijeka, a u septembru ponovo maturalce.

Eto, to su utisci vrhunskog vozača u jednoj ozbiljnoj firmi (ne može svako dobiti Starlinera II novog i Setru 431).   A pazite, sama činjenica da je klasičan Neoplanov model xx16 a Satrin x15 govori da je Setra sa 15 redova sjedišta komfornija od Neoplana koji ima 16 (a pri tome su oboje iste dužine, 12 m).
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #228 on: June 30, 2014, 21:15:43 »

Taj Starliner je pun mušica kad je došao bio je puno puta po servisu .  Wink
Logged
tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #229 on: June 30, 2014, 21:49:08 »

Moj rođak radi u APP Požega i već 5 godina duži Starlinera 5218 SHD. Sa njim je cijeluu Evropu prešao. Na pitanje kakav je Neoplan ovako, kaže da nije ravan Setri. Setri nije ni do koljena. A prije Neoplana je dužio Setru 431 DT a vozio je i 417 GT-HD. Kaže najveći problem mu stvara elektronika i par puta su znali u po Španije ili Francuske ostati u kvaru upravo zbog silne elektronike koja je prisutna u Neoplanu. A i za vožnju je puno bolja i konfornija Setra. Sad će u sezoni Neoplanom voziti noćnu Požega - Rijeka, a u septembru ponovo maturalce.

Eto, to su utisci vrhunskog vozača u jednoj ozbiljnoj firmi (ne može svako dobiti Starlinera II novog i Setru 431).   A pazite, sama činjenica da je klasičan Neoplanov model xx16 a Satrin x15 govori da je Setra sa 15 redova sjedišta komfornija od Neoplana koji ima 16 (a pri tome su oboje iste dužine, 12 m).
Neće voziti Požega - Rijeka, nego je B-163 i B-182 na rasporedu Požega - Split, a Osijek - Split će biti B-180 i B-184 i to kreće od upravo od sutra.
Logged


ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #230 on: June 30, 2014, 22:06:59 »

Moj rođak radi u APP Požega i već 5 godina duži Starlinera 5218 SHD. Sa njim je cijeluu Evropu prešao. Na pitanje kakav je Neoplan ovako, kaže da nije ravan Setri. Setri nije ni do koljena. A prije Neoplana je dužio Setru 431 DT a vozio je i 417 GT-HD. Kaže najveći problem mu stvara elektronika i par puta su znali u po Španije ili Francuske ostati u kvaru upravo zbog silne elektronike koja je prisutna u Neoplanu. A i za vožnju je puno bolja i konfornija Setra. Sad će u sezoni Neoplanom voziti noćnu Požega - Rijeka, a u septembru ponovo maturalce.

Eto, to su utisci vrhunskog vozača u jednoj ozbiljnoj firmi (ne može svako dobiti Starlinera II novog i Setru 431).   A pazite, sama činjenica da je klasičan Neoplanov model xx16 a Satrin x15 govori da je Setra sa 15 redova sjedišta komfornija od Neoplana koji ima 16 (a pri tome su oboje iste dužine, 12 m).
Ne može to tako šile,zamisli ti setru 215HD sa 15 redova sjedišta to bi bilo 15x4=60 ako oduzmemo dva sjedišta gdje su druga vrata te dodamo jedno sjedište jer je u pitanju sečija dobijamo broj od 58-59 sjedišta,uzimajući eto kao da na sečiji ima 4 ili 5 mjesta,uglavnom i neoplan i setra imaju oko 49 sjedišta stariji modeli,dok noviji imaju oko 44 pa onda naši kad uvezu kupuju sjedišta i ubace do 49 da je komforno. Da je Neoplan slabiji od Setre to jeste,ali uporedi cijenu Starlinera iz 2008 godine i jednu setru tipa 417HDH isto to godište i vidjet ćeš razlike u cijeni. Evo npr hajmo u globalu gledati u popravkama Neoplan će se možda više puta pokvariti od Setre ali ce i popravak biti jeftiniji,sama cijena da je Neoplanu najnovije generacije far 900 eura govori koliki su tu troškovi u popravkama,ili da je jedna sijalica 80 eura a isto tako vjerujem da je sijalica i za Setru,al far mislim da joj je skuplji od Neoplanovog. Takođe ne mogu reći sa sigurnošu koliko troši 415HD ali sam čuo da troši oko 27 litara,dok je Neoplanu n1216 izmjerena potrošnja na prvoj turi za Njemačku oko 23,5L,eh ako lažu vozači lažem i ja. Uglavnom od ovih što sam ja sa njima svi imaju neoplane i niko se ne žali ništa,neki vozaju Starlinera evo sad ce dvije godine bez značajnih problema. Održavanje je majka,prema tome Smiley
Logged

tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #231 on: June 30, 2014, 22:19:11 »

Neoplan je samo šminka, ništa više, a zaštitni brend jest da mora negdje curiti.  A ovo što se on raspisao, to je od busa do busa.  Problema može imati i najnoviji Neoplan i najnovija Setra. No, da je on toliko loš, da li bi ga Mario dužio već 5 godina i vozio stalno?
Logged


makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #232 on: June 30, 2014, 22:43:47 »

Neće voziti Požega - Rijeka, nego je B-163 i B-182 na rasporedu Požega - Split, a Osijek - Split će biti B-180 i B-184 i to kreće od upravo od sutra.
A da, Split, samo sam ja pobrkao lončiće, pa rekao Rijeka, pošto je on pričao da je davno vozio njihov (Autotransov) bus na liniji PŽ-RI pošto su ATT i APP kooperanti na toj liniji valjda. I neko dijete mu je povratilo u busu, a on vraćao polazak za Rijeku i nije imao ništa sa čim će očistiti, a u svom 163 drži sve za "ne daj bože". I šta će, kaže, uze svoj peškir i obrisa to nekako.

Ništa, sretan put i polako Cheesy Pozdravi ga kad ga vidiš.

Enese ovo za redove sjedišta sam i ja provjerio, prebrojao sam redove sjedišta kod Neobasove S 315 GT-HD i ima ih 13! A ove Pavlovićeve Setre 315 i 319 UL-GT imaju 15 odnosno 19 redova sjedišta.  

Ja samo prenosim šta mi je tetak rekao, on je na njemu stalno, a dužio je i Kraljicu (2 godine stariju), kaže nebo i zemlja.

Ne mogu vjerovati da se Neoplani toliko razlikuju jbt.. U jednom slučaju dobar, bolji od Setre, a u drugom se ne može porediti sa Setrom. Do održavanja ne vjerujem da je, jer APP Požega ima najbolju lakirnicu u Evropi (ili jednu od najboljih), kod njih su dolazili busevi iz Švice na lakiranje; isto tako koristi i najsavremenije uređaje za servis buseva, kakve koriste Švabe. Ako ima grešku, što ga nisu vratili, zamijenili?! Ne bi se patili ni vozači ni putnici..

Tomo da li bi se ti žalio da voziš Evropu Grin Šuti, njemu super Cheesy ("super" Tongue )
Logged

Setra S 417 HDH !!!

ecehajic
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.792



« Reply #233 on: June 30, 2014, 22:52:02 »

Ja nisam striktno mislio na app da ima loše održavanje ili slabije,kad pogledaš sva vozila su im nova,nego sam u globalu mislio o održavanju, nego onaj ko pređe sa setre na Neoplana teško se navikne jer je u setre udobnost pa na sigurno duplo većem nivou nego u Neoplana,i svi setru hvale kako je udobna od vodiča do vozača,jedino što je neoplan pun plastike i tako se čini kao svemirski brod,barem meni.
Logged

tomo
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 19.275



WWW
« Reply #234 on: June 30, 2014, 22:57:36 »



i evo jedna već kad se Marko razvezao o istome
Logged


the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #235 on: July 01, 2014, 00:48:43 »

Ja iskreno kada bi mogao birati izmedu Setre I Neoplana ja bih izabrao Neoplana. Isprobao sam I Cityja I Setru spavajuci na pet sjedala tj. na seciji I Setra je ubjedljivo udobnija iako mi nije bilo lose ni spavati u Cityju. Marko da ti samo znas koliko je isplatljivije imati Neoplana nego Setru ne bi vjerovao. Ljudi Koji su osmisljavali Seriju 400 Dali su si previse na cijeni, tako je I sada sa serijom 500. Da je Setra prijevozniku isplatljivija govori o tome da je U Jelinku 11 naspram 1 za Neoplana, vlasnik zna Sta privlaci putnika, sjecam se kada je usao Cityliner zadnje generacije na AS Budva kako su se ljudi okretali za njim iako je pored njega bila I Scanija I Serija 400. Prijevoznicima je bitno da privuku sto vise putnika jer U tome je njihov profit. Malo je ljudi Kao sto je Mujo Kantic (kojeg dobro poznajem) da mu je stalo do putnika I njegovog ugodaja U voznji. Nadam se da sam ti objasnio prednosti I mane I Setre I Neoplana.

Sent from my windowsphone
Logged
Kassbohrer
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.696



« Reply #236 on: July 01, 2014, 11:11:55 »

Ako je Neoplan toliko isplativiji od Setre, zašto onda Setrina serija 500 cvjeta (baš kao što je i serija 400) dok Neoplan da bi proizvodnju održao rentabilnom prebacuje svu svoju proizvodnju u Tursku?? Znači Evropskim prevoznicima je ipak najbitniji kvalitet, u čemu je Setra nedodirljiva.. E sad kod nas je druga situacija, kod nas se više gledaju troškovi održavanja. Naravno, nisam protiv Neoplana uopšte, samo nek se uvoze.. Daj Bože što više Citylinera, Tourlinera i Starlinera na našim cestama..  Wink
Logged

Kud vozite zdravo bili, sretno stigli cilju željenom.
Na vas misle vaši mili, vratite se dragom domu svom.
Ante
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 1.141



« Reply #237 on: July 01, 2014, 11:59:43 »

Ljudi Setra ne košta puno zato jer su materijali skupi i njezina izrada je skupa projekt je jako skup zato je Setra toliko skupa a nitko ne može reći da Setra ne valja jer su 415 HD od AP IM prešle 3 milje km .  Cheesy
Logged
marsovac
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 255



« Reply #238 on: July 01, 2014, 13:07:59 »

Evo malo informacija o prodaji:
Prodajni rezultati najbolje govore,Setru tesko moze ko nadmasiti a cinjenica je da Neoplan slabi po tom pitanju...7400 Setri Top class prodano od 2001 pa do aprila ove godine kada je pocela serijska proizvodnja,znaci samo Top Class...Otprike 620 po godini.Evo link da ne bude da izmisljam Smiley

http://media.daimler.com/dcmedia/0-921-1676438-1-1692996-1-0-0-0-0-0-0-0-0-1-0-0-0-0-0.html

A imam neke podatke i za Neoplana,kazu da je u tri godine prodano 232 Starlinera i 704 Citylinera i jos 46 modela Jetliner i 59 DD modela.Ispod 400 modela po godini ali ocekuje da ce porasti na 500...Tourlinera i nema nesto na evrposkom trzistu i za njega nemam podatke...
http://www.busandcoachbuyer.com/plauen-home-neoplan-starliner-cityliner/

A evo npr. i Van hool kojeg ja licno preferiram,od zvanicnog predstavljanja u Kortijku 2011 pa do istoimenog sajma 2013 prodano je vise od 800 novih TX modela,moglo bi se reci bolje prodajni rezultati i od Neoplana...400 po godini a Neoplan je ispod 400...
http://www.vanhool.be/ENG/highlights/vanhooldisplaysd.html

Setra definitivno ima najbolje rezulate,iako nemam rezultate za prodaju u protekle 3 godine ali eto uzeo sam prosjek..Jos tu treba dodati i CC modele koji nisu u toj statistici.Zadnje godine ostvarili su sa Mercedesom 2350 prodanih buseva(sve vrste).Neoplan je u blagom padu,kriza je utjecala i na autobusku industriju i na sve proizvodjace...Van Hool 2009 imao je gubitak od nekoliko miliona eura ali vec 2010 dobitak i ponovo 2011 manji gubitak od oko 150 000 eura da bi napredovali 2012 i 2013 ostvarili dobitke...
http://www.gva.be/regio-antwerpen-zuid/lier/van-hool-beleeft-beste-jaar-sinds-begin-crisis.aspx

Ima tu jos proizvodjaca,VDL-a po mom misljenju sve vise,pa i Volvo,Scania,Irisbus itd. koji imaju svoj udjel u trzistu...Treba napomenuti da evrposko trziste raste nakon krize,ali ne u svakoj zemlji...

''The EU bus and coach market grew by 0.3% in the first quarter of 2014. Following the registrations figures released each month by the European Automobile Manufacturer Association (ACEA), the new buses and coaches over 3,5 tons registered in the EU between January and March 2014 amounted to 7,250 units. Registrations increased in Germany (+10.7%), France (+8.7%) and Poland (+1.0%) while demand for new buses and coaches declined in Italy (-2.4%), the UK (-5.1%) and Spain (-13.7%).''
http://www.bustocoach.com
« Last Edit: July 01, 2014, 13:16:41 by marsovac » Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #239 on: July 04, 2014, 14:59:32 »



Logged

Neoplan VIP Class
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 25   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.039 seconds with 22 queries.