bhbus.ba
November 24, 2024, 02:23:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Go Down
  Print  
Author Topic: TAZ - Dubrava  (Read 41327 times)
VT10
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 216



« Reply #60 on: December 03, 2012, 23:04:36 »

Skidam kapu,zna čovjek.Živio,živio.
302 se odavno prestao proizvoditi kad su građene ove Dubrave.
Lično sam prebacio jedan MB linijski iz 302 u S415 davno, legao je kao da je izliveno za njega(mala korekcija kod nalijeganja na mjenjač).Imao je strahovit zvuk taj motor drug tačno, a nosio je još strašnije.Nije bilo lako vozačima 303 i setre kad dam lijevi žmigavac i obiđe ih FAP.Jedan me zaustavio na odmaralištu i onda sam objasnio da je to linijski MB. Kažu ljudi da su ti motori gazili 2 miliona km i da se dugo neće ponoviti....
Tačno je to što govoriš o tim linijskim Famosovim.Što veći minus to bolje krešu:)Jedino problem sa dihtungom glava, par hiljada km, pa dosipanje vode do bezsvijesti a onda brušenje....pa sve iznova.Moj kolega je takvom Dubravom išao za španiju s početka 90-ih,stari majstor.
Svi su te motore  promijenili u Dubravama,većinom, najviše je sad MB1426.
Pozdrav drug.
Logged

VT10 BUS-pozdrav
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #61 on: December 04, 2012, 00:00:41 »

Malo je OT al kad smo kod zvuka 0302 TO JE TO.Najbolje je na 0:58. Ugladjen a oštar zvuk.Uz ovo se moze i poneka popit,ne treba muzika.Nije bilo toliko bucno kao na snimku da ne bude zabune.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B10JVONcIFk[/youtube]

Svaka cast novim generacijama motora ali ovakav zvuk više ne postoji.Ne volim kad neki forumaši napišu"Joj dobar bus ne cuje se" Al jasno mi je da se sad moraju zadovoljiti neke druge norme a ja govorim kao ljubitelj mehanike a ne kao putnik ili vozac.
« Last Edit: December 04, 2012, 00:02:39 by damir fido » Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #62 on: December 04, 2012, 00:05:15 »

A šta kažete na ovo: http://www.youtube.com/watch?v=jIHSKwqS0kI
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #63 on: December 04, 2012, 01:21:05 »

Svaka cast novim generacijama motora ali ovakav zvuk više ne postoji.Ne volim kad neki forumaši napišu"Joj dobar bus ne cuje se" Al jasno mi je da se sad moraju zadovoljiti neke druge norme a ja govorim kao ljubitelj mehanike a ne kao putnik ili vozac.
Joj taj zvuk starih legendarnih Famosa, Mecki, Tamova pa i MAN-ova zaista neponovljiv.
Obozavam da cujem Mecku kako sikce a unutra dobra izolacija i ne cuje se plus ide 100-ku a osecaj kao da ide 60..
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
SenoHD
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #64 on: December 09, 2012, 19:07:16 »

Sanosi 314 i 415 su rađeni na sličnim (možda čak identičnim šasijama) od Mercedesa O302.  Osim FAMOS-a, u njih je ugrađivan vertikalni redni šestak OM355 od 240 KS, dok je Famos ima 200.

Dubrava pak ima na stotine verzija Smiley  D14 je najpoznatija i to je oznaka karoserije ovog modela koji se pojavljuje na zanjim slikama.  Zadnja dva broja nisu uvijek točna snaga motora. Kad je TAM motor unutra onda nije točna oznaka konjskih snaga, nego je onda riječ o kilovatima pošto su oznake već zauzete (1426, Merecedes 260 konja)  D1419 je  Klasična Dubrava sa TAM V8 motorom od 260 KS  (190KW).  Najviše ih je imao riječki Autotrans, ali bilo ih je i u drugim firmama po Hrvatskoj.  D5514  je ista karoserija ali na TAM šasiji sa V6 TAM-om od 190konja.  Te su malo kraće jer je to 11 metarska šasija od ljubljaskofg  TAM-a  190A109T
Logged
VT10
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 216



« Reply #65 on: December 09, 2012, 21:38:58 »

Hvala legendo.Nešto novo.Nisam znao za neke od navedenih stvari. Upoznao sam jednog vozača iz prijedora koji je vozio Sanosa 315 sa Famosovim rednim  6-cilindrašem tzv. kosi. Klipovi su išli nekako ukoso, ne horizontalno,ne vertikalno,nego ukoso pod nekim uglom.Kaže da je tih motora bilo  i u Sanosima i u  Dubravama. Nisam ih nikad vidio.
Logged

VT10 BUS-pozdrav
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #66 on: December 16, 2012, 03:19:12 »

SenoHD

Mislim da se u Sanose pored Famosa ugradjivao OM 360 a ne OM355.Al ajd nije toliko bitno ali je mene zainteresovalo poslije tvoje objave pa sam proguglao i nasao na yt jedan snimak OM360 na radnom stolu i to je taj zvuk a i na klipu piše 0302.

VT10

A vidi stvarno za te kose motore!!.Ja sam nekad davno putovao sa niskopodnim S315 sa Litvatransom Banovici i stvarno je bio kosi linijski sestak.Znaci naget za nekih 15-20 stepeni.To mi je kao balavcu bilo interesantno.I bio je malo tiši,nije hrndao ko oni od 200 KS iako su i oni u turistickim verzijama bili unutra pristojni.

A evo 2 Dubrave sa jednog Yt snimka a rijec je o konvoju libertasa.Nesto u vezi ratnih zbivanja.Na prvoj slici je mislim prvobitni model sa drugacijim zmigavcima i farovima a druga je uobicajena.Na jednoj pise Zagrebacki transporti a na drugoj Croatia bus.



Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #67 on: December 16, 2012, 19:17:52 »

SenoHD molim te da li znaš šta označavaju prva dva broja kod Dubrava 14XX, 44XX?
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #68 on: December 20, 2012, 03:03:44 »

Prva 2 broja npr. 14 predstavljaju seriju ili tako nesto a druga dva npr 26 konjazu motora..
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
SenoHD
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #69 on: January 06, 2013, 12:48:12 »

Upravo tako.  D14 je ova gore dubrava rađena na vlastitoj šasiji u TAZ-u.  Ako je ista ova karoserija na TAM-ovoj šasiji onda je D55.   Zadnja dva broja su snaga motora, ali samo ako nije TAM unura.  D1419  je TAM od 260 konja, a ne od 190.  Kad je TAM 190 konja unutra onda je D5514  (kilovati  14*1,36=19   19*1,36=26) jer nije išao TAM190 na Dubravinu šasiju nego samo na TAM-ovu jer je kraći oko metra i lakši.  Preslab bi bio za standardnu šasiju.

Ove gore se razlikuju po godinama proizvodnje.  Druga sa okruglim farovima je naravno starija, a kvadratni su došli naknadno s godinama.  Osim toga, po veličini ššajbe se vidi da je gornja povišena,  vjerovatno neka  D1428V,  jer čisto sumnjam da je Croatia BUS uzimao one sa FAP-om od 270 konja.   Imala je Croatia BUS i jednu sa STEYR motorom.

Logged
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #70 on: February 18, 2013, 11:57:43 »

Logged

Neoplan VIP Class
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #71 on: February 18, 2013, 14:02:57 »

Gdje i kad je slikano ? Huh? ?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #72 on: February 18, 2013, 19:35:56 »

Jučer u Brezi.
Logged

Neoplan VIP Class
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #73 on: March 01, 2013, 23:11:11 »

Danas u Banjaluci:

Tip?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #74 on: March 01, 2013, 23:23:58 »

Mislim da je D4420.
Logged

Neoplan VIP Class
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 21 queries.