Troler
|
|
« Reply #270 on: March 10, 2012, 18:04:35 » |
|
g.b. 614 kad je bio nov 1997 godine ( www.moderaterna.net)
|
|
« Last Edit: March 10, 2012, 18:06:29 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #271 on: March 10, 2012, 18:08:45 » |
|
Jest lijepa ovdje karosa.......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #272 on: March 10, 2012, 18:10:42 » |
|
Ima li ijedna da je još u životu???
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #273 on: March 10, 2012, 18:11:03 » |
|
Pa ima ja mislim.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #274 on: March 10, 2012, 18:14:06 » |
|
Niti jedna karosa više nije u voznom stanju, prestale su voziti prošle godine, Zadnje su radile 612 i 620. 612 je imala MB motor.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #277 on: March 10, 2012, 22:30:36 » |
|
Niti jedna karosa više nije u voznom stanju, prestale su voziti prošle godine, Zadnje su radile 612 i 620. 612 je imala MB motor.
Zadnja Karosa koja je radila je 612 i radila je do proljeća 2011. Ta je 2004 ili 2005 nabavljena u Mostaru i prvo je bila označena kao 621. Čini mi se da sam kratko viđao i 622, ali više neznam dali je taj stvarno postojao, ili se meni nešto krivo urezalo u sjećanju. Od Karosa koje su u Sarajevo došle krajem '96 najduže je vozila 620, (do januara ili februara 2011). Ima u "životu",ali rashodovana,mislim 3-4 komada još stoje. Zadnji put se vozih Karosom na liniji za Reljevo,prije skoro 4,5 godine.
Mislim da je moja zadnja vožnja Karosom bila sa g.b. 610 na liniji 36 2010 godine. U garaži su 602, 610, 611, 612 i 620 i neznam ima li još koja.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #278 on: March 11, 2012, 00:55:49 » |
|
Niti jedna karosa više nije u voznom stanju, prestale su voziti prošle godine, Zadnje su radile 612 i 620. 612 je imala MB motor.
Zadnja Karosa koja je radila je 612 i radila je do proljeća 2011. Ta je 2004 ili 2005 nabavljena u Mostaru i prvo je bila označena kao 621. Čini mi se da sam kratko viđao i 622, ali više neznam dali je taj stvarno postojao, ili se meni nešto krivo urezalo u sjećanju. Od Karosa koje su u Sarajevo došle krajem '96 najduže je vozila 620, (do januara ili februara 2011). Ima u "životu",ali rashodovana,mislim 3-4 komada još stoje. Zadnji put se vozih Karosom na liniji za Reljevo,prije skoro 4,5 godine.
Mislim da je moja zadnja vožnja Karosom bila sa g.b. 610 na liniji 36 2010 godine. U garaži su 602, 610, 611, 612 i 620 i neznam ima li još koja. Ok, kad sam mislio to u "životu" mislio sam da li ima neka koja je još u voznom stanju
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
Mihael_2646
|
|
« Reply #279 on: March 11, 2012, 01:28:23 » |
|
Jesu ovo ljudi poljepljeni po staklima ili mi se čini
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #280 on: March 11, 2012, 08:56:48 » |
|
hahaha nisu nego poziraju za slikanje.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
Offline
Posts: 4.672
|
|
« Reply #281 on: March 11, 2012, 10:56:38 » |
|
Vidi se iz aviona bolan
|
|
|
Logged
|
....od nas ne možete pobjeći, BHBus team
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #282 on: March 11, 2012, 16:03:48 » |
|
numeracije karosa su bile od 600 do 620,znaci gras je dobio ukupno 20 komada. 621 je kupljena u tuzli ili mostaru i imala je meckin motor. razlikovala se od ostalih po tome sto nije bila u cjelini plava vec je imala bijelu liniju izvucenu. kad su dosle 1996 god ''sabirni centar'' im je bio u sarajevu i dalje su ih slali po bosni i hercegovini. moj stari sa jos nekoliko kolega vozaca iz grasa su odvukli ne znam tacan broj karosa na pale. gb 607 je imao nezgodu 1996 ili 1997 god u donjoj vogosci-prevrnuta na lijevu stranu ali su je iskrpili i dugo je vozio,613 mislim da je izgorio,vjerovatno motor jer se sjecam da mu je poklopac motora gorio,nije imao boje na sebi. nikad je nisu ni pokusali napraviti a desilo se na pocetku karijere. inace su dobro isle i imale su odlicno grijanje. poslije 613 mislim da je 606 rashodovan. najocuvanija je po meni bila 615,dugo je radila na boljakovom potoku. 611 je bila stalna na liniji grbavica-vraca-lukavica.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #283 on: March 11, 2012, 16:09:00 » |
|
ispravka ukupan broj karosa je 21+gb 621=22 komada
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #284 on: March 11, 2012, 16:51:17 » |
|
numeracije karosa su bile od 600 do 620,znaci gras je dobio ukupno 20 komada. 621 je kupljena u tuzli ili mostaru i imala je meckin motor. razlikovala se od ostalih po tome sto nije bila u cjelini plava vec je imala bijelu liniju izvucenu. kad su dosle 1996 god ''sabirni centar'' im je bio u sarajevu i dalje su ih slali po bosni i hercegovini. moj stari sa jos nekoliko kolega vozaca iz grasa su odvukli ne znam tacan broj karosa na pale. gb 607 je imao nezgodu 1996 ili 1997 god u donjoj vogosci-prevrnuta na lijevu stranu ali su je iskrpili i dugo je vozio,613 mislim da je izgorio,vjerovatno motor jer se sjecam da mu je poklopac motora gorio,nije imao boje na sebi. nikad je nisu ni pokusali napraviti a desilo se na pocetku karijere. inace su dobro isle i imale su odlicno grijanje. poslije 613 mislim da je 606 rashodovan. najocuvanija je po meni bila 615,dugo je radila na boljakovom potoku. 611 je bila stalna na liniji grbavica-vraca-lukavica.
Eee.. kad se sjetim g.b. 615. Hamdija i Mirso u tandemu su bili stalni na njoj. Kad je došao 850 Mirso pređe tamo, a Hamdija u penziju i od tada 615 je lagano počeo da propada.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|