bhbus.ba
November 22, 2024, 18:56:17 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 383414 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #135 on: November 13, 2011, 12:31:32 »






Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #136 on: November 15, 2011, 19:26:00 »

Hronologija postanka i razvoja tramvaskog saobraćaja u Sarajevu (1884.-2003.), prema knjizi "Sarajevski tramvaj"

1884. počela izgradnja jednokolosječne pruge širine 760 mm od Ferhadija ulice do Željezničke stanice
1885. svečano pušten u saobraćaj tramvaj sa konjskom vučom
1895. izgrađena elektrana u ulici Hiseta za napajanje električnog tramvaja i rasvjete. Pušten u rad prvi električni tramvaj u Sarajevu, proizveden od firme “Siemens-Sohukert”
1897. produžena linija tramvaja od Latinske Ćuprije do Vijećnice
1898. izgrađena pruga i mreža Katedrala – Ulica Maršala Tita
1922. izmijenjene šine od Marijin Dvora do Elektrane
1923. spojena Katedrala i Vijećnica (izgrađeno i elektrificirano 788 m nove pruge). Zamijenjene stare šine sa novim žljebnim, Zemaljska banka – Katedrala te Elektrana – Latinska Ćuprija
1924. izgrađena linija od Glavne željezničke stanice do Fabrike duhana sa produženjem kroz ulicu Zmaja od Bosne do Doalc Malte
1925. Izgrađen podvožnjak na Višegradskoj pruzi (lokacija Dolac Malta) te novih 855 m pruge Dolac Malta – Čengić Vila
1928. postavljene dvije nove skretnice na Katedrali i Velliki Park
1930. rekonstrukcija pruge Marijin Dvor – Paviljon i Vijećnica – Baščaršija. Napravljena upravna zgrada na Marijin Dvoru
1936. izgrađena remiza u Gundulićevoj ulici. Ukinuta pruga Doalc Malta – Čengić Vila zbog izgradnje (kaldrmisanja) novog puta prema Ilidži
1941. napravljen prvi plug za raščišćavanje snijega
1943. napravljena motorna kola, potpuno zatvorena sa troja vrata
1946. napravljen dupli kolosjek Baščaršija – Narodna banka
1947. napravljena nova pruga od Dolac Malte do “Bašte”
1948. napravljen dupli kolosjek od Dolac Malte do “Bašte”
1950./51. Izvršena rekonstrukcija 10 starih tramvaja
1952. napravljen dupli kolosjek Marijin Dvor – Nova željeznička stanica
1953. spajanje “Električnog tramvaja” i  “Autoprevoza” u “GSP”
1958. ugovorena nabavka 50 tramvaja tipa PCC iz Vašingtona. Počela izgradnja duplog kolosijeka od Čengić Vile do Ilidže širine 1,435 mm
1960. nabavljeni i uvedeni u saobraćaj PCC tramvaji sa širinom kolosijeka 1,435 mm. Puštene u rad EVP Stup i Vrazova
1962. počeli radovi na novoj remizi na Alipašinom mostu
1964. vlastitim snagama napravljen zglobni tramvaj PCC od dva rashodovana solo tramvaja
1965. djelimično završena remiza na Alipašinom mostu
1967. potpuno završena remiza na Alipašinom mostu. Svečano puštanje u rad dva solo tramvaja ČKD tipa T-3
1968.-1971. Nabavljeno 38 tramvaja ČKD tipa T-3
1971. rekonstrukcija EVP Stup i Vrazova
1973.-1983. nabavljeno 90 dvodijelnih tramvaja ČKD tipa K-2 iz Češke
1979./80. rekonstrukcija tramvajske pruge od Baščaršije do Dolac Malte i Nove željezničke stanice. Izgrađeni moderni dispečerski centri na Čengić Vili i Ilidži
1983. puštena u rad EVP Dolac Malta snage 3x2,2 MVA
1987. napravljena nova okretnica Nedžarići kod zgrade “Oslobođenja”
1988. štrajk vozača tramvaja
1989. izabran za direktora dr. Ibrahim Jusufranić
1990. pušten u rad novi trodijelni tramvaj ČKD tipa KT8D5
1992.-1994. prekinut tramvajski saobraćaj u Sarajevu zbog agresije na BiH
1994. tramvajski saobraćaj u Sarajevu počeo raditi sa prekidima nakon više od 600 dana
1997. puštena u rad dva tramvaja ČKD tipa KT8D5 kao donacija vlade Češke Republike. Pušteno u saobraćaj 13 garnitura tramvaja “Siemens” tipa C1/cI kao donacija grada Beča
1998. rekonstrukcija kolosijeka na trijanglu Alipašin most. Pušten u saobraćaj modernizovani K-2 pod nazivom SATRA-2
1999. postavljanje savremenih stajališta po evropskim standardima
2000. uveden najsavremeniji sistem poništavanja karata “PRODATA”. Uvedena brojila električne energije na svim tramvajima
2001. puštena u saobraćaj dva tramvaja ČKD tipa KT8D5
2003. izgrađena najsavremenija lakirnica za tramvaje i ostala vozila
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #137 on: November 15, 2011, 21:34:04 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #138 on: November 16, 2011, 09:25:56 »

Hronologija postanka i razvoja tramvaskog saobraćaja u Sarajevu (1884.-2003.), prema knjizi "Sarajevski tramvaj"

1884. počela izgradnja jednokolosječne pruge širine 760 mm od Ferhadija ulice do Željezničke stanice
1885. svečano pušten u saobraćaj tramvaj sa konjskom vučom
1895. izgrađena elektrana u ulici Hiseta za napajanje električnog tramvaja i rasvjete. Pušten u rad prvi električni tramvaj u Sarajevu, proizveden od firme “Siemens-Sohukert”
1897. produžena linija tramvaja od Latinske Ćuprije do Vijećnice
1898. izgrađena pruga i mreža Katedrala – Ulica Maršala Tita
1922. izmijenjene šine od Marijin Dvora do Elektrane
1923. spojena Katedrala i Vijećnica (izgrađeno i elektrificirano 788 m nove pruge). Zamijenjene stare šine sa novim žljebnim, Zemaljska banka – Katedrala te Elektrana – Latinska Ćuprija
1924. izgrađena linija od Glavne željezničke stanice do Fabrike duhana sa produženjem kroz ulicu Zmaja od Bosne do Doalc Malte
1925. Izgrađen podvožnjak na Višegradskoj pruzi (lokacija Dolac Malta) te novih 855 m pruge Dolac Malta – Čengić Vila
1928. postavljene dvije nove skretnice na Katedrali i Velliki Park
1930. rekonstrukcija pruge Marijin Dvor – Paviljon i Vijećnica – Baščaršija. Napravljena upravna zgrada na Marijin Dvoru
1936. izgrađena remiza u Gundulićevoj ulici. Ukinuta pruga Doalc Malta – Čengić Vila zbog izgradnje (kaldrmisanja) novog puta prema Ilidži
1941. napravljen prvi plug za raščišćavanje snijega
1943. napravljena motorna kola, potpuno zatvorena sa troja vrata
1946. napravljen dupli kolosjek Baščaršija – Narodna banka
1947. napravljena nova pruga od Dolac Malte do “Bašte”
1948. napravljen dupli kolosjek od Dolac Malte do “Bašte”
1950./51. Izvršena rekonstrukcija 10 starih tramvaja
1952. napravljen dupli kolosjek Marijin Dvor – Nova željeznička stanica
1953. spajanje “Električnog tramvaja” i  “Autoprevoza” u “GSP”
1958. ugovorena nabavka 50 tramvaja tipa PCC iz Vašingtona. Počela izgradnja duplog kolosijeka od Čengić Vile do Ilidže širine 1,435 mm
1960. nabavljeni i uvedeni u saobraćaj PCC tramvaji sa širinom kolosijeka 1,435 mm. Puštene u rad EVP Stup i Vrazova
1962. počeli radovi na novoj remizi na Alipašinom mostu
1964. vlastitim snagama napravljen zglobni tramvaj PCC od dva rashodovana solo tramvaja
1965. djelimično završena remiza na Alipašinom mostu
1967. potpuno završena remiza na Alipašinom mostu. Svečano puštanje u rad dva solo tramvaja ČKD tipa T-3
1968.-1971. Nabavljeno 38 tramvaja ČKD tipa T-3
1971. rekonstrukcija EVP Stup i Vrazova
1973.-1983. nabavljeno 90 dvodijelnih tramvaja ČKD tipa K-2 iz Češke
1979./80. rekonstrukcija tramvajske pruge od Baščaršije do Dolac Malte i Nove željezničke stanice. Izgrađeni moderni dispečerski centri na Čengić Vili i Ilidži
1983. puštena u rad EVP Dolac Malta snage 3x2,2 MVA
1987. napravljena nova okretnica Nedžarići kod zgrade “Oslobođenja”
1988. štrajk vozača tramvaja
1989. izabran za direktora dr. Ibrahim Jusufranić
1990. pušten u rad novi trodijelni tramvaj ČKD tipa KT8D5
1992.-1994. prekinut tramvajski saobraćaj u Sarajevu zbog agresije na BiH
1994. tramvajski saobraćaj u Sarajevu počeo raditi sa prekidima nakon više od 600 dana
1997. puštena u rad dva tramvaja ČKD tipa KT8D5 kao donacija vlade Češke Republike. Pušteno u saobraćaj 13 garnitura tramvaja “Siemens” tipa C1/cI kao donacija grada Beča
1998. rekonstrukcija kolosijeka na trijanglu Alipašin most. Pušten u saobraćaj modernizovani K-2 pod nazivom SATRA-2
1999. postavljanje savremenih stajališta po evropskim standardima
2000. uveden najsavremeniji sistem poništavanja karata “PRODATA”. Uvedena brojila električne energije na svim tramvajima
2001. puštena u saobraćaj dva tramvaja ČKD tipa KT8D5
2003. izgrađena najsavremenija lakirnica za tramvaje i ostala vozila


2004. U saobraćaj pušten prvi tramvaj satra 2 iz serijske proizvodnje
2005. U saobraćaj pušten prvi tramvaj satra 3 iz serijske proizvodnje
2007. U Sarajevo stiže donacija od 10 lohner E tramvaja
2008. U Sarajevo stiže donacija od 16 LBH 9/10G tramvaja

 ;)Evo malo skorašnje historije Wink
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #139 on: November 16, 2011, 10:58:30 »

2005-2009 stiže 16 Lohner E tramvaja

Nije donacija, plaćeni su 20.000€ po komadu
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #140 on: November 17, 2011, 01:15:56 »

Početne i završne vožnje  1985 godine

Autobuske linije

Linija                                                Prva vožnja        Zadnja vožnja (Sa Početne/Završne stanice)
14 Dom JNA-Podhrastovi                    5:31/5:15           23:05/23:20        
15 Franje Račkog-Buća potok            5:35/5:15           22:50/23:10
16 Dom JNA-Bare                               5:30/5:15           22:55/23:15
16b Dom JNA-Koševsko brdo              5:31/5:55           22:55/23:15
18 Drvenija-Pofalići                            5:55/5:30           22:20/22:45
20 Park-Jagomir                                5:40/5:20           22:24/22:40
21 Stup-Reljevo dvor                         5:35/5:15           22:50/22:30
22 Sutjeska-Donja Vogošća                4:25/5:00           22:50/23:10
23 Franje Račkog-Rajlovac                 5:27/5:02            23:15/23:20
23a Franje Račkog-Reljevo dom         5:26/5:20            23:20/23:45
23b Franje Račkog-Reljevo dvor        5:27/4:56            23:28/22:58
24 Nedžarići-Lukavica-Tilava              5:30/5:00             22:40/23:00
25 Nedžarići-Kasindo                         5:20/5:00             23:30/23:50
26 Stup-Dobroševići                          4:40/5:00             23:30/23:50
27 Ilidža-Hrasnica                             4:30/4:42             23:48/0:00
27a Ilidža-Grlica                               5:30/4:41             22:35/21:20
28 Ilidža-Rakovica                            5:00/5:30             22:50/21:50
28a Ilidža-Kobiljača                          5:15/4:30             22:35:23:20
29 Sutjeska-Kamenica                      5:15/5:30             19:45/17:05
30/30a Ilidža-Hadžići-Drozgometva    4:30/5:05            22:30/23:05
31 Nedžarići-Dobrinja                        5:15/5:00            22:45/23:00
32 Ilidža-Kotorac-Krupac                   5:40/5:10             23:20/22:40
33/33a Ilidža-Tarčin-Vukovići             4:50/4:50             22:40/23:30
34 Ilidža-Kiseljak                              5:05/8:10             21:10/0:00
35 Sutjeska-Krivajevići                     5:20/4:50             19:45/17:15
35a Sutjeska-Podgora                       5:20/5:50             7:00/7:30
36 Nedžarići-Aerodromsko naselje      5:00/5:00            23:13/23:26
37 Grbavica-Lukavica                        7:35/7:55            20:20/20:40
38 Principov most-Brus                      5:30/5:00            20:25/20:55
39 Principov most-Jasilk                     5:45/5:00            20:10/20:55
40 Franje Račkog-Jahorina                 8:00/9:00            17:00/19:00
41 Omladinska-Velešići                      5:45/5:30            23:00/23:15
43 Sutjeska-Podbare                         5:00/6:00            15:50/16:50
44 Franje Račkog-Bjelašnica              8:00/-                  -/17:30
46 Ilidža-Vlakovo                              13:00/14:00         16:30/17:00
57 Ilidža-Osijek                                5:18/5:00             22:50/23:05

Minibuske linije
Linija                                                Prva vožnja        Zadnja vožnja (Sa Početne/Završne stanice)
51 Baščaršija-Vratnik                         5:30/5:30           23:10/23:20
52 Kovači-Faletići                               5:18/5:00           23:00/23:15
53 Kovači-Hreša                                4:20/4:50           14:35/15:05
54 Ilidža-Otes                                    5:40/5:25           22:15/22:30
55 Kovači-Sedrenik                            5:05/5:00           23:00/23:00
55a Kovači-Mrkovići                           5:40/5:10           20:10/20:40
56 Principov most-Jarčedoli                 5:15/5:15           22:50/23:00
58 Baščaršija-Mihrivode                      6:06/5:58           22:22/22:30
59 Drvenija-Širokača                          5:21/5:18           23:15/23:25
60 Vogošća-Blagovac-Tihovići              5:40/5:25           20:30/21:00
61 Kovači-Crepoljsko                          6:00/5:15           21:00/21:45
62 Principov most-Ophodža                 5:40/5:20           20:30/20:55
63 Principov most-Mahmutovac            9:30/9:45           16:45/17:00
65 Kovači-Vučja luka                           4:40/5:25          20:00/20:50
66 Principov most-Bulozi                      4:45/5:15           21:15/21:40
67 Grbavica-Petrovići                          5:45/5:20           22:20/22:45
68 Sutjeska-Poljine                             6:00/5:20           19:30/19:55
69 Sutjeska-Nahorevo                         5:55/5:30           22:20/22:40
70 Ilidža-Stojčevac                             6:20/6:00           21:30/22:00

Trolejbuske linije

Linija                                                Prva vožnja        Zadnja vožnja (Sa Početne/Završne stanice)
101 Otoka-Trg 6. April                       5:10/5:28           22:45/23:02
102 Otoka-Jezero                              5:08/5:09           23:22/23:30
103 Dobrinja-Trg 6. April                   4:55/5:00           23:40/23:35
104 Mojmilo-Trg 6. April                    5:00/5:25            16:10/16:00
105 Vogošća-Trg 6. April                   5:15/4:45            23:15/23:25
106 Vogošća-Otoka                           5:00/4:50           23:35/23:35

Tramvajske linije
Linija                                                Prva vožnja        Zadnja vožnja
1 Željeznička stanica-Baščaršija         4:40                   23:40
2 Čengić vila-Baščaršija                    4:40                    0:15
3 Ilidža-Baščaršija                            4:30/4:40            23:45/23:23
4 Ilidža-Željeznička stanica               5:07                    22:44
5 Nedžarići-Baščaršija                      ?                          ?
6 Ilidža-Skenderija                           ?                         ?
7 Nedžarići-Skenderija                      ?                         ?
« Last Edit: November 17, 2011, 01:23:22 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #141 on: November 21, 2011, 17:31:54 »

Možda nisu slike,ali evo nešto moje prijeratno.
Imala sam i tri CTS-ove olimpijske ali njih ne mogu da nađem.


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #142 on: November 21, 2011, 20:34:51 »

Odakle ovaj izvuce Vozni Red , cak iz 1985 Godine  Vella  havle
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #143 on: November 21, 2011, 22:15:47 »










« Last Edit: November 21, 2011, 22:23:29 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #144 on: November 21, 2011, 23:30:23 »

Odakle ovaj izvuce Vozni Red , cak iz 1985 Godine  Vella  havle
Iz knjige Šta ko gdje u Sarajevu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #145 on: November 21, 2011, 23:44:39 »

Odakle ovaj izvuce Vozni Red , cak iz 1985 Godine  Vella  havle
Iz knjige Šta ko gdje u Sarajevu.

Imam ja tu knjigu nekako kao crno-narandžaste korice meni se čini.
Danima mislim ima li nekih slika,ali mi bilo mrsko kopati po šupi u podrumu.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #146 on: November 22, 2011, 00:04:52 »

Zaboravila sam dodati ostatak članka "Trolejbusi na zagrijavanju"
Evo ga sad:


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #147 on: November 22, 2011, 00:07:50 »


Imam ja tu knjigu nekako kao crno-narandžaste korice meni se čini.
Danima mislim ima li nekih slika,ali mi bilo mrsko kopati po šupi u podrumu.
Imaju šeme GRAS-ovih i Centrotransovih prigradskih linija.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #148 on: November 24, 2011, 16:37:36 »

Nešto iz moje privatne kolekcije:
Kad je pala avio bomba na trolejbusi depo 1995.godine








« Last Edit: November 24, 2011, 16:39:34 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #149 on: November 24, 2011, 16:50:06 »

Knjiga GRAS 1992-1997 godine prkosa i inata.

Potkrala im se mala greška: Dizanje kontakt mreže u depou sigurno nije iz 1997 nego vjerovatno iz 1984
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.053 seconds with 23 queries.