bhbus.ba
November 22, 2024, 23:31:05 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 383617 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #60 on: September 30, 2011, 13:10:40 »

Evo nešto za man 464

Terminal Željeznička stanica, negdje oko 2001-2002

(Iz  knjige M.Bublina Sarajevo u istoriji)
« Last Edit: January 02, 2012, 14:44:47 by The_Dubster » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #61 on: September 30, 2011, 20:38:09 »

Šteta što su oni članci stavljeni na fotorolu.

Evo nešto za man 464

Terminal Željeznička stanica, negdje oko 2001-2002

(Iz  knjige M.Bublina Sarajevo u istoriji)

Ma hvala ti puno na slici. Stvarno evocira uspomene Avtomontaža, ikar i stidljivi man sl 222 na sporednom peronu. Slike je prekrasna. Wink
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #62 on: October 02, 2011, 21:25:48 »


http://public-transport.net
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #63 on: October 02, 2011, 21:39:09 »


prethodnik MANa 464 na 23 i vozilo koje je nekada duzila ista posada koja danas vozi 464
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #64 on: October 03, 2011, 08:14:46 »


prethodnik MANa 464 na 23 i vozilo koje je nekada duzila ista posada koja danas vozi 464

Uvijek je radio na v.r. 105/210 mada ja to tada nisam toliko pratio koji je bus koji red ali sam znao da ide u 16:15 sa Ž. stanice. Popularno je bio prozvan "zagušljivac" zbog užasavajuće malih prozora od kojih polovina nije radila. Inače jesu stigli dosta istošeni i sa velikom kilometražom ali su baš bili udobni za vožnju (naravno kad nije vruće Grin)
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #65 on: October 03, 2011, 09:51:27 »


prethodnik MANa 464 na 23 i vozilo koje je nekada duzila ista posada koja danas vozi 464

Uvijek je radio na v.r. 105/210 mada ja to tada nisam toliko pratio koji je bus koji red ali sam znao da ide u 16:15 sa Ž. stanice. Popularno je bio prozvan "zagušljivac" zbog užasavajuće malih prozora od kojih polovina nije radila. Inače jesu stigli dosta istošeni i sa velikom kilometražom ali su baš bili udobni za vožnju (naravno kad nije vruće Grin)

ma stigli su sa po skoro milion pređenih kilometara i kad su došli bili nisu valjali. Malo bolji od ostalih bio je 495 koji se najduze i zadrzao. Inače prvi je rashodovan 494, nakon njega kad su došli zglobni Lions CLassici posada sa 496 je dobila 406, 497 je dobila 405 a 498 je rashodovan nesto malo prije 497...Jedina stvar koja je ima jedobra  bila je to što su imali jako udobna sjeista i imali su takodje duplu vucu dakle pogonski su bili i srednji i zadnji tockovi za razliku od Lions Classica, sg 312 i IK 206 gdje su pogonski samo zadnji tockovi....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #66 on: October 04, 2011, 02:16:08 »

Iskopah sličicu.Nažalost nema je na serveru pa je ovako jako sitna ali šta se može...
Imali smo sličnih fotografija sa istog mjesta:

k-report.net
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #67 on: October 06, 2011, 00:14:19 »

Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #68 on: October 06, 2011, 12:02:50 »

gdje si ovo nasao Almire?

Jel ovo kod danasnjeg Radon Plaza?
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #69 on: October 06, 2011, 12:14:53 »

Pa ja,ovo je stara zgrada Oslobođenja.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #70 on: October 06, 2011, 12:19:19 »

a gdje su ova skretanja vodila? da nisu mozda tamo gdje se ide za Hecu sad?
Logged


Almir
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.226



« Reply #71 on: October 06, 2011, 12:32:26 »

gdje si ovo nasao Almire?

Jel ovo kod danasnjeg Radon Plaza?
Ovo je sa Fb grupe, stare slike Sarajeva.
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #72 on: October 06, 2011, 14:44:58 »

Bilo je 30-tak ovakvih, kupljenih 1982

Slabo su se ovi Sanosi pokazali (sa izuzetkom 2 sa Mercedes motorom i 6-stepenim mjenjačem koji su vozili do rata), pa su kasnije povučeni većinom na industriju i u rezervu, a mislim daih je malo dočekalo 10 godina i što ih je dočekalo rat im je dohak'o.
Za razliku od njih, neki od Ikarusa IK-108 koji su kupljeni iste godine dogurali su i do 2000.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #73 on: October 10, 2011, 22:58:42 »

Eh evo opet sam vam nešto pripremio. Radi se o knjizi


a spremio sam vam najinteresantnije sličice, pa evo ih Cheesy









« Last Edit: October 10, 2011, 23:00:48 by The_Dubster » Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #74 on: October 10, 2011, 23:03:10 »

idemo dalje...












Pripremio sam jos nekih slika i informacija, ali to cemo sutra Cheesy
Logged


Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 21 queries.