bhbus.ba
November 24, 2024, 09:25:03 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 384166 times)
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1245 on: June 28, 2013, 17:52:26 »

242 je bio stalni na 31,252 je vecinom radio na 15,od 1989 god pocinje rešetanje po linijama,moj stari je radio na 41 od 1981 god pa sve do 1992 god s tim da su ih zadnje dvije-tri godine šaltali-tri sedmice u mjesecu radili su na "svojim" linijama a cetvrtu na ostalim-14,16,17,18,15. znali su i rotirati 41-tad je bila donji velesici i 41a-gornji velesici. na 41 je radio 244 a na 41a 237. imao bih puno toga pisati a znam i vecinu auta gdje su radila.od generacije 240-251 bilo bi ovako: 240,241,248,249 linije sa doma,242 -31,243-15,244-41,245,246,251-ilidza,250-donja vogosca,247-18. oni su bili stalni na pomenutim linijama. sto se tice tilave i kasindola dobro pamtim kad su 80-tih godina radili stari ik zglobovi. e pred sami rat dolje su radila novija vozila(nedzarici,ilidza) jer je politika preduzeca bila da nova vozila moraju odraditi odredjeni broj kilometara u ravničarskim linijama zbog razrade motora. sta te god interesuje slobodno pitaj.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1246 on: June 28, 2013, 19:15:16 »

Hvala puno na odg.

Sjećam se i da sam jednom pred rat vidio nekog 2x (čini mi se 21 ili 22) mu Aerodromskom, vjerovatno je bio na 36. To mi je prvi garažni broj koji sam sa 3 godine djelimično zapamtio jer su mi busevi sa dvocifrenim brojevima bili neobični.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1247 on: June 28, 2013, 19:57:14 »

Ikar s obzirom da je Buca Potok najveci problem koje su posade radile gore prije rata?
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1248 on: June 28, 2013, 20:28:25 »

ma nije buca potok prije rata bio toliko problematican,hrasnica je bila daleko najgora,put je bio dobar a u spicama je svako 11 minuta bio polazak. od auta u periodu 1982-1987god radila su 360(on je i obavio prvu voznju do sadasnje vage jer je tu bila okretnica a vozili su ga Dule i Hasan Šepo,363 Ramčo i 368 rahmetli Selmo(igrao je fudbal u Saobracajcu,imaju negdje slike),Faruk-ranjen je  tesko u ruku,vidjao sam ga poslije rata ali nije vozio i treci s njima bio je Ranko,rodom iz buca potoka.ta tri vozila radila su dugo na 15. e nekad bi ulijetao 382 sa Esom(bio je na 840),375 sa Ibrom(isto sa 840),372-Abaz Turkovic i vozac isto iz buca potoka,zvali su ga talašika a poslije rata je vozio karosu-ima slika na domu,ne mogu se sjetiti gb. pored 360,363 i 368 najvise je radio 384 sa Ratkom Bulajićem. kasnije je on zaduzio 232 i rat ga je docekao na 15,neki dan sam ga vidio. period 1988-1992 najvise su radila vozila 232,66-rahmetli Nasuf Kunic,Čausevic-otisao 1997 god u ameriku,243,260,71-Suljo Kahrica,Fadil(mislim da je duzio 824)-to su bila stalna vozila a povremeno bi uskakao 265-Stanic,Fudo Japalak,386-Ismet Japalak. ne mogu se sjetiti imena,davno je bilo.
Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1249 on: June 29, 2013, 19:37:49 »

dragi forumaši, da vas obavijestim o trenutnom stanju knjige "Sarajevski tramvaj i trolejbus kroz historiju":
Malo kasnimo sa završnim radovima, knjiga je malo napuhala na 230 stranica uključujući puno dosad neobavljenih slika, tablica i podataka... nažalost najzahtjevnije je provjeravati isti tekst trideset sedam puta, i trideset osmi put još se pojave neke greške (tu fali slovo, tu zarez, tamo tačka).... Kolege u Austriji žele slati sve u štampaonicu do kraja jula.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1250 on: July 11, 2013, 20:55:23 »

zeljeznice.net


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1251 on: July 14, 2013, 23:35:36 »

Mislim da ovu nismo imali na forumu... ikari glanc novi, bez registracijskih pločica

avaz.ba
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1252 on: July 15, 2013, 21:23:21 »

Nešto čačkam u zadnje vrijeme po netu pa naiđem na neke interesatne slike, evo slike enterijera škoda za one koji nisu imali čast da se provozaju u ovom "beton"-trolejbusu, u to doba kad je došao bio je zadnji krik tehnike..... Neoni, led displayi, kneeling sistem, niskopodni.... Sad da proradi bio najmoderniji trolejbus u Sarajevu.... Vozio sam se u njemu 2 puta, davno, davno kad sam bio skroz mali i 2008 ili 2009, više se ne sjećam koja je to godina bila kad je radio par dana u augustu ili septembru, tad kad sam ga vidio to je bilo ovako:  Shocked
Slike su sa: zeljeznice.net, reportaža: "Dar ispod bora"



« Last Edit: July 15, 2013, 21:25:49 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1253 on: July 15, 2013, 22:08:42 »

E tuga me uhvati kad se sjetim. Trolejbuski sektor zadugo neće imati ovakve trolejbuse a nekako se još uvjek nadam da bi nekad mogli proraditi.

Vozio sam se u njima još dok su bili novi. Stvarno su bili zadnja riječ tehnike i neuporedivi sa drugim vozilima koja je imao GRAS i mislim da ne trebam pričati koliko sam tada bio fasciniran ovim trolama. Prvo niskopodno vozilo u GRAS-u, prvo vozilo sa flip dot i led displejima, digitalnim brzinomjerom itd...

Imali su manu da su im često spadale trole. Više puta sam čuo komentar tipa "kad god se vozim u ovom spadne mu trola".

Za 3 godine stajanja od 2005 do 2008 ovi trolejbusi su se usmrdili, i taj smrad se dugo osjetio nakon što su vraćeni u saobraćaj.


Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1254 on: July 15, 2013, 22:16:46 »

Koji je kvar pa stoje ovoliko dugo i ima li nade da opet prorade
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1255 on: July 15, 2013, 22:48:14 »

Ma one su ti "status quo" od 2008, podsjeti me Milcho jel to zadnja godina njihovog rada, i od tada iz dana u dan im se smanjuje šansa da ikad budu popravljene, do prije 2-3 godine se pričalo o oba i o 4301 i o 4302, ali evo lagano se otpisuje 4301, jer je on imao ono neko staklo naknadno ubačeno pa je pravilo mrtvi ugao... pa se stalno kvario, češće nego 4302... elem eto za 4301 možemo reći da je zauvijek završio karijeru, 4302 je enigma, o kvaru se nikad nije jasno znalo, zapravo, falilo je dijelova uvijek za njih... On je kompletan ako se može tako reći ali zub vremena ga načinje, korozija je neizbježna, taj smrad o kojem je pričao Milcho je bio sličan onome kao u neoplanima koji su za vrijeme 7-dnevnog štajka vozili od Golub prijevoza po Sarajevu, oni žuti... ako se sjećate....Elem, meni bi bilo baš drago da vidim ovaj 4302 na cesti, jer oni su drugi svijet za ove koji sad vozaju....

Možda Azra štagod zna više, špekulira li se išta o njima, pali su u zaborav, uvijek su "zadnja rupa na svirali"...... sad se ganja da se rješavaju ova kraće-stajaća vozila, hessovi....
« Last Edit: July 15, 2013, 22:49:57 by man 464 » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1256 on: July 15, 2013, 22:51:31 »

ja o trolama stvarno ne znam puno ali mislim da su ovo bili prototip  trolejbusa i da se nisu bas pokazali.Dosli su 1997 i nakon par mjeseci počeli su kvarovi, puno elektronike osjetljivih senzora i sl, osim toga nisu bili ni malo udobni štaviše škripali su i kuckali ko sad 400....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1257 on: July 15, 2013, 22:54:03 »

Upravo tako, prototip... među prvih 5-6 trolejbusa te vrste ikad... Elektronika + naši majstori = Šlus. Istina, to se pričalo da su imali više elektronike njih dvojica nego sva vozila grasa zajedno tada....

Joj, pa baš ko 400 nisu, ako me sjećanje služi, vozio sam se u njemu u trećoj smjeni, od Džamije na Vojničkom do Aneksa i jeste on bio "tvrd" ali daleko od 400. 400 je baš u rangu konjskih kola...
« Last Edit: July 15, 2013, 22:58:36 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1258 on: July 15, 2013, 22:57:56 »

Nisu vozači bili zadovoljni sa njima bar oni koje bije dobar glas da su dobri.Ali eto,ja ne vozim,pa ne mogu komentarisati "na široko"...
Oni s obzirom na stanje nikada nisu bili prioritet,zadnjih par godina,sve što se radi krpi se za postojeće potrebe i to je to.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1259 on: July 15, 2013, 23:19:17 »

Ma one su ti "status quo" od 2008, podsjeti me Milcho jel to zadnja godina njihovog rada, i od tada iz dana u dan im se smanjuje šansa da ikad budu popravljene, do prije 2-3 godine se pričalo o oba i o 4301 i o 4302, ali evo lagano se otpisuje 4301, jer je on imao ono neko staklo naknadno ubačeno pa je pravilo mrtvi ugao... pa se stalno kvario, češće nego 4302... elem eto za 4301 možemo reći da je zauvijek završio karijeru, 4302 je enigma, o kvaru se nikad nije jasno znalo, zapravo, falilo je dijelova uvijek za njih... On je kompletan ako se može tako reći ali zub vremena ga načinje, korozija je neizbježna, taj smrad o kojem je pričao Milcho je bio sličan onome kao u neoplanima koji su za vrijeme 7-dnevnog štajka vozili od Golub prijevoza po Sarajevu, oni žuti... ako se sjećate....Elem, meni bi bilo baš drago da vidim ovaj 4302 na cesti, jer oni su drugi svijet za ove koji sad vozaju....

Možda Azra štagod zna više, špekulira li se išta o njima, pali su u zaborav, uvijek su "zadnja rupa na svirali"...... sad se ganja da se rješavaju ova kraće-stajaća vozila, hessovi....
2005-2008 bili su garažirani pa su onda ponovo proradili od 29 oktobra 2008 pa od avgusta ili septembra 2009.
U Septembru 2010 je bio pokušaj vraćanja 4302 u funkciju. Odradio je turu na 108 u trećoj smjeni i ne znam jeli sutradan radio, vjerovatno jeste na 104 jer mu je displej ostao na A.Polje. i to je bilo to. Nakon toga su dugo raspisivani tenderi za Škode 21tr, ali ništa od toga.
U periodu 2008-2009 mislim da su radili većinom na dvokratnim redovima ili kao jednosmjenci.

Ja sam čuo da je 4302 u voznom stanju ali mu fali nekih dijelova da bi mogao na cestu, ali svakim danom su veće šanse da će završiti u starom željezu prije nego na cesti, jer sve je manje trola, gužve su sve veće i ako se šta bude saniralo prioritet će imati zglobovi. Jedino ako bi se odnekud stvorili česi da doniraju kakvih dijelova za ove trole.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.034 seconds with 22 queries.