bhbus.ba
November 28, 2024, 13:35:34 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 385085 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1095 on: May 04, 2013, 00:04:07 »

Zna li neko koji je bio garažni broj tramvaja čiji ostaci stoje na Ilidži?
http://img6.imageshack.us/img6/8537/horsetram.jpg
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1096 on: May 04, 2013, 01:28:39 »

Troler:
Radi se o zadnjem dijelu tramvaja broj 270 koji je uništen 2. maja 1992. godine na Skenderiji. Godine 1994., umjetnica Alma Suljević je napravila ovu skulpturu "Kentauromahia".
Drugi uništeni tramvaj na Skenderiji na onim slikama koje su obišle svijet je bio broj 265.
« Last Edit: May 04, 2013, 01:30:29 by dresdener » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1097 on: May 04, 2013, 12:30:03 »

Hvala puno dresdener. Inače znao sam da je to onaj tramvaj što je izgorio, čak sam prije nekog vremena poredio ožiljke od gelera što se vide na ovoj http://farm6.staticflickr.com/5175/5465607748_a0a11e7d60_b.jpg i onoj mojoj slici što je potvrdilo da je to taj tramvaj, ali eto garažni broj nisam znao.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1098 on: May 04, 2013, 23:11:19 »

transformers,koje auto su vozili kasim pacara i njegov partner,ne mogu se sjetiti imena poslije 808,sjecam se da su radili na komercijali
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1099 on: May 04, 2013, 23:36:58 »

903 je vozio Kasim Pacara i Rasim Ibrovic, nedugo poslije Kasim otišo u penziju a Ibrovic (ne)zasluzeno dobio 854 sa Ismetom Japalakom. Prije Ibrovica sa Kasimom je vozio Mujo ne sjecam se prezimena, onako nizak celav, otiso je u penziju sa 808 mislim da je to bila 2002/03 godina. Bio je jedan od najbrzih vozaca na komercijali definitivno....
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1100 on: May 05, 2013, 00:15:42 »

mujo rodom iz Bjelimica,mislim da se prezivao imamovic. ismet je otisao na 854 a meša kovacevic na 818 i radio je do penzije na jagomiru. koliko ima da je 804 parkiran,cini mi se najduze od sl222. sta je sa suadom avdicem,dugo ga nisam vidio da vozi? neki dan sam vidio da 826 vozi ferid sa 816,mozda se varam
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1101 on: May 05, 2013, 08:49:01 »

Parkiran je 804 od 2010.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1102 on: May 05, 2013, 14:16:06 »

2009

http://www.hkitalk.net/
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1103 on: May 05, 2013, 18:21:57 »

mujo rodom iz Bjelimica,mislim da se prezivao imamovic. ismet je otisao na 854 a meša kovacevic na 818 i radio je do penzije na jagomiru. koliko ima da je 804 parkiran,cini mi se najduze od sl222. sta je sa suadom avdicem,dugo ga nisam vidio da vozi? neki dan sam vidio da 826 vozi ferid sa 816,mozda se varam

Ma ne znam kako mislis da je najduze parkiran jel mislis na ove "zive" SL 222 ili tu ubrajas i ove sto su isječeni. A Suad Avdic više ne vozi i neće ni voziti više nikada najvjerovatnije. On je imo napad narkomana prije 3-4 godine na stupu kada ga je narkomanka ubola nožem nakon toga je dobio moždani udar i bio je na bolovanju skoro 2 godine neprestano da bi prije malo manje od godine dana dobio promjenu i sada radi nešto pojma nemam šta . Eto mlad lik (75 godište) a rano je obolio.
Što se tiče njegovog bivšeg partnera sa 816 Ferida Bucana on je u penziji ima najmanje 2 godine. vjerovatno je Gajo Dragic vozio 826 pa si ga vidio iz daljine....
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1104 on: May 05, 2013, 22:21:06 »

mislio sam na zive sl222,znaci ferid je u penziji,pogrijesio sam.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1105 on: May 05, 2013, 23:02:59 »

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1106 on: May 12, 2013, 20:32:07 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1107 on: May 13, 2013, 13:01:24 »

Poštovani forumaši, imam sljedeće pitanje u vezi sa pripremljenom knjigom:
Kao što već znate, radim zajedno sa grupom austrijanskih kolega na knjizi o sarajevskom tramvajskom i trolejbuskom saobraćaju kroz historiju. Knjiga će imati približno 120-130 stranica teksta plus mnogo slika, šema i tablica. Trenutna verzija biće na njemačkom jeziku (neparne stranice) i na engleskom jeziku (parne stranice). Lično sam baš oduševljen mnogim slikama kojima raspolažemo od kolekcionara širom svijeta, neke od njih nisu vidjeli dosad ni stanovnici Sarajeva.

Tokom prošlog vikenda sam se sastao sa kolegama i radili smo dalje na knjizi. Biće štampana za nekoliko sedmica i trebala bi biti dostupna u toku ljeta, izdavačka kuća je www.bahnmedien.at.

Razgovarali smo i o mogućoj bosanskoj, odnosno bosansko-češkoj verziji. Mislite da bi bilo realno da se u Sarajevu i na području bivše Jugoslavije može prodati recimo 200-300 primjeraka te knjige na bosanskom jeziku? Ukoliko bi bilo sigurno da prodajemo najmanje 500 komada u bivšoj Jugoslaviji i Čehoslovačkoj, bilo bi realno štampanje i bosansko- češke verzije. Potrudio bih se da dobijem neku podršku od austrijske i češke ambasade itd., ali krucijalno je da smo sigurni da knjiga biće rasprodata i da neće skupljati prašinu u prodavnicama... jer se mora skupiti novac za štampanje, odnosno ne može novac za neprodate knjige da "visi u zraku" jer izdavač je nekomercijalno dobrovoljno društvo i ne raspolaže kapitalom koji bi omogućio štampanje "za skladište". Nažalost, cijena knjige neće biti simbolična nego će biti negdje oko 50 € što je puno para s obzirom na naše istočnjačke plate...  Sad Za njemačko-englesku verziju postoji dovoljno široko tržište, ovo bi se ticalo bosanske (bosansko-češke) verzije.
Hvala!
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1108 on: May 13, 2013, 14:31:05 »

iz ličnog iskustva ti mogu reći da bi knjiga bilo jako zanimljivo i vrijedno štivo da se ima, ali cijena je pffff za naše uslove...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1109 on: May 13, 2013, 14:52:15 »

Vodeci se licnim iskustvom pri kupovini strucnih knjiga,najskuplja placena je bila 284KM.Grupa ruskih autora.Jako potrebna i jako puno puta otvorena i uvijek u upotrebi.
Knjiga uvijek je vrijednija od nekih fancy gluposti tako da cijena i nije toliko velika.xD
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 72 73 [74] 75 76 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.05 seconds with 23 queries.