|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #950 on: January 25, 2013, 00:29:02 » |
|
Ovo tek sad primjetih da je originalni branik od 4101 završio na 4102 (čini mi se da je on u pitanju). 4101 je imao u originalu branik sa integrisanim žmigavcima.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #951 on: January 27, 2013, 00:19:59 » |
|
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #956 on: January 28, 2013, 23:26:54 » |
|
Opet jedno pitanje za vas: U nekim izvorima se navodi da je tramvajska pruga Latinska ćuprija - Marindvor otvorena 1892. godine, i u drugim izvorima piše da je izgrađena tek 1895. godine i odmah elektrificirana. Ima li neko više podataka? Hvala!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #957 on: January 28, 2013, 23:51:58 » |
|
Može li slika 4106 (žutog Sanosa) s prednje strane ako ima.
Koji je g.b. ona karosa na Dobrinji.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #959 on: January 29, 2013, 09:27:20 » |
|
Hvala Azra.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|