bhbus.ba
November 25, 2024, 14:54:29 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 384629 times)
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #885 on: January 02, 2013, 23:53:59 »

Aha! onda moramo popraviti grešku: prototip NIJE dobio broj 500 nego 520.

Svakako opet, nešto ne štima u drugim češkim statistikama, jer su vozila dobijala fabričke brojeve hronologično, i na jednom sajtu http://seznam-autobusu.cz/vuz/7389 piše da je drugi prototip Škoda-Sanos iz Zlína, proizveden 1982. godine, imao fabrički broj 10668 što je opet sasvim nelogično jer brojke oko 10 hiljada su dodijeljene negdje 1988.-1989. godine...

Jbg, kakvi smo mi Slaveni haotičari....

Za nas istraživatelje je skoro nemoguće odgonetati ove misterije, jer su fabrički arhivi firma Škoda Ostrov (trolejbusi) te ČKD Tatra (tramvaji) pokradeni, uništeni, odvezeni u fabrike papira za reciklažu... Sad
Logged
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #886 on: January 03, 2013, 00:24:11 »

Izvinite sto vas prekidam u istrazivanju ,ali nisam vidao ovu sliku na forumu pa da je okacim.Halalite ako je bila  Grin


Izvor : k-report.net
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #887 on: January 03, 2013, 00:38:42 »

Mislim da je bila. Prototip ŠEAL 100 na sajmu u Beogradu.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #888 on: January 03, 2013, 00:46:32 »

Jos sam pretrazivo na Google i neizbacuje nigdje bhbus pa reko nije bila Smiley
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #889 on: January 06, 2013, 15:01:23 »

Opet nekoliko slika koje nisu baš stare ali su prošlost.
Nismo imali Citibusa slikanog na ovim lokacijama na forumu do sada.

Bare

Ovo bi trebala biti Breka

Baščaršija

Vratnik

Slike su sa : http://sejari.ba
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #890 on: January 07, 2013, 02:35:00 »

1.1.1961.Tito i Jovanka u tramvaju PCC


Negdje u Nedžarićima


25.11.1999. obilježavanje 114 godina preduzeća



25.11.1995. obilježavanje 110 godina preduzeća


27.11.2005. obiljezavanje 120 godina preduzeća




15.10.1996.


Zima 1994.


Avgust 1992.,ne bidi se gbr,ali je vjerovatno GRAS-ov


Hadžići 1996 (vidi se samo ćošak i garažni broj)


Iza rata,vjerovatno otuđen GRAS-ov ;u Istočnom Novom Sarajevu





« Last Edit: January 07, 2013, 13:39:49 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #891 on: January 08, 2013, 17:31:24 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sSfPG378nMc&feature=youtu.be[/youtube]
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #892 on: January 09, 2013, 17:56:27 »

Evo me opet: jedan austrijski "tramvajolog" tvrdi da su tramvaji KT8D5 dobili prvo brojeve 701 (danas 300), pa oni dva koji su došli 1997. godine su dobili brojeve 702 i 703, tek kasnije do kraja 1997. godine je slijedila renumeracija za 300,301,302. Ima li neko više informacija?

EDIT: pregledao sam sve moguće slike na internetu, za vrijeme rata, poslije rata, ali fotografije u novinama jesu veoma lošeg kvaliteta pa se garažni broj ne vidi. Slike nakon rata, kada je još KT8D5 vozio u crveno-bijeloj kombinaciji, pokazuju veliku brojku 300 na tramvaju...

Inaće sljedeće sedmice očekujem odgovore i komentare od bivšeg šefa sektora održavanja trolejbusa (Čeha) koji je radio u GRAS-u prije rata. Ako će biti novih jedinstvenih informacija, javiću se!
« Last Edit: January 09, 2013, 17:58:57 by dresdener » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #893 on: January 09, 2013, 23:52:27 »

U ovo za KT8D5 nikako ne vjerujem. Čini mi se da je ta slika koju spominješ slikana 1996. U svakom slučaju provjeri kod nekog iz GRAS-a, po mogućnosti iz tramvajskog sektora.

Što se tiče trolejbusa prije rata, mislim da je sad ostalo samo pitanje koje godine je došao 522 i koji trolejbusi su rashodovani do aprila 1992 godine.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #894 on: January 10, 2013, 17:18:11 »





Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #895 on: January 11, 2013, 21:33:10 »


Mala rekapitulacija kroz smjene direktora poslije rata.

Kao što je poznato,prva smjena se desila Ibrahimu Jusufraniću 2006.godine i prvi štrajk sa obustavom saobraćaja.Podnio je neopozivu ostavku na mjesto direktora 3.2.2006.god.
Na mjesto VD-a potom dolazi Šaćir Boškailo i obnašao je tu dužnost dva mjeseca dok nije postao direktor 28.06.2006.godine.Tu se zadržao do svoje ostavke koju je podnio pod pritiskom sredinom 2009.god.
Nakon toga na mjesto njegovo dolazi Hasan Bašić 19.05.2009. godine i zadržao se na tom mjestu do neopozive ostavke koju je podnio 21.03.2011.godine.
Na VD direktora istog dana je imenovan rahmetli Ajdin Kobilić koji se tu zadržao do imenovanja Harisa Kadića 12.10.2011.godine.Nakon pritiska Sindikata on podnosi ostavku 6.8.2012.godine.
Na mjesto VD-a dolazi Adis Šehić 11.09.2012.godine i tu se zadržao do imenovanja ponovo Hasana Bašića na mjesto VD-a 11.01.2013.


Svi biseri iz Nadzornih odbora GRAS-a:

-Među prvima je bio Nedžad Branković-onaj što god uhvati pretvori u pepeo i dim.
Bio do 2002.kada GRAS počinje praviti gubitke.

Nakon njega se desio Omir Tufo,iza njega Nedžad Ajnadžić,Ramiz Dreković,pa Saša Džumhur i sada Izet Horman.



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #896 on: January 13, 2013, 01:54:54 »

Direktori JGP-a od 1939.

Josip Krivanek (     -1939)
Muhamed Hrelja (1939-1947)
Zdenko Badovinac (1947-1949)
Salko Ajanović (1949)
Šerif Hodžić (1949-1953)
Josip Časar (1953-1956)
Ibrahim Slavić (1956-1963)
Izet Buševac (1963-1977) -dobitnik Šestoaprilske nagrade Grada Sarajeva 1968.
Nikola Radosavljević (1977-1984)
Nazim Pešto (1984-1989)
Ibrahim Jusufranić (1989-2006)
« Last Edit: January 13, 2013, 02:12:02 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #897 on: January 13, 2013, 23:30:07 »

Nove informacije za trolejbuse Škoda-Sanos!

Prema jednoj knjizi koju bi uskoro (nadam se) trebao dobiti poštom, i koju posjeduje jedan kolega forumaš u Češkoj, su u Sarajevu fakat vozili zglobni trolejbusi Škoda-Sanos brojeva 500-522.
Broj 520 je dobio bivši beogradski trolejbus, inaće drugi prototip.
Broj 521 je dobio upravo onaj trolejbus koji je ranije isporučen u FAS Oktomvri Skopje radi prezentacija. Taj trolejbus je bio proizveden malo kasnije, negdje 1986. godine, tako da su njegovi elementi odgovarali novijoj seriji.

Trolejbusi kompletirani u Škodinoj fabrici u Ostrovu nad Ohří (Češka) su dobili sljedeće brojeve: 500, 503, 504, 509, 510, 515, 516, 517, 518, 519
Trolejbusi kompletirani u Sarajevu u firmi Energoinvest su dobili sljedeće brojeve: 501, 502, 506, 507, 508, 511, 512, 513, 514, 522

Onda nama ostaje misterija trolejbusa broj 505 koji možemo vidjeti na poslijeratnoj fotografiji u uništenom stanju. Mislim da je mogućnost da to nije 505 veoma mala, jer oblici brojeva odgovaraju brojkama 5-0-5.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #898 on: January 13, 2013, 23:59:07 »

Nisam znao da su se neki kompletirani u Sarajevu.

Hvala za ove nove informacije.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #899 on: January 16, 2013, 21:41:26 »

Prema članku "Sarajevo The Phoenix Tram" koji je objavljen u časopisu TRAMWAYS & URBAN TRANSIT 1999. godine su na probnoj vožnji 8. marta 1994. godine učestvovali tramvaji broj 263 i 275. Može li ovo neko potvrditi ili ispraviti podatak?
Logged
Pages: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.047 seconds with 22 queries.