bhbus.ba
November 25, 2024, 14:49:53 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 384624 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #870 on: December 26, 2012, 23:16:20 »

Eh sad, ovaj 520 mi je misteriozan.

1984 i 85 u GRAS-u je bilo početnih 20 zglobnih Sanosa i 60 Škoda 14tr, dakle 80 trolejbusa, što je provjerena informacija.

Eh sad ako je prototip iz Beograda došao u Sarajevo do puštanja u rad trolejbuskog sistema, onda su Sanosi bili 500-519, što bi značilo da su 520, 521 i 522 došli do kraja 1987.
Opet postoji mogućnost da je 500 došao naknadno iza 1985, što bi značilo da je prva postava zglobnih bila 501-520.

EDIT:
Sad tek vidjeh tvoj odgovor

Za 521 ima slika na forumu i on je sigurno noviji model, i bio je još najmanje jedan novijeg tipa, koji je sve do rata bio ofarban kao 628. To mogu biti samo 520 i 522 (jedan ili oba).
« Last Edit: December 26, 2012, 23:17:54 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #871 on: December 26, 2012, 23:39:03 »

521 i ima još jedna slika na GRAS-ovom facebooku.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #872 on: December 29, 2012, 19:36:40 »













Izvor : skyscrapercity.com
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #873 on: December 29, 2012, 21:00:45 »

Mislim da je od 6, bilo već 5 slika Tongue
Logged


Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #874 on: December 29, 2012, 22:08:27 »

Ja se onda duboko izvinjavam,jer nisam ih onda upratio Grin
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #875 on: December 30, 2012, 19:06:31 »

Evo jedna ne baš puno stara, ali moglo bi se reći da je prošlost.  Wink

I još jedna...

Izvor: Mitagroup.com
« Last Edit: December 30, 2012, 19:09:41 by man 464 » Logged
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #876 on: December 30, 2012, 20:02:05 »

521 i ima još jedna slika na GRAS-ovom facebooku.


Već sam uspio da riješim ovu misteriju: U Sarajevo je ustvari bilo isporučeno 21 vozila Sanos S200 Tr koji su dobili brojeve 500-523.

Brojevi 505 i 520 su ostali neiskorišteni tj. trolejbusi ovih brojeva su postojali samo na papiru. Barem ovo tvrde ljudi koji ovaj tip trolejbusa cjeloživotno studiraju.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #877 on: December 30, 2012, 21:50:15 »

Za 523 nisam nikad čuo. 522 bi trebao da bude onaj prvi 4106. (onaj što je na onoj slici iza ZIU 10)

Na Wikipediji znam da piše da su garažni brojevi 500-522 sa neiskorištenim brojevima 505 i 520, što sam ja uzeo sa rezervom s obzirom da postoji slika iz garaže totalno uništenog 505

Tu informaciju sam pročitao na Wikipediji ali je nisam uzimao za ozbiljno s obzirom da postoji slika od 505

Ne vidi se g.b. dobro od trolnih motki, ali kad se malo bolje pogleda vidi se da je 505.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #878 on: December 31, 2012, 00:29:42 »

Za 523 nisam nikad čuo. 522 bi trebao da bude onaj prvi 4106. (onaj što je na onoj slici iza ZIU 10)

Na Wikipediji znam da piše da su garažni brojevi 500-522 sa neiskorištenim brojevima 505 i 520, što sam ja uzeo sa rezervom s obzirom da postoji slika iz garaže totalno uništenog 505

Tu informaciju sam pročitao na Wikipediji ali je nisam uzimao za ozbiljno s obzirom da postoji slika od 505

Ne vidi se g.b. dobro od trolnih motki, ali kad se malo bolje pogleda vidi se da je 505.


E izvini, mislio sam 500-522. Hvala ti na slici. Ja sam evo nasao sliku trolejbusa 520 (u semi farbanja kao 628, bijelo-crveni pojasi), pa onda mi je bas nejasno kako je ovo bilo... valjda bice vise informacija u knjizi o ovom tipu trolejbusa koji sad cekam da stigne postom. Svakako svi meni dosad poznati izvori govore o samo 21 isporucenih zglobnjaka za Sarajevo. JAvicu se ako ce biti poznato nesto novo Smiley
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #879 on: December 31, 2012, 01:09:41 »

Neka moja pretpostavka (ne mora značiti da je tačna) je da su Sanosi svi došli sa takvom šemom, ali da su do 1989/90 svi iz prve serije prefarbani u tadašnju GRAS-ovu šemu, a po slikama, neki su već 1986 bili prefarbani.

520 jeli stariji ili noviji tip?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #880 on: January 02, 2013, 14:49:35 »

Neka moja pretpostavka (ne mora značiti da je tačna) je da su Sanosi svi došli sa takvom šemom, ali da su do 1989/90 svi iz prve serije prefarbani u tadašnju GRAS-ovu šemu, a po slikama, neki su već 1986 bili prefarbani.

520 jeli stariji ili noviji tip?

Teško reći jeli bio stariji ili noviji tip, na slici je ofarban kombinacijom bijelo/kremaste i crvene boje kao što je bio ofarban i 628. Registarske tablice tog zglobnjaka 520 na slici jesu SA-273-282.

Inaće na stranicama www.spvd.cz ima statistike proizvedenih trolejbusa uključujući fabričke brojeve. Tablice, nažalost, nisu kompletne jer njihov glavni autor je preminuo prije nekoliko godina u saobraćajnoj nesreći.

Svakako ovo sam isfiltrirao:

Broj /Fabr.broj /Tip   / Godina proizvodnje / Kupac
500   08687   Škoda-Sanos   1983   (BH) Sarajevo
501   08692   Škoda-Sanos   1983   (BH) Sarajevo
502   08691   Škoda-Sanos   1983   (BH) Sarajevo
503   08695   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
504   08700   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
506   08698   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
507   08705   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
508   08690   Škoda-Sanos   1983   (BH) Sarajevo
509   08696   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
510   08689   Škoda-Sanos   1983   (BH) Sarajevo
511   08702   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
512   08704   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
513   08703   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
514   08706   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
515   08688   Škoda-Sanos   1983   (BH) Sarajevo
516   08701   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
517   08693   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
518   08699   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
519   08694   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
521   09463   Škoda-Sanos   1985   (BH) Sarajevo
522   08697   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo

Opet fale 505 i 520   Shocked
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #881 on: January 02, 2013, 20:39:12 »

Evo još jedne razlike između starijeg (lijevo) i novijeg (desno) tipa.

Po registraciji 520 bi trebao da je došao 1985 i moguće je da je novi tip, ali ne mora značiti.

522 mi je sad postao dosta sumljiv. Odkud on iza trolejbusa nabavljenih 1985 a po serijskim brojevima je u istoj seriji kao i svi prvi nabavljeni Sanosi.

509   08696   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
522   08697   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo
506   08698   Škoda-Sanos   1984   (BH) Sarajevo

u onom spisku koji si mi onda poslao 4106 je bivši 522, samo koji 4106? Prvi je bio noviji tip i on je izgorio, a drugi je bio stariji tip.
Moguće da je tu bilo nekih muljaža, pogotovo ako je kojim slučajem 4106 izgorio nečijom krivicom i ako je to neko htio zataškati.
Poprave neki trolejbus koji je lakše oštećen u ratu i prikače mu broj 4106 ex 522, a ovom što je izgorio prikače g.b. nekog trolejbusa koji je uništen u ratu i kao takvog ga rashoduju.

Ja ne tvrdim da je ovako bilo, nego samo teoretski pišem, a  bilo je raznih sličnih muljaža u GRAS-u koliko hoćeš.

Ovom drugom 4106 kasnije je prikačen broj 4116 da ne ispadne u papirima da je pravi 4116 rashodovan 3 godine nakon kupovine.
« Last Edit: January 02, 2013, 20:42:29 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #882 on: January 02, 2013, 21:25:47 »

Vjerujem da je bilo raznih manipulacija i promjena garažnih brojeva iz raznoraznih razloga već i prije rata. Evo one slike trolejbusa 520 iz 10. septembra 1990. godine od gospodina Haráka:

Onda radilo se, prema tvojem objašnjenju, o starijem tipu. Čekam sada knjigu "Trolejbusy Škoda-Sanos

i nadam se da će tamo biti više informacija.
Još mi je pala na pamet jedna stvar: u privatno izdatom časopisu "Magazín MHD" (Magazin javnog saobraćaja) koji je štampala grupa fanova na kseroks mašini krajem devedesetih se navodi da jedan trolejbus završio u Skopju pa je njegova daljnja sudbina sasvim nepoznata. Moguće je da je FAS nakon nekih prezentacija prodao trolejbus u Sarajevo? Mislim da bi to bilo moguće... ali super bi bilo da možemo pronaći više dokaza. Onda budemo na 22 zglobnjaka Škoda-Sanos, ali gdje i kako i jeli uopće se pojavio onaj dvadeset i treći...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #883 on: January 02, 2013, 22:07:59 »

koliko je meni poznato sto se tice autobusa do 1992 godine nije bilo renumeracija a mislim da je tako bilo i sa trolama
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #884 on: January 02, 2013, 22:42:23 »

Nakon ove slike su mi neke stvari malo jasnije. Ovaj 520 je definitivno stariji tip, ali po registraciji došao je 1985 ili 86, i moguće da je to prototip iz 1982 a ne 500.

Quote
První dva vozy S 200Tr byly vyrobeny v roce 1982. První prototyp byl po zkouškách u výrobce předán do Bělehradu, kde byl ve zkušebním provozu. V roce 1986 byl předán do Sarajeva, kde obdržel evidenční číslo 520. Vůz byl pravděpodobně zničen za občanské války v 1. polovině 90. let 20. století.

Znači onaj serijski broj ne pripada originalnom 522 nego nekom trolejbusu iz prve serije i očigledno je plod neke muljaže nastale nakon što je 522, odnosno 4106 izgorio.
Nakon ove slike se 100% znam da su 500-520 bili stari tip, a 521 i 522 noviji tip. 521 je bio crveni a 522 je do rata ostao ofarban kao 520 i 628, jer sam ga jako dobro zapamtio. Znači sad sam 100% siguran da su prije rata bila 23 zglobna Sanosa.

Taj 522 je imao one bijele lampe iznad vrata, kao modeli rađeni za Čehoslovačko tržište.
« Last Edit: January 02, 2013, 22:43:54 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 23 queries.