ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #750 on: October 01, 2012, 11:03:06 » |
|
na ove sam i zaboravio,prigradski i trebalo ih je biti samo dva,nisam siguran pa cu provjeriti
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #751 on: October 01, 2012, 11:14:54 » |
|
troler ovi sanosi su bili s314,sad sam gledao slike na google imali su noviju masku i farove za razliku od s14
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #752 on: October 07, 2012, 11:44:24 » |
|
Evo dokle sam došao u pravljenju popisa voznog parka, koji još nije konačan
Svaka dodatna informacija je dobrodošla
1951 ? Guy Arab Mk1
1952 ? Guy Arab Mk1 ? Guy Arab Mk1 ? Guy Arab Mk2 ? Guy Arab Mk2 ? Guy Arab Mk2 ? Guy Arab Mk2 ? Guy Arab Mk2 ? Guy Arab Mk2 ? Guy Arab Mk2 ? Guy Arab Mk2
1953 ? AEC Regal ? AEC Regal ? AEC Regal ? AEC Regal ? AEC Regal
195x ? Renault Strojorad
1955-1956 28 Leyland Titan PD1 BH-742 ? Leyland Titan PD1 BH-749 ? Leyland Titan PD1 BH-2001 ? Leyland Titan PD1 BH-2181 ? Leyland Titan PD1 SA-15-17 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Leyland Titan PD1 ? Pionir BH-744
1957 ? Alfa Romeo-Goša 910AU BH-1575 ? Alfa Romeo-Goša 910AU ? Alfa Romeo-Goša 910AU ? Alfa Romeo-Goša 910AU ? Alfa Romeo-Goša 910AU ? Alfa Romeo-Goša 910AU ? Alfa Romeo-Goša 910AU ? Alfa Romeo-Goša 910AU ? Alfa Romeo-Goša 910AU ? Alfa Romeo-Goša 910AU
195x ? FAP Saurer BH-2197 ? FAP Saurer
1963 14 Leyland Titan Park Royal 15 Leyland Titan Park Royal 16 Leyland Titan Park Royal 17 Leyland Titan Park Royal 18 Leyland Titan Park Royal 19 Leyland Titan Park Royal 20 Leyland Titan Park Royal 21 Leyland Titan Park Royal 22 Leyland Titan Park Royal 23 Leyland Titan Park Royal SA-55-33 ? Leyland Titan Park Royal SA-54-24 ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal ? Leyland Titan Park Royal
1965 ? TAM AS3500M ? TAM AS3500M ? TAM AS3500M ? TAM AS3500M
1968 ? FAP G-100 ? FAP G-100 ? FAP G-100 ? FAP G-100 ? FAP G-100 ? FAP G-100 ? FAP G-100 ? FAP G-100 ? FAP G-100 ? FAP G-100 ? FAP G-100
1969 1 FAP G-80 SA 177-95 2 FAP G-80 3 FAP G-80 4 FAP G-80 5 FAP G-80 6 FAP G-80 7 FAP G-80 8 FAP G-80 9 FAP G-80 ? FAP G-80 ? FAP G-80 ? FAP G-80 ? FAP G-80 ? FAP G-80 ? FAP G-80 ? FAP G-80 ? FAP G-80 ? FAP G-80 ? FAP G-80 ? FAP G-80 ? FAP G-80 201 Dubrava D10 prigradska 202 Dubrava D10 prigradska 203 Dubrava D10 prigradska 204 Dubrava D10 prigradska 205 Dubrava D10 prigradska 206 Dubrava D10 prigradska 207 Dubrava D10 prigradska 208 Dubrava D10 prigradska 209 Dubrava D10 prigradska 210 Dubrava D10 prigradska 211 Dubrava D10 prigradska 212 Dubrava D10 prigradska 300 Dubrava D10 turistička 301 Dubrava D10 turistička 302 Dubrava D10 turistička SA-412-83
197x-? 72 Ikarus IK-4 73 Ikarus IK-4 74 Ikarus IK-4 75 Ikarus IK-4 76 Ikarus IK-4 77 Ikarus IK-4 251 Ikarus IK-4 252 Ikarus IK-4 253 Ikarus IK-4 254 Ikarus IK-4 255 Ikarus IK-4 256 Ikarus IK-4 257 Ikarus IK-4 258 Ikarus IK-4 259 Ikarus IK-4 260 Ikarus IK-4 261 Ikarus IK-4 262 Ikarus IK-4 263 Ikarus IK-4 264 Ikarus IK-4 265 Ikarus IK-4 266 Ikarus IK-4 267 Ikarus IK-4 268 Ikarus IK-4 269 Ikarus IK-4 270 Ikarus IK-4 271 Ikarus IK-4 272 Ikarus IK-4 273 Ikarus IK-4 274 Ikarus IK-4 275 Ikarus IK-4 SA-892-22 *Pretpostavljam da je Ikarusa IK-4 bilo više.
1975-1981 400 Ikarus IK-5 401 Ikarus IK-5 402 Ikarus IK-5 403 Ikarus IK-5 404 Ikarus IK-5 405 Ikarus IK-5 406 Ikarus IK-5 407 Ikarus IK-5 408 Ikarus IK-5 409 Ikarus IK-5 410 Ikarus IK-5 411 Ikarus IK-5 412 Ikarus IK-5 413 Ikarus IK-5 414 Ikarus IK-5 415 Ikarus IK-5 416 Ikarus IK-5 417 Ikarus IK-5 418 Ikarus IK-5 419 Ikarus IK-5 420 Ikarus IK-5 421 Ikarus IK-5 422 Ikarus IK-5 423 Ikarus IK-5 424 Ikarus IK-5 425 Ikarus IK-5 426 Ikarus IK-5 427 Ikarus IK-5 428 Ikarus IK-5 429 Ikarus IK-5 430 Ikarus IK-5
1976 303 Dubrava D15 304 Dubrava D15 305 Dubrava D15 306 Dubrava D15
1978 10 Dubrava D90 11 Dubrava D90 12 Dubrava D90 13 Dubrava D90 14 Dubrava D90 15 Dubrava D90 16 Dubrava D90 17 Dubrava D90
198x ? Sanos S314 prigradski ? Sanos S415 prigradski
1980 18 Dubrava D90 19 Dubrava D90 307 Sanos S314 ili S415?
1981 308 Sanos S415 309 Sanos S415 310 Sanos S415
|
|
« Last Edit: October 07, 2012, 11:52:45 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #753 on: October 07, 2012, 11:48:02 » |
|
1982 30 Sanos S115 31 Sanos S115 32 Sanos S115 33 Sanos S115 34 Sanos S115 35 Sanos S115 36 Sanos S115 37 Sanos S115 38 Sanos S115 39 Sanos S115 40 Sanos S115 41 Sanos S115 42 Sanos S115 43 Sanos S115 44 Sanos S115 45 Sanos S115 46 Sanos S115 47 Sanos S115 48 Sanos S115 49 Sanos S115 50 Sanos S115 51 Sanos S115 52 Sanos S115 53 Sanos S115 54 Sanos S115 55 Sanos S115 56 Sanos S115 57 Sanos S115 58 Sanos S115 59 Sanos S115 60 Sanos S115 61 Sanos S115 62 Sanos S115 90 Sanos S115 91 Sanos S115 350 Ikarus IK-108 351 Ikarus IK-108 352 Ikarus IK-108 353 Ikarus IK-108 SA-203-223 354 Ikarus IK-108 SA-203-224 355 Ikarus IK-108 SA-203-226 356 Ikarus IK-108 SA-203-225 357 Ikarus IK-108 SA-203-227 358 Ikarus IK-108 359 Ikarus IK-108 360 Ikarus IK-108 361 Ikarus IK-108 362 Ikarus IK-108 675-J-959 363 Ikarus IK-108 364 Ikarus IK-108 675-J-958 365 Ikarus IK-108 366 Ikarus IK-108 367 Ikarus IK-108 368 Ikarus IK-108 SA-203-964 369 Ikarus IK-108 370 Ikarus IK-108 SA-204-000 371 Ikarus IK-108 372 Ikarus IK-108 373 Ikarus IK-108 374 Ikarus IK-108 431 Ikarus IK-160
1983 375 Ikarus IK-108 376 Ikarus IK-108 377 Ikarus IK-108 378 Ikarus IK-108 379 Ikarus IK-108 380 Ikarus IK-108 381 Ikarus IK-108 382 Ikarus IK-108 383 Ikarus IK-108 385 Ikarus IK-108 SA-205-856
1984 386 Ikarus IK-108 387 Ikarus IK-108 388 Ikarus IK-108
1985 340 Ikarus IK-108 341 Ikarus IK-108 342 Ikarus IK-108 343 Ikarus IK-108 344 Ikarus IK-108 345 Ikarus IK-108 346 Ikarus IK-108 347 Ikarus IK-108 348 Ikarus IK-108 349 Ikarus IK-108 389 Ikarus IK-108 390 Ikarus IK-108 391 Ikarus IK-108 392 Ikarus IK-108 393 Ikarus IK-108 SA-271-341 394 Ikarus IK-108 SA-271-357 395 Ikarus IK-108 396 Ikarus IK-108 SA-271-359 397 Ikarus IK-108 398 Ikarus IK-108
1986 20 Ikarus IK-115B 2 vrata SA-273-375 21 Ikarus IK-115B 2 vrata SA-273-376 332 Ikarus IK-115B SA-273-377 333 Ikarus IK-115B SA-273-378 334 Ikarus IK-115B SA-273-379 335 Ikarus IK-115B 336 Ikarus IK-115B SA-273-381 337 Ikarus IK-115B 338 Ikarus IK-115B 339 Ikarus IK-115B
1987 22 Ikarus IK-115B 2 vrata SA-274-223 63 Ikarus IK-115B 64 Ikarus IK-115B SA-274-224 65 Ikarus IK-115B SA-274-225 66 Ikarus IK-115B SA-274-226 67 Ikarus IK-115B SA-274-227 68 Ikarus IK-115B 69 Ikarus IK-115B 70 Ikarus IK-115B 71 Ikarus IK-115B SA-274-232 72 Ikarus IK-115B 73 Ikarus IK-115B SA-274-230 74 Ikarus IK-115B 75 Ikarus IK-115B 76 Ikarus IK-115B SA-274-231 77 Ikarus IK-115B 78 Ikarus IK-115B 79 Ikarus IK-115B 80 Ikarus IK-115B 81 Ikarus IK-115B 311 TAM 260 A 116P SA-274-389 312 TAM 260 A 116P SA-274-390 313 TAM 260 A 116P 314? TAM 260 A 116P
1988 203 TAM 260 A 116M 204 TAM 260 A 116M 205 TAM 260 A 116M 206 TAM 260 A 116M 207 TAM 260 A 116M 208 TAM 260 A 116M 209 TAM 260 A 116M 210 TAM 260 A 116M 211 TAM 260 A 116M 212 TAM 260 A 116M 230 Ikarus IK-115B 231 Ikarus IK-115B 232 Ikarus IK-115B 233 Ikarus IK-115B 234 Ikarus IK-115B 235 Ikarus IK-115B 236 Ikarus IK-115B 237 Ikarus IK-115B 238 Ikarus IK-115B 239 Ikarus IK-115B 240 Ikarus IK-115B 241 Ikarus IK-115B 242 Ikarus IK-115B 243 Ikarus IK-115B SA-279-850? 244 Ikarus IK-115B 245 Ikarus IK-115B 246 Ikarus IK-115B 247 Ikarus IK-115B 248 Ikarus IK-115B 249 Ikarus IK-115B 250 Ikarus IK-115B 251 Ikarus IK-115B 083-M-849
1989 213 TAM 260 A 116M 214 TAM 260 A 116M 215 TAM 260 A 116M 216 TAM 260 A 116M 217 TAM 260 A 116M 218 TAM 260 A 116M 219 TAM 260 A 116M 220 TAM 260 A 116M 221 TAM 260 A 116M 222 TAM 260 A 116M 252 Ikarus IK-115B 253 Ikarus IK-115B 254 Ikarus IK-115B 255 Ikarus IK-115B 256 Ikarus IK-115B 257 Ikarus IK-115B 258 Ikarus IK-115B 259 Ikarus IK-115B 260 Ikarus IK-115B 261 Ikarus IK-115B 262 Ikarus IK-115B 263 Ikarus IK-115B 264 Ikarus IK-115B 265 Ikarus IK-115B 266 Ikarus IK-115B
1990 267 Ikarus IK-111B 875-A-864, 319-K-889 268 Ikarus IK-111B 269 Ikarus IK-111B 270 Ikarus IK-111B 271 Ikarus IK-111B 272 Ikarus IK-111B 273 Ikarus IK-111B 274 Ikarus IK-111B 275 Ikarus IK-111B 276 Ikarus IK-111B 432 Ikarus IK-161B 433 Ikarus IK-161B 434 Ikarus IK-161B 435 Ikarus IK-161B 436 Ikarus IK-161B SA-340-560, 385-K-102
1991 23 Ikarus IK-111B 24 Ikarus IK-111B 25 Ikarus IK-111B 26 Ikarus IK-111B 27 Ikarus IK-111B SA-338-935 315 Sanos S315 786-J-524, J73-M-840 316? Sanos S315
1995 437 Sanos S200 P 957-M-765
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #754 on: October 08, 2012, 21:48:49 » |
|
Sokolina 1996 gb 354 gb 21 ili 22 gb 75
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #755 on: October 08, 2012, 22:52:43 » |
|
ovo je bilo 1996 god,isla su dva busa 354 i drugi je vozio stari vidi se ikar s dvoja vrata e sad il je 21 il 22. i ja sam bio tad tu. 354 je vozio jedan vozac od 1982 godine,Amir,zvali su ga pevač jer je skoro uvijek pjevao dok vozi,neki dan sam ga vidio na otoci,isti kao i prije 20-25 godina. vec dugo vremena je u penziji.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #756 on: October 08, 2012, 23:03:27 » |
|
troler,ja sam siguran bio da je ovaj autobus bio gb 71 a vidi se na slici da drugi broj ide na jedan,odakle informacija da je gb 75
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #757 on: October 08, 2012, 23:16:37 » |
|
Istina, vuče na 71. Nakon farbanja su mu odštampali 75 ima slika na 43 strani (ako je to uopće isti autobus, mada mislim da jeste)
|
|
« Last Edit: October 08, 2012, 23:20:05 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #758 on: October 08, 2012, 23:26:56 » |
|
smijem potvrditi da je ovo 71,ovo je bio prvi organizovani obilazak u ljeto 1996 godine,stajao sam pred autobusom,gledao i vjeruj mi da je sigurno ovo vozilo gb71. tog dana bila su dva busa 354 i 21-22,sutra cu provjeriti sa starim,niko nije bio od rukovodstva grasa,znam da smo se bojali mina jer nismo bili sigurni da nije minirano,nije dugo ni trajalo zadrzavanje tog dana. hajde stavi sliku onog busa sto je ofarban pa cemo uporediti. gb 71 je duzio suljo kahrica,fadil koji je otisao u penziju a poslije rata je duzio gb 827 i jos jedan vozac koji je poslije rata bio garazni vozac. znaci urezao mi se taj gb i nijedan drugi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #759 on: October 08, 2012, 23:40:29 » |
|
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #760 on: October 09, 2012, 15:12:06 » |
|
smijem potvrditi da je ovo 71,ovo je bio prvi organizovani obilazak u ljeto 1996 godine,stajao sam pred autobusom,gledao i vjeruj mi da je sigurno ovo vozilo gb71. tog dana bila su dva busa 354 i 21-22,sutra cu provjeriti sa starim,niko nije bio od rukovodstva grasa,znam da smo se bojali mina jer nismo bili sigurni da nije minirano,nije dugo ni trajalo zadrzavanje tog dana. hajde stavi sliku onog busa sto je ofarban pa cemo uporediti. gb 71 je duzio suljo kahrica,fadil koji je otisao u penziju a poslije rata je duzio gb 827 i jos jedan vozac koji je poslije rata bio garazni vozac. znaci urezao mi se taj gb i nijedan drugi.
kad si vec spomeuo Sulju Kahricu i 827, šta je Suljo zadužio kad su stigli SL 222 odnosno SG 312? Znam da je kasnije vozio 839 pa je "skinut" na 438 zbog nediscipline da bi nakon toga vozio sve i svašta, jedno vrijeme 819 pa 463 itd itd: Što se tiče 827 on je mislim radio godinu dvije i onda je dugo dugo ležao možda čak i 2 godine . Ko ga je zadužio novog. Prva postava koju ja pamtim na njemu je Rasim Ibrovic i Meho Hakalovic ali to je vec 2001/02 godina
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #761 on: October 09, 2012, 17:31:04 » |
|
Septembar 1995
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #762 on: October 09, 2012, 17:49:52 » |
|
trebalo bi da je suljo zaduzio 839 novog,pricali su vozaci da je to vozilo islo dobro zato sto ga je suljo razradio. 827 je novog zaduzio fadil,onako crn,debeljuca,tom je vozacu bilo sve svejedno-primjer,prije rata vecina novijih vozila je imala troclanu posadu,71 je vecinom radio na buca potoku,u prvoj smjeni je radio fadil i taj bi ubacio u drugu brzinu i ne bi saltao vec bi citavo vrijeme vozio tom brzinom drinskom,uz b potok i odozgo i odozdo,u drugoj smjeni bi radio suljo i to je bila voznja prva liga,bio pun ili prazan vozilo je moralo bar jedan dio ici petom brzinom uz buca potok i u trecoj smjeni je radio sijed,mrsav vozac i on bi ga vozio po istilahu,kasnije je bio garazni vozac,ne mogu se sjetiti imena. sto se tice fadila slican njemu je bio curo hasan po vozackim sposobnostima. fadil je prije 827 duzio jednog od tri mercedesa,bijeli sa zelenim linijama ako se ne varam gb 665,666 i667. raja je pricala kako tad vise nece biti problema za ova dva vozaca jer su automatski mjenjaci na novim vozilima. e sad se ne mogu bas sjetiti vezano za sulju ali znam sigurno da je izvijesno vrijeme vozao 434 ili 436,bilo je to mozda 2003-2005 godina. poslije sulje 839 trebalo bi da je zaduzio asmir djulovic i sigurno je na buca potoku radio s tim vozilom bez prekida oko 3,5 godine. prvo je duzio 662 pa 604 i onda 839. sto se tice linije 15 najvise su radili manovi 831,835-halid i drugi vozac je iz buca potoka,839,809,812,815,820,825,829,830,834,843,845. od ovih nabrojanih najvise su radili 831,835,839,829 i 809-vecinu je radio trecu smjenu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #763 on: October 09, 2012, 17:51:16 » |
|
Septembar 1995 sjeca li se ko ove reklame-vecernje novine
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #764 on: October 09, 2012, 18:13:26 » |
|
trebalo bi da je suljo zaduzio 839 novog,pricali su vozaci da je to vozilo islo dobro zato sto ga je suljo razradio. 827 je novog zaduzio fadil,onako crn,debeljuca,tom je vozacu bilo sve svejedno-primjer,prije rata vecina novijih vozila je imala troclanu posadu,71 je vecinom radio na buca potoku,u prvoj smjeni je radio fadil i taj bi ubacio u drugu brzinu i ne bi saltao vec bi citavo vrijeme vozio tom brzinom drinskom,uz b potok i odozgo i odozdo,u drugoj smjeni bi radio suljo i to je bila voznja prva liga,bio pun ili prazan vozilo je moralo bar jedan dio ici petom brzinom uz buca potok i u trecoj smjeni je radio sijed,mrsav vozac i on bi ga vozio po istilahu,kasnije je bio garazni vozac,ne mogu se sjetiti imena. sto se tice fadila slican njemu je bio curo hasan po vozackim sposobnostima. fadil je prije 827 duzio jednog od tri mercedesa,bijeli sa zelenim linijama ako se ne varam gb 665,666 i667. raja je pricala kako tad vise nece biti problema za ova dva vozaca jer su automatski mjenjaci na novim vozilima. e sad se ne mogu bas sjetiti vezano za sulju ali znam sigurno da je izvijesno vrijeme vozao 434 ili 436,bilo je to mozda 2003-2005 godina. poslije sulje 839 trebalo bi da je zaduzio asmir djulovic i sigurno je na buca potoku radio s tim vozilom bez prekida oko 3,5 godine. prvo je duzio 662 pa 604 i onda 839. sto se tice linije 15 najvise su radili manovi 831,835-halid i drugi vozac je iz buca potoka,839,809,812,815,820,825,829,830,834,843,845. od ovih nabrojanih najvise su radili 831,835,839,829 i 809-vecinu je radio trecu smjenu.
Sjećam se Fadila malo..Što se tiče Sulje mislim da je dobio novog zgloba 464 i da ga je vozio svega par mjeseci i nakon toga uzeo 839 koji je takođe bio nov. Suljin jedini problem je što je neozbiljan i što ne drži do sebi inače taj čovjek spada među 5 vozača u GRASu po vozačkim sposobnostima jer Suljo je 68 godište a vozi autobus od 89. godine. Ti bijeli Heuliezi 665,666,667 su bili kritični. Imali su sjedišta od konjsih vlakana i smrdili su užasno. U glavnom mislim da su 2002 ili 2003 "skinuli" Sulju sa 839 zbog njegovih poznatih pizdarija i nedolaska na poso. Nakon njega 839 je par mjeseci bio bez stalne posade. U tom peridou vozali su ga Izo Hamidovic, Zarif Selmanovic, pojedinci sa turizma da bi ga nakon toga zaduzii Asmir Djulovic i Ahmo koji je mlad dobio mozdani i dobio promjenu. Poslije Ahme na 839 dosao Bičo Dzevad nakon sto je imao onaj teski udes sa 844 kada su mu troje djece podletili pod autobus od kojih je 2 poginulo a jedno teze povrijedjeno. Najstariji je imao 19 godina a vozili su Daewo Matiz i preticali kolonu. Od tada Bičo ne radi liiniju za Bare nikada. Inače Asmir ga je vozio na B potoku i čuvao ga jako dobro jer Asmir je dobar vozač i još bolji čovjek. Od ovih nabrojanih 839 vozili Asmir i Bičo, 809 Zarif Selmanovic i Hamid Čajić, 812 Suljo Ramic i Kadrija Hasanovic, 815 Hanic Fehim i Samir Mutap (sada dispečer) 820 Alic Mehemed i Sadikovic Sadik, 825 Klis Sifet i Klis ISmet, 829 rahmetli Senad Čizmic, 830 Zukic Emin i Memic Edin (sadasnja postava sa 813), 831 Jugo Izet i Curo Hasan, 834 Bajraktarevic i Meho Sokolovic (sadasnji vozac iz trece smjene na 853), 835 Vejo NIjaz (danas vozi 854 u 3 smjeni) i Čeho Halid (jedan od najlošijih ljudi medju vozačima, niko ga nije volio danas je revizor a bio je nešto bolestan), 845 Ždero Mehmed i ČAvkušić Edin (koji je danas u zatvoru u Švedskoj) da bi nakon Čavkušića došao prvo Hakija Begic koji danas vozi 406 a nakon njega Ždero Salko (danas vozi 819)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|