bhbus.ba
November 26, 2024, 00:55:19 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 384806 times)
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #735 on: September 30, 2012, 13:35:41 »

mirza sta si ukucao na youtube
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #736 on: September 30, 2012, 15:39:51 »

Jedan GRASov Ikarus, na žalost ne vidi se dobro gbr Sad


Meni zadnji broj vuče na 6.

Neznam jeli ovo 276 ali znam da je 276 otuđen i da je završio u Lukavici.

Može link?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #737 on: September 30, 2012, 17:44:43 »

bila su dva,315 je bio u strojoradu,nesto su mu radili i tako je ostao kod nas a drugi je otudjen. tacno je da ga je zaduzio murat i bučan. kad su ta dva Sanosa dosla bilo je veselje ko kad bi sad doslo najbolje vozilo iz evrope. znam da su ga izvukli iz strojorada u zadnjem trenu. bio mi je ljepsi sa fabrickom bojom. jedno vrijeme 1996 godine stalno je bio na turama za madjarsku,necko hajdarevic i moj stari posto su prije rata jedno vrijeme bili partneri.

da eto ti to bolje znaš...Nećko je promjenio partnera koliko hoćeš govorili su da je potežak iako sam ga ja drugačije doživljavao. Poslije ovoga 1997. kada je došao bijeli Cityliner gb 319 zadužili su ga Nećko i Bučan i jedno vrijeme ga vozili nakon čega su se zakačili, bilo je priče i da su se pobili nakon čega su skinuti sa vozila 319 a zadužili ga Šaban Podgovrica i Mujo Mraković, nakon toga Bučan je sa Pirgom vozio dugo godina starog skylinera gb 316 a Necko prvo 674 pa onda 670 na Kiseljaku odnosno Vlakovu da bi 2005 kada su došli 323-326 Nećko zadužio 326. Ikar, jesam li puno pogriješio?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #738 on: September 30, 2012, 17:54:53 »

Jedan GRASov Ikarus, na žalost ne vidi se dobro gbr Sad


Vidio sam snimak, izgleda da je ovo 274
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #739 on: September 30, 2012, 17:58:27 »

nisi transformers,stari je 1982 god zaduzio ikarusa 353 i bilo je tesko naci covjeka koji ce cuvati auto. stari je zvao necka i tako su radili neko vrijeme zajedno,medjutim necko je napustio gras i otisao u bihac ili kladusu jer mu je supruga tamo radila,on je isto tamo radio kao vozac autobusa ali poslije odredjenog perioda vratio se u gras. tacno je da su se on i bucan potukli i tako su i zavrsili svoju karijeru sto se tice partnera. upravu si sto se tice 670,dugo je radio na kiseljaku sa tim autom a prije njeg na kiseljaku je radio fadil softic sa stajerom 704. dobar je necko covjek,izgleda pederast a ko vozac i covjek je prva liga.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #740 on: September 30, 2012, 18:07:17 »

Jedan GRASov Ikarus, na žalost ne vidi se dobro gbr Sad


Vidio sam snimak, izgleda da je ovo 274
i meni se cini,ne mogu se svega sjetiti,znam da su dva iz ove serije dobila reklamu. u sarajevu su ostali 267,268 i 269 a ostali 270-276 su otudjeni,obilazio sam barikade ali nisam ni jednog pronasao sem 269 u svrakinom selu. i ikarusi iz zadnje serije su svi otudjeni 23-27. te zadnje dvije serije ikarusa nisu radila na brdskim linijama-trebala su vozila preci odredjeni broj kilometara da se motori razrade. 267 je kasnije radio sa doma armije,270 dobrosevici a ostali su radili na kasindolu,grlici,uglavnom linije koje su polazile iz nedjarica i sa ilidze. 267 su duzili ramčo i turkovic abaz,gb 24 rahmetli ramče. znao sam i ostale ali se ne mogu sjetiti.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #741 on: September 30, 2012, 18:29:11 »

http://i46.tinypic.com/17aced.jpg
troler mozda je ovaj 274,nekako mi reklame slice
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #742 on: September 30, 2012, 18:33:57 »

23 je vjerovatno radio na liniji 24 Nedžarići-Tilava
Ovdje se br. linije ne vidi dobro, ali se vidjelo na TV snimku.


http://i46.tinypic.com/17aced.jpg
troler mozda je ovaj 274,nekako mi reklame slice

Ma ovu je reklamu dobio možda 2003-2004, a može biti da je 274, 276, ili neki treći,
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #743 on: September 30, 2012, 19:53:17 »

nisi transformers,stari je 1982 god zaduzio ikarusa 353 i bilo je tesko naci covjeka koji ce cuvati auto. stari je zvao necka i tako su radili neko vrijeme zajedno,medjutim necko je napustio gras i otisao u bihac ili kladusu jer mu je supruga tamo radila,on je isto tamo radio kao vozac autobusa ali poslije odredjenog perioda vratio se u gras. tacno je da su se on i bucan potukli i tako su i zavrsili svoju karijeru sto se tice partnera. upravu si sto se tice 670,dugo je radio na kiseljaku sa tim autom a prije njeg na kiseljaku je radio fadil softic sa stajerom 704. dobar je necko covjek,izgleda pederast a ko vozac i covjek je prva liga.

hm ok. Ma Nećko je djelovao uvijek prepotentno ali mu je jako drago bilo kad ga neko od mladjih pita za savjet, preporuku i sl. Čudno mi je to što su se potukli on i Bučan jer Bučan se u glavnom ponašao gospodski i djelovao je kao miran lik. Jel tačno da su Bučan i Nećko zadužili ganc novog 319 i da li su odmah na poslije njih na 319 došli Mujo i Šaban? Izgleda da je Nećko u svemu tome izvukao "deblji" kraj. Bučan je nastavio da radi na turizmu prvo s Mešom koji je prešao u SAAB tours a onda sa Pirgom a Nećko je završio na Kiseljaku....
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #744 on: September 30, 2012, 21:25:59 »

necko je pravi gospodin sto se tice posla,pedantan,kulturan i jos dobar vozac,da je bogdom vise takvih vozaca,sad turizam rade seljacine i papci,u ovog jednog frizura ko u zatvorenika. necku stoji kravata. bucan mi je uvijek izgledao gospotski,znali su me svi i uvijek bi se lijepo pozdravili. mislim da su zaduzili novog 319 jer kad su dosli neoplani 319 je jedino bio nov a ovi ostali cini mi se 1992 godiste.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #745 on: September 30, 2012, 21:30:17 »

troler,gb sanosa bili su od 30 do 62,imli su i numeracije 9x
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #746 on: September 30, 2012, 21:36:53 »

necko je pravi gospodin sto se tice posla,pedantan,kulturan i jos dobar vozac,da je bogdom vise takvih vozaca,sad turizam rade seljacine i papci,u ovog jednog frizura ko u zatvorenika. necku stoji kravata. bucan mi je uvijek izgledao gospotski,znali su me svi i uvijek bi se lijepo pozdravili. mislim da su zaduzili novog 319 jer kad su dosli neoplani 319 je jedino bio nov a ovi ostali cini mi se 1992 godiste.

da slažem se u potpunosti za sve navedeno. Danas turizam kao što ti reče voze seljačine i papci. U Džuve nije samo frizura zatvorenička i on sam ja zatvorenik, neavno je izašao iz zatvora, nadam se da će opet tamo gdje mu je i mjesto.
Ne znam samo da li je 319 došao 97 ili 96 godine...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #747 on: September 30, 2012, 22:19:10 »

prije 1997,znam da mi je stari rekao da je jedan nov a ostali stari pet godina
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #748 on: September 30, 2012, 23:29:54 »

troler,gb sanosa bili su od 30 do 62,imli su i numeracije 9x
Hvala puno, ti sanosi su me dugo vremena "mučili"

Koji bi ovo g.b. mogli biti?
S314 ili S14 kakvog sam vidio u spotu Halida Bešlića "poljem se širi miris ljiljana"

S415 sam vidio u emisiji top lista nadrealista, ona epizoda kad "kruško bagerom ruši poljski WC"
Upamtio sam ga po neobičnoj konfiguraciji vrata


Nažalost nema dobre slike tih autobusa pa moram ovako
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #749 on: October 01, 2012, 00:53:10 »

Pa mogao si staviti video rušenja poljskog WC-a. Grin
Oko 3:21
http://www.youtube.com/watch?v=HkLbK4J8gNA
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.045 seconds with 22 queries.