Troler
|
 |
« Reply #690 on: September 18, 2012, 12:49:36 » |
|
idemo dalje...  1. Zna li neko do kada su vozili ovi minibusi (mislim da su bili zeleni)?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter

Offline
Posts: 904
|
 |
« Reply #691 on: September 18, 2012, 20:25:42 » |
|
70-tih i malo 80-tih godina
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
 |
« Reply #692 on: September 18, 2012, 21:02:51 » |
|
Koji su minibusi poslije tih zelenih dolazili i koliko ih je došlo?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
 |
« Reply #693 on: September 18, 2012, 21:21:05 » |
|
od 80-tih pa do rata znam samo za razne tipove Neretvi (Auto Hercegovina - mostar, u saradnji sa Zastavom i, u zadnjoj verziji, Ivecom). Neznam koje godine su počeli nabavljati Neretve , i dali je bilo drugih marki do rata.
|
|
« Last Edit: September 18, 2012, 21:23:24 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
 |
« Reply #694 on: September 18, 2012, 21:38:03 » |
|
idemo dalje...  1. Zna li neko do kada su vozili ovi minibusi (mislim da su bili zeleni)? Ova slika je iz 1973.godine. Slika iz knjige 90. godina GRAS-a,autora Bahrije Avdibegović. Inače je ona bila hroničar GRAS-a,i vodila novine GSP-a.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
Troler
|
 |
« Reply #696 on: September 20, 2012, 00:15:26 » |
|
Plavo žuti tramvaj g.b. 255 Helmans majoneza, a malo viri i tramvaj u bojama francuske i britanske zastave. Čini mi se da je to bio g.b. 209
Mislim da je to otprilike 2005 godina
|
|
« Last Edit: September 20, 2012, 00:20:46 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
 |
« Reply #698 on: September 20, 2012, 16:20:42 » |
|
Sjećam se te reklame na tom 255. Da vas nešto pitam. Ovi tramvaji sa pantografom na zadnjem dijelu jesu li ih remontovali? Pošto broj tog 268 nosi sada onaj tramvaj sa JUB reklamom. Neka mi neko objasni jesu li taj pantograf tih tramvaja premjestili na prvi dio pošto je bilo tramvaja koji su imali pantograf na prednjem dijelu, mislim poslije 1998/99 nisam siguran. Od koje godine su počeli stavljati pantografe na prednji dio? Vidio sam sliku na ovom forumu koja je prikazivala 2 tramvaja jedan sa pantografom nazad i jedan sa pantografom naprijed pa hoću da mi to neko detaljnije objasni.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
 |
« Reply #699 on: September 20, 2012, 17:09:08 » |
|
Od negdje od 1998, ili možda kraja 97 kako je koji tramvaj imao generalni remont tako su mu i pantograf prebacivali. Tako do 2009 kada je remontovan g.b. 202, zadnji tramvaj kojem je prebačen pantograf, nakon čega je ofarban u zeleno, i dobio Nestle reklamu.
Još je pantograf nazad kod g.b. 283 (Turistički tramvaj) ali on godinama nije u voznom stanju.
Znači svi tramvaji 201-289 koji sad voze su nekad imali pantograf nazad koji je prebačen naprijed. Dakle nisu kupljeni 1998 kako si ti jednom napisao na drugom forumu.
Jedino 291 i 292 koji su stigli iz Bratislave 1996 nikad nisu imali pantograf nazad jer je to bilo specifično samo za K2 i T3 tramvaje rađene za Sarajevo.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
 |
« Reply #700 on: September 21, 2012, 14:34:00 » |
|
Šta misliš da li će opet tog 283 dovesti u vozno stanje? Njegov motor je stavljen u 500 pa pošto je to turistički tramvaj nevjerujem da će ga rashodovati. Hoće li ga preurediti pa da makar vozi na dan obilježavanja godišnjice GRAS-a ? I od koje je godine prestao voziti?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
 |
« Reply #701 on: September 21, 2012, 15:25:44 » |
|
Neznam koliko je dijelova skinuto sa njega, ali nadam se da će ga osposobiti jednom kada dođu bolja vremena. Isto tako se nadam da će nekad osposobiti onog T3 g.b. 128. Mislim da bi se njega moglo spasiti tek kad neki od K2 ode u rashod, jer mu više dijelova fali nego što ih ima.
Ostavljen je i jedan stari bečki tramvaj 407 i njegova prikolica 4007. Neznam šta njima fali od dijelova i može li se šta iskoristiti od tipa E.
Nažalost sad se firma bori za opstanak, tako da je ovo potisnuto u deseti plan, ali nadam se da će nekad nešto biti od toga i da se neće ponoviti greška koja je urađena sa starim trolejbusima, što je meni jako teško palo.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
 |
« Reply #702 on: September 21, 2012, 20:59:32 » |
|
Jesu li ikad zglobovi radili na liniji 34 (Kiseljak)?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter

Offline
Posts: 904
|
 |
« Reply #703 on: September 21, 2012, 22:07:46 » |
|
pamtim da su radili 432,433 i 435
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
 |
« Reply #704 on: September 21, 2012, 22:41:27 » |
|
pamtim da su radili 432,433 i 435
Koji su ono autobusi nosili te brojeve? Zaboravio sam koji su.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|