Troler
|
 |
« Reply #675 on: September 16, 2012, 19:35:09 » |
|
2002 godina 
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
 |
« Reply #677 on: September 16, 2012, 20:29:25 » |
|
Zato što su ga tada održavali.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Manas
|
 |
« Reply #679 on: September 16, 2012, 20:38:36 » |
|
ee kako su tad bili dobri,ovi danas su neprepoznatljivi 
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
 |
« Reply #680 on: September 16, 2012, 20:40:45 » |
|
Znam. Zašto su neki autobusi radili samo 3-4 godine, a neki 2 godine?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
 |
« Reply #681 on: September 16, 2012, 20:44:59 » |
|
Na koje autobuse misliš?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
 |
« Reply #682 on: September 16, 2012, 20:46:28 » |
|
Znam. Zašto su neki autobusi radili samo 3-4 godine, a neki 2 godine?
Prosto ko pasulj: Pokvarili su se, a tada je GRAS imao puno autobusa i indolentno su ostavljali nova vozila da propadaju.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
 |
« Reply #683 on: September 16, 2012, 21:03:47 » |
|
Evo ovaj 496 Renault PR180 je radio samo 4 godine. Došao je 2004 a završio 2008. 483 TAM 260A 180M je došao 2001 a ja mislim da je završio 2004 ako se ne varam. Vidio sam ga u garaži kako malo po malo skidaju dijelove. Ovaj 489 Mercedes O405GTD je radio samo dvije godine. Došao 2002 kao trolejbus. Pretvorili ga u autobus. Ne znam je li ovaj služio kao trolejbus. Znam da su neki dlužili kao trolejbus. To mi ti reci koji su radili kao trolejbus. Završio karijeru 2004. 613 Karosa B731 je došao 1996 a završio 1997/98 itd. Zašto su oni zglobni Ikarusi 280.02 radili do 2003 godine i što su Mercedesi Otomarsan O302 radili do 1998? Postavio si spisak autobusa na 40-oj stranici pa da te pitam zašto su neki radili kratko.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
 |
« Reply #684 on: September 16, 2012, 21:08:02 » |
|
Pa vidiš, oni nisu došli kao novi, bili su stari 10-15 godina kad su nabavljeni, i na to dodaj godine u GRAS-u Renaulti PR180 su bili u lošem stanju a uvezeni su sa friziranim godištem. isto su i Neoplani N4020 bili u lošem stanju kad su došli. Karosa 613 se zapalila i nije se isplatilo da je prave, što ne važi za neke Karose i MAN-ove SL222 koje su karijeru završili do 6-7 godine.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
 |
« Reply #685 on: September 16, 2012, 21:53:44 » |
|
Mercedesi O405GTD nisu pretvoreni iz trolejbusa u autobuse nego su to bili duobusi - dakle i autobusi i trolejbusi i u Esslingenu odakle su došli radili su na linijama koje nisu potpuno elektrifikovane. Mislim da su oni trebali još par godina raditi, a rashodovani su većinom radi mjenjača ako se ne varam. Ikarusi "berlinci" su radili 6 godina, znači imali su 14-15 godina kad su rashodovani. Dobro su oni poslužili 1996-1998 jer je pored njih tada bilo još samo 9 zglobnih autobusa, ali bili krntije žešće i jako teškog volana. Mercedesi O302, Pegazi, Renaulti SC10, Grafovi plinci, i sl... to su bila stara, većinom donirana vozila, za koje više nije bilo ni potrebe, a ni mjesta u garaži nakon dolaska Japanske donacije od 60 autobusa novih iz fabrike. TAM 481 je bio krntija kupljena od Zenicatransa. Šteta farbe koju je dobio neposredno prije rashoda. Kad je rashodovan bio je star najmanje 15 godina.
Ako kojim čudom dođu trolejbusi MAN SL172 planirano je da rade u prosjeku još 5 godina jer su stari. neki će raditi kraće, neki možda duže.
Pošto nisu baš upoznat reći ću ti da su jedini autobusi koji su došli iz fabrike nakon rata:
Karosa B731, MAN SL222/SG312, MAN Lion's Classic, Ikarbusi IK-201 i IK-206 a drugima dodaj na godinu isporuke još 10-15 godina. Jedino minibusi nisu stizali polovni nego uvijek novi iz fabrike.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter

Offline
Posts: 904
|
 |
« Reply #686 on: September 16, 2012, 22:30:48 » |
|
Ovaj što sam se u njemu vozio krajem 96 (21 ili 22) je imao tapacirana sjedišta. Čini mi se da je imao poveću rupu od gelera na iznad šajbe na poklopcu od trake sa linijama.
Ja mislim da su 1987 stigli i TAM-ovi prigradski 311 i 312, a neznam jeli bio treći 313.
Ako su Tamovi iz '88 nosili garažne brojeve od 203, koji su onda bili 200-202? pretpostavljam da su ti brojevi bili zauzeti.
dva ili tri ikarusa su imali tapacirana sjedista a zaboravio sam za ove tamove ako su imali okrugle farove onda su 1987 ili 1988 godiste jer od 1989 idu kockasti farovi. imamo sliku garaze i vide se ti TAM-ovi prigradski,negdje je postavljena na forumu. jednog od ova tri ikarusa je vozio moj stari 1996 godine i ne mogu se sjetiti da li je bio 21 ili 22.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter

Offline
Posts: 904
|
 |
« Reply #687 on: September 17, 2012, 12:32:16 » |
|
2002 godina  kako su ovo vozilo cuvali rahmetli Ramiz-Ramce i Sejo sto sad duzi 820
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
 |
« Reply #689 on: September 17, 2012, 22:39:29 » |
|
g.b. 266 - novembar 1996 
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|