Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #585 on: June 24, 2012, 22:48:55 » |
|
Ma nema veze ... hvalaa
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #586 on: June 24, 2012, 23:17:11 » |
|
transformers koja je prva autobuska linija (na Dobrinji) koja je proradila poslije rata ?
Alipašin Most-Dobrinja je radila s prekidima i izmjenama trasa od 1994. Kad je proradio tramvaj do Nedžarića polazna stanica je premještena gdje je i sad. 1994 su radili većinom zglobni i solo Ikarusi i neki kockasti zglobni, mislim da je TAM, a nisam ga viđao poslije 1994. Krajem 1994 je proradila i komercijala, Katedrala-Dobrinja, vozio bijeli minibus Neretva iz 91. krajem 1995 je počeo raditi autobus na ovoj liniji. 1997 je proradila linija 31b Otoka-Dobrinja, prvi autobus kojeg sam vidio da vozi za Otoku je Španac-Pegaso. 1999 linija mijenja broj u 42 39 - 2001 39b - mislim 2004 Trole 103 - 1997, 107 - 2004, 108 - 2010
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #587 on: June 24, 2012, 23:20:24 » |
|
U knjigi GRAS 1992-97 godine prkosa i inata piše da je Hajro od Alipašinog polja do Vojne bolnice stizao za 6 minuta uz stanke za ukrcavanje putnika te da je u ratu uvijek vozio maksimalnom brzinom.
pitao sam ga za taj slucaj,kaze ne sjeca se,novinari pisu svasta ali se sjeca da je ikarusa 21 vozio sinama kod koreje. ovaj tam nije mogao da se salta u drugu brzinu tako da su mu u funkciji bile prva,treca i cetvrta brzina. sjecam se da sam jednom s hajrom dosao kuci,vracao sam se s terena i kad smo dosli kod zraka kaze hajro moram ga zaletiti da izvuce trecom. inace je autobus u ratu u vecini slucajeva bio parkiran kuci.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #588 on: June 25, 2012, 00:01:43 » |
|
Troler hvala )
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #589 on: June 27, 2012, 23:38:15 » |
|
Koje su otprilike godište Ikarusi IK-5?
Pokušavam sastaviti vozni park kroz prošlost pa mi treba informacija.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #590 on: June 28, 2012, 00:11:46 » |
|
Od danas ću pomalo postavljati na provjeru dijelove popisa voznog parka kroz historiju.
Zglobni autobusi nabavljeni u periodu 197x-1990
G.br. Tip God. Nab. God. Povl. Reg./Prereg 400 Ikarus IK-5 197x 401 Ikarus IK-5 197x 402 Ikarus IK-5 197x 403 Ikarus IK-5 197x 404 Ikarus IK-5 197x 405 Ikarus IK-5 197x 406 Ikarus IK-5 197x 407 Ikarus IK-5 197x 408 Ikarus IK-5 197x 409 Ikarus IK-5 197x 410 Ikarus IK-5 197x 411 Ikarus IK-5 197x 412 Ikarus IK-5 197x 413 Ikarus IK-5 197x 414 Ikarus IK-5 197x 415 Ikarus IK-5 197x 416 Ikarus IK-5 197x 417 Ikarus IK-5 197x 418 Ikarus IK-5 197x 419 Ikarus IK-5 197x 420 Ikarus IK-5 197x 421 Ikarus IK-5 197x 422 Ikarus IK-5 197x 423 Ikarus IK-5 197x 424 Ikarus IK-5 197x 425 Ikarus IK-5 197x 426 Ikarus IK-5 197x 427 Ikarus IK-5 197x 1992 428 Ikarus IK-5 197x 429 Ikarus IK-5 197x 430 Ikarus IK-5 197x 431 Ikarus IK-160 1982 1992 ? 432 Ikarus IK-161B 1990 1992 ? 433 Ikarus IK-161B 1990 1992 ? 434 Ikarus IK-161B 1990 2005 435 Ikarus IK-161B 1990 1992 ? 436 Ikarus IK-161B 1990 2005/06 ?/385-K-102
|
|
« Last Edit: June 28, 2012, 00:16:59 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #591 on: June 28, 2012, 11:43:47 » |
|
vidjecu sa starim pa ti javim
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #592 on: June 28, 2012, 13:08:15 » |
|
troler ovako bi trebale stvari da stoje,ovi zglobni ikarusi ik-5 dolazili su u razmaku od 1975 pa do 1981 a poslije dolaze prvi ikarusi 108. vozni park sa zglobovima je bio u to vrijeme dobro dobar a pokazuje nam to da je od 1982 pa do 1990 godine stigao samo jedan zglob i to 431. kad su poceli stizati gb 432-436 ovi ik-5 su isli u rashod,ja se sjecam ko najboljih 427 i 429. poslije olimpijade farbali su ih u crvenu boju a i ik-4 su takodje farbali u crvenu. sjecam se da su se vozali i ik-4 mozda negdje do 1987 najdalje i ti vecinom su vozali djake-skolski prevoz. prije rata nije bila ovolika potreba za zglobove jer su vecinom pokrivali rakovicu,hadzice,grlicu,kasindo,rajlovac a 427 je radio na domu dvokratni red voznje. to je sad sto ti mogu pomoci a bice za koji dan i vise.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #593 on: June 28, 2012, 13:18:15 » |
|
Hvala puno
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #594 on: June 28, 2012, 18:43:44 » |
|
Da provjerimo i zglobove koji su došli od 1995 do 2005
g.b. Tip God.nab God.povl. Registracije i preregistracije 437 Sanos S200 Prigradski 1995 2004 957-M-765 438 Graf & Stift GU280 M18 1996 2003 915-A-711 439 Graf & Stift GU280 M18 1996 2003 SA-3163-GA , 957-M-774 440 MAN SG220 Avtomontaža 1996 2003 441 MAN SG220 Avtomontaža 1996 2003 284-M-007 442 MAN SG220 Avtomontaža 1996 2003 102-J-690 443 Ikarus 280.02 1996 2003 444 Ikarus 280.02 1996 1997/98 445 Ikarus 280.02 1996 2003 446 Ikarus 280.02 1996 2003 447 Ikarus 280.02 1996 2003 448 Ikarus 280.03 (dvoja vrata) 1996 2003 ? , 570-A-052 449 Ikarus 280.02 1996 2003 450 Ikarus 280.02 1996 2003 451 Ikarus 280.02 1996 2003 452 Ikarus 280.02 1996 2003 453 Ikarus 280.02 1996 2003 454 Ikarus 280.02 1996 2003 455 Ikarus 280.02 1996 2003 456 Ikarus 280.02 1996 2003 457 Ikarus 280.02 1996 2003 458 Sanos S200 1996/97 2006/07 675-J-960 460 MAN SG312 1998 ---> 202-A-339 , T50-O-836 461 MAN SG312 1998 ---> K20-E-024 462 MAN SG312 1998 2010 786-J-500, 118-T-955, 624-J-160 463 MAN SG312 1998 ---> 820-M-799 , A40-J-258 464 MAN SG312 1998 ---> 693-A-600, 077-K-794, A71-M-944 465 MAN SG312 1998 ---> 786-J-501, J37-O-609 466 MAN SG312 1998 2008 467 MAN SG312 1998 ---> 925-A-682, T82-O-623 468 MAN SG312 1998 200x 469 MAN SG312 1998 ---> 162-J-377, T82-O-614 470 MAN SG240H 1999 2007 471 MAN SG240H 1999 ? 218-K-084 472 MAN SG240H 1999 2007 473 MAN SG240H 1999 2003 474 MAN SG240H 1999 2005 475 MAN SG240H 1999 2006 064-J-828 476 MAN SG240H 1999 ? 477 MAN SG240H 1999 2005 467-A-747 478 MAN SG240H 1999 ? 467-A-745 479 MAN SG240H 1999 ? 573-E-560 480 MAN SG240H 1999 2007 481 MAN SG242H 2000 2004? 482 MAN SG242H 2000 2005 483 TAM 260A 180M 2001 2004? 484 TAM 272A 180M 2002 2009 485 TAM 272A 180M 2002 2008 486 MAN SG220 Avtomontaža 2002 2006/07 858-T-985 487 Mercedes O405GTD 2002 2007 315-T-989 488 Mercedes O405GTD 2002 (04) 2007/08 386-J-022 489 Mercedes O405GTD 2002 (04) 2004 490 Mercedes O405GTD 2002 (04) 2009 163-K-441 491 Mercedes O405GTD 2003 (04) 2011 276-J-610, K67-E-795 492 Mercedes O405GTD 2003 (04) 2011 699-J-277, K67-E-790 493 Mercedes O405GTD 2003 (04) 2010 348-J-894, 269-M-880 494 Renault PR180 2004 ? 386-J-043 495 Renault PR180 2004 2009 386-J-044 496 Renault PR180 2004 2008 386-J-045 497 Renault PR180 2004 ? 498 Renault PR180 2004 ? 499 Mercedes O405G 2005 ----> 642-M-150, 557-K-001, A71-M-941
Renumeracije 1996/97 437 ex 2xxx (mislim da je 2001) 438 ex 2010 439 ex 2011 Vozila 440, 441, i 442 su također imala brojeve 2xxx
Renumeracije duobusa Mercedes O405GTD 2004 godine 487 ex 4118 488 ex 4119 489 ex 4120 490 ex 4121 491 ex 4122 492 ex 4123 493 ex 4124
Svaka ispravka i dopuna je dobrodošla
Što se tiče zglobnih od 2005 kreće nova serija od 400 pa na dalje, manje više znam kad su došli, kad su neki rashodovani tako da njih neću stavljati na provjeru.
Ukratko: 400-404 Ikarbus IK-201 405-408 MAN Lion's Classic SG313 409-419 Ikarbus IK-206 420 Renault PR180 421-423 Neoplan N4021NF 424-427 Ikarbus IK-206
|
|
« Last Edit: June 28, 2012, 18:59:55 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #595 on: June 30, 2012, 14:07:54 » |
|
Vjerovatno nikad nije stiglo toliko autobusa kao 1996, većinom doniranih a nešto i kupljenih. Znam da su Pegaso, Mercedes O302 i Grafovi plinci povučeni kad su došli Japanci pa sam za njih sve stavio da su povučeni 1998 jer neznam jeli neki od njih ranije rashodovan 96 ili 97.
Znači evo spisak solo autobusa nabavljenih 1996 ako sam nešto pogriješio ispravite:
g.b. Tip God.nab God.povl. 600 Karosa B731 1996 2009 601 Karosa B731 1996 2009 602 Karosa B731 1996 2009 603 Karosa B731 1996 ? 604 Karosa B731 1996 ? 605 Karosa B731 1996 ? 606 Karosa B731 1996 ? 607 Karosa B731 1996 ? 608 Karosa B731 1996 2009 609 Karosa B731 1996 ? 610 Karosa B731 1996 2010 611 Karosa B731 1996 2011 612 Karosa B731 1996 ? 613 Karosa B731 1996 1997/98 614 Karosa B731 1996 ? 615 Karosa B731 1996 2009 616 Karosa B731 1996 ? 617 Karosa B731 1996 ? 618 Karosa B731 1996 ? 619 Karosa B731 1996 ? 620 Karosa B731 1996 2011 621 Pegaso 6083 1996 1998 622 Pegaso 6083 1996 1998 623 Pegaso 6083 1996 1998 624 Pegaso 6083 1996 1998 625 Pegaso 6083 1996 1998 626 Pegaso 6083 1996 1998 627 Pegaso 6083 1996 1998 628 Pegaso 6083 1996 1998 629 Pegaso 6083 1996 1998 630 Pegaso 6083 1996 1998 631 Pegaso 6083 1996 1998 632 Pegaso 6083 1996 1998 633 Pegaso 6083 1996 1998 634 Pegaso 6083 1996 1998 635 Pegaso 6083 1996 1998 636 Pegaso 6083 1996 1998 637 Pegaso 6083 1996 1998 638 Pegaso 6083 1996 1998 639 Pegaso 6083 1996 1998 640 Pegaso 6083 1996 1998 641 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 642 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 643 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 644 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 645 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 646 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 647 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 648 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 649 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 650 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 651 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 652 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 653 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 654 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 655 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 656 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 657 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 658 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 659 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 660 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 661 Graf & Stift-Steyr LU200 M11 LPG 1996 1998 662 Graf & Stift LU200 M11 1996 2004 663 MAN SL200 1996 2003 664 MAN SL200 1996 2002 665 Heuliez O305 1996 ? 666 Heuliez O305 1996 ? 667 Heuliez O305 1996 2006/07 668 Graf & Stift UH240 M12 1996 ---> 669 Graf & Stift UH240 M10 (obuka) 1996 ---> 670 Graf & Stift UH240 M12 1996 2009 671 Graf & Stift UH240 M12 1996 2010 672 Graf & Stift UH240 M12 1996 ? 673 Graf & Stift UH240 M12 1996 ---> 674 Graf & Stift UH240 M12 1996 2009 675 Graf & Stift UH240 M12 (gradski) 1996 2005 680 Mercedes-Otomarsan O302 1996 1998 681 Mercedes-Otomarsan O302 1996 1998 682 Mercedes-Otomarsan O302 1996 1998 683 Mercedes-Otomarsan O302 1996 1998 684 Mercedes-Otomarsan O302 1996 1998 685 Mercedes-Otomarsan O302 1996 1998 686 Mercedes-Otomarsan O302 1996 1998 687 Mercedes-Otomarsan O302 1996 1998 688 Mercedes-Otomarsan O302 (obuka) 1996 ? 669 Mercedes-Otomarsan O302 1996 1998 690 Mercedes O305 VBK 1996 2009 691 Mercedes O305 VBK-50 1996 2005 692 Mercedes O305 VBK-50 1996 ? 693 Mercedes O305 VBK-50 1996 2007 694 Mercedes O305 VBK-50 1996 2003/04 695 Mercedes O305 VBK-50 1996 ? 696 Mercedes O305 VBK-50 1996 ? 697 Mercedes O305 VBK-50 1996 ? 698 Mercedes O305 ARNA 1996 ? --- Mercedes O305 ARNA 1996 Za dijelove 699 Scania ? 1996 ? 20xx Van Hool A120 1996 1996/97 --- Van Hool A120 1996 Za dijelove --- Van Hool A120 1996 Za dijelove
RENUMERACIJE: Dio autobusa koji su nabavljeni u prvoj polovini 1996 nakratko su nosili garažne brojeve 2xxx, do kraja 1996 su renumerisani
669 ex 2009...
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #596 on: July 03, 2012, 14:36:46 » |
|
Dobra ti je to ideja. Svećano neko pravi spisak vozila koje je GRAS imao od 1996 pa na dalje. Nisam ni znao da je gras imao dvije Mercedes ARNE. Arna 698 ti je radila do 2007 ja mislim. Čak nisam ni znao da je GRAS ima Van Hool-a. Dupli Graff & Steyr je imao broj 2xxx ne sjećam se koji broj ali znam da je imao 2 na početku broja. Ovo što piše pored nekih autobusa Za dijelove da li još sjede u garaži ili su ih isijekli? Većina ovih Mercedesa O305 VBK-50 su radili do 2004 neki do 2005 osim 693. I ovo ne mogu vjerovati kako su neki radili 2 godine kao ovi Pegasi i Steyr-i na plinski pogon. Sviđa mi se kako si ovo smislio.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #597 on: July 03, 2012, 15:55:49 » |
|
Ti Pegasi su došli krajem 1996 i vozili su možda do proljeća 98. Znači radili su oko godinu i po dana.
Dosta tih autobusa je postalo višak kad su došla Japanska donacija od 60 autobusa.
|
|
« Last Edit: July 03, 2012, 15:59:20 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #598 on: July 03, 2012, 16:20:13 » |
|
Ih tada je višak bio a sada jako malo autobusa imaju.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #599 on: July 03, 2012, 17:51:41 » |
|
Pegasso autobusi su bili uski i nisu bili za Sarajevskih gužvi uz to veoma nejaki, imali su neke čudne mjenjače kao poluautomatske u glavnom morali su postati višak jer su u to vrijeme bili daleko najslabija vozila u GRASu. Bolji su bili i Karose, i ono MANova polovnih i Steyra a da ne govorimo o novim MANovima. Znači Pegasso autobusi su mogi u Sarajevu raditi jedino kao "nužno zlo" tj kada nema boljih...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|