bhbus.ba
December 18, 2024, 04:12:49 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 386887 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #555 on: June 23, 2012, 08:10:10 »

Kad te već zanima onda evo da znaš da i 714 ima 8 zračnih jastuka po dva para na svakom točku dok npr SL 222 ili Lions Classic ima 4 zračna jastuka i onda ne treba da čudi što je 714 i danas udobnije od vecine vozila mlađih i po 20 i kusur godina od njega
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #556 on: June 23, 2012, 10:35:02 »

Pa dobro, MAN SL222 je vozilo za siromašnija tržište. a O305 je ipak svojevremeno bio za zapadno-evropsko tržište, i to vrh u svoje vrijeme.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #557 on: June 23, 2012, 13:14:53 »

Hvala transformers. Čuo sam da 714 ima zračne jastuke ali da te pitam nešto. Zašto neki na forumu govore da 714 nema armotizere? Kada se njime voziš jako je udoban pa me zanima zašto neki govore da nema armotizere.
O305 kao što Troler spominje bio je jako popularan autobus. U zapadno-evropkoj državi zaboravio sam kako se zove, u njenom gradu je kupljeno oko 100 mercedes autobusa O305. Samo ne znam koliko je Mercedes napravio primjeraka O305.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #558 on: June 23, 2012, 14:27:23 »

Bio je neko vrijeme bez amortizera (godinu-dvije) valjda su mu zimus kad su ga pravili ubacili neke.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #559 on: June 23, 2012, 15:58:40 »

Ma udoban je zbog po dva jastuka na svakom točku, štosuje na jastucima ali da je on ispravan i da ga se smije "natjerati" na 70-80 km/h onda bi bio belaj jer bi ga bilo teško održati na putu. Ne znam da li su mu "nabacili" amortizere moguće da ih nema ni dan danas. Mercedes je ipak mercedes..
Šo se tiče SL 222 nema nikakve veze sa siromaštvom ondnosno bogatstvom tržišta. Istina je da su MANovi inače neudobni kruti bez obzira da li se radilo o MANovima rađenim u Turskoj ili  Njemačkoj, ali isto tako je činjenica da mogu izdržati puno veći teret i lošije uslove od Mercedesa...
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #560 on: June 23, 2012, 16:17:51 »

transformers hocel GRAS nabavljati/dobiti neka vozila do kraja godine ?
Hvala unaprijed na odgovor Smiley)
Logged

sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #561 on: June 23, 2012, 16:20:27 »

 Da te pitam transformers. Da li je lakše održavati MAN-a SL222 ili tog mercedesa O305 Huh?
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #562 on: June 23, 2012, 18:30:11 »

transformers hocel GRAS nabavljati/dobiti neka vozila do kraja godine ?
Hvala unaprijed na odgovor Smiley)

pitaj Lulića i Musića i ostale "vladare"...
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #563 on: June 23, 2012, 18:32:30 »



Ne vjerujem, zbog ove krize koja vlada GRAS-om. Ipak ako nabave neka vozila bit će dobro.

zabranjeno citiranje zadnje poruke
« Last Edit: June 23, 2012, 18:39:43 by MAN Lions coach » Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #564 on: June 23, 2012, 18:35:40 »

Što se tiče održavanja pa jednostavniji je 305 međutim za njega nema djelova jer se više odavno ne proizvodi a SL 222 su malo komplikovaniji od 305 međutim opet jednostavniji od Lions CLassica ...ma činjenica je da je u GRASu svako vozilo teško održavati Smiley Smiley Smiley
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #565 on: June 23, 2012, 21:39:40 »

transformers hocel GRAS nabavljati/dobiti neka vozila do kraja godine ?
Hvala unaprijed na odgovor Smiley)

pitaj Lulića i Musića i ostale "vladare"...
Na kojem je vozilu bila posada koja vozi 826 ?
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #566 on: June 23, 2012, 21:46:41 »

Na 826 godinama hahahhahahah....Enver Lindov koji je ove sedmice prva smjena vozi ovo vozilo ja mislim skoro  10 godina, Kemo Ramić Kemica lik kojeg vole svi ali bukvalno svi, dobar covjek, odličan vozač, kluturan, lijep, uljudan ga je zaduzio davne 98 godine mislim da je bio skoro nov kad ga je Kemo zadužio a treci član posade Ismet Klis je prijeratni vozač trole koji je godinama vozio 825, ovo vozilo vozi mislim 3/4 godine već...
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #567 on: June 23, 2012, 21:50:28 »


Ja mislim da su to najbolji vozači u čitavom GRAS-u , a i stvarno dobro voze i kulturni su Smiley

zabranjeno citiranje zadnje poruke
« Last Edit: June 23, 2012, 22:04:09 by MAN Lions coach » Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #568 on: June 23, 2012, 21:53:37 »


odlični su pogotovo prva dvojica. Mislim da Kemo spada među 5 vozača  u GRASu što se tiče vozačkih sposobnosti, definitivno. MIslim da je on trebao zadužiti jednog Classica ali "stranačka nepodobnost" ga je zeznula hhahahhahah
« Last Edit: June 23, 2012, 22:04:35 by MAN Lions coach » Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #569 on: June 23, 2012, 21:57:19 »


Ja mislim da ovi ljudi koji koriste liniji 31 , da gotive Kemu. Čovjek je ama baš uvijek nasmijan kada neko pokaže/kupi kartu i uvijek se zahvali .

zabranjeno citiranje zadnje poruke
« Last Edit: June 23, 2012, 22:03:22 by MAN Lions coach » Logged

Pages: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.044 seconds with 22 queries.