bhbus.ba
November 24, 2024, 20:20:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 384324 times)
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #525 on: June 15, 2012, 12:16:54 »

Evo slike Arne 698:

Link: http://www.ht-busser.dk/billede.php?id=503





« Last Edit: June 15, 2012, 12:30:54 by sarajlija211 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #526 on: June 15, 2012, 12:33:28 »

Autor slike je Dennis Holm Petersen.

Ja ga nakon 2001/2002 nisam viđao sve do 2005 kad sam ga vidio na liniji 39. Prije toga sam ga zadnji put vidio 2001 ili 02 kad je vozio radnike Bosnalijeka.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #527 on: June 15, 2012, 12:40:59 »

Da ta slika je kada sam se prvi put vozio njime na liniji 46. Ja, moj dedo i roditelji. Ni ja ga nisam vođao do 2005. Prvi put sam ga vidio na Ilidži tj slika iznad. Nekoliko je puta vozio na toj liniji. Izgleda da je jedini u kojeg se moglo ući bez ikavog problema.
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #528 on: June 19, 2012, 14:54:13 »






Izvor :Google tražilica
« Last Edit: June 19, 2012, 18:47:08 by MAN Lions coach » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #529 on: June 19, 2012, 15:36:35 »

Mora se navesti izvor slika Grin
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #530 on: June 19, 2012, 16:00:57 »

ukucao sam google slike autobusi i tu sam nasao
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #531 on: June 19, 2012, 16:31:58 »

One gornje su GRAS-ove iz perioda 1998-2009, osim 846 i 803 je sa nekog foruma mislim da je iz perioda 2007-2009, ali kradu je mnogi portali, u ovom slučaju sutra.ba
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #532 on: June 19, 2012, 20:01:27 »

Da li mi neko može reći kada je ovo bilo? Čini mi se da je ovo g.b. 501 kada je bio nov (nema reklame raiffeisen) i vašingtonac u pozadini, kada je tačno ovo bilo?



Slika sa: http://www.gras.ba/bs/
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #533 on: June 19, 2012, 20:25:18 »

To je vjerovatno kraj 2004, promotivna vožnja, a natpis na displeju je dodat u photoshopu ili paintu.

Isto i g.b. 400 fotošopiran, a u stvari je slikan u garaži.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #534 on: June 19, 2012, 21:20:57 »

nije 400 fotoshopiran ovo je slikano 2005. godine za dan firme kada su u stvari Ikarbusi IK 201 pušteni u saobraćaj. To su bili prvi Ikarbusi koji su došli u BiH poslije rata a u stvari bili su dijelom kompenzacije odnosno GRAS je imao pred sami rat uplaćenih veliki broj autobusa Ikarusu i onda su oni to uz blagoslov Bimaša i ostalih mafijaša sveli na samo 5 vozila. Sjećam se a su tada 400 zadužili posada koja sada vozi 409, 401 posada sa 413, 402 posada sa 474 odnosno danas jedan član posade sa 419, 403 posada koja je do tada vozila 464 a 404 posada koja danas vozi 415....402 je nedugo za tim imao udes odnosno vozač je okrećući ga negjde Vogošći zapeo i pokidao gurajuce spone tako da to vozilo nikada nije napraveljno kako treba te i dan danas ima volan ko Džems...
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #535 on: June 19, 2012, 21:24:39 »

te godine su stigli fapovi 320 a poslije mjesec -dva i 321,322 i pet ikarbuseva
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #536 on: June 19, 2012, 21:48:57 »

Ma ovo je iz garaže tvrdim. kad su bili jedan pored drugog. Kroz staklo mu se vidi drugi Ikarbus joji je bio parkiran pored njega.

A pušteni su u saobraćaj prije dana firme, možda krajem ljeta ili početkom jeseni 2005. Znam da su još Ikarusi 434 i 436 bili u životu kad sam se prvi put provozao u njemu.

Za dan firme su neki radili na zamjeni tramvaja, znam da je jednom na displeju pisalo 22 ILIJAŠ, znam jer sam tad prvi put bio na paradi tramvaja.

Kad su došli mislim da je Jusufranić izjavio da do kraja 2005 treba doći još 10 Ikarbusa koji nikad nisu došli. (ima to negdje po internet arhivama)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #537 on: June 19, 2012, 21:50:34 »

Predobro izgleda da bi bio realan, ovo je fotošop.....

BTW i ja sam tada prvi put bio na paradi.

U povorci su bili: 1 (konjski),15 (tek bila napravljena replika), 71 ,209(bosna osiguranje), 304(plavo-žut) 502(gorenje) i 602(Osram)

Tada je 602 bio najljepši ikad tramvaj po meni.
« Last Edit: June 19, 2012, 21:54:14 by man 464 » Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #538 on: June 19, 2012, 21:57:33 »

i ja mislim da je fotošop, jer pogleadj mu zadnji kraj i kakav je prelaz sa busa na tramvaj...
Logged


ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #539 on: June 19, 2012, 22:33:34 »

bio fotosop ili ne 400 odlicno izgleda
Logged
Pages: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.041 seconds with 23 queries.