Troler
|
|
« Reply #375 on: March 28, 2012, 21:15:56 » |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ns1vC0JRqP8[/youtube] U spotu Halida Bešlića (počinje na 7:05) u pozadini prolazi dosta GRAS-ovih vozila: K2 tramvaji, Jedan TAM 260A116M, Ikarus, a meni je najinteresantniji Sanos S314 u gradskoj ili prigradskoj varijanti sa koji se pojavljuje na 9:05. Pored toga u spotu Dragane Mirković na 2:09 se pojavljuje trola Škoda 14tr
|
|
« Last Edit: March 28, 2012, 21:18:57 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #376 on: March 29, 2012, 10:58:36 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #378 on: March 29, 2012, 19:36:24 » |
|
Ikarusi na barikadi 1992. Iza rata su ostala još najmanje 2 Ikarusa sa istom reklamom kao na onom lijevom, ali se nesjećam gar. brojeva.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #379 on: March 29, 2012, 20:24:30 » |
|
Ikarusi na barikadi 1992. Iza rata su ostala još najmanje 2 Ikarusa sa istom reklamom kao na onom lijevom, ali se nesjećam gar. brojeva. jedan koji je imao ovu reklamu i koji je prezivio je 378
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #380 on: March 29, 2012, 21:23:18 » |
|
E hvala. Baš me to interesovalo.
Znaš li možda koji je g.b. onaj što je imao reklamu "Kompas" na plavoj pozadini (mislim da taj nije radio duže od '98) I onaj što je imao reklamu Privredna banka Sarajevo direktno na boju autobusa? (mislim da je radio do 2000)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #381 on: March 29, 2012, 21:35:10 » |
|
pomozi mi,daj mi gb koji su prezivjeli,ne mogu se sad vise ni sjetiti onih koji su vozili poslije rata,blokirao mozak
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #382 on: March 29, 2012, 22:07:15 » |
|
22, 71 (ili možda 21 i 77), 233, 234, 235, 236, 237, 238, 241, 258, 260, 267, 268, 333, 334, neznam jeli 336 ali mi se mota po glavi, 343, 353, 354, 356, 357, 362, 364, 365, 368, 378, 385, 387,434, 436...
Većina od ovih su uništeni, ali možda je neki od ovih preživio (U mom spisku označeni kao busevi nepoznate sudbine): 230, 231, 232, 239, 240, 242, 245, 246, 247, 248, 249, 250, 253, 254, 255, 257, 261, 262, 265, 335, 336, 337, 338, 339, 340, 341, 342, 344, 345, 346, 347, 348, 349,372, 380, 381, 382, 383, 389, 390, 391, 392, 393, 394, 395, 396, 397.
Ostali su uništeni ili ukradeni. Da ih sad ne nabrajam.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #384 on: April 01, 2012, 19:57:33 » |
|
IK-108 gb 353 i Graf "plinaš" gb 655 u rashodu
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #385 on: April 01, 2012, 20:21:34 » |
|
IK-108 gb 353 i Graf "plinaš" gb 655 u rashodu 353,stari ga dotjerao 1982 god novog iz zemuna i vozio ga do oktobra 1987. u septembru 1987 imao zestok sudar u velesicima kod sarajevogasa sa gb 387,direktan sudar
|
|
« Last Edit: April 02, 2012, 00:10:22 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #386 on: April 01, 2012, 22:03:01 » |
|
IK-108 gb 353 i Graf "plinaš" gb 655 u rashodu 353,stari ga dotjerao 1982 god novog iz zemuna i vozio ga do oktobra 1987. u septembru 1987 imao zestok sudar u velesicima kod sarajevogasa sa gb 387,direktan sudar i jel bilo žrtava , mislim da si ranije govorio da je napravljen i da mu je ugrađena dvodjela šoferšabna...
|
|
« Last Edit: April 02, 2012, 00:11:11 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #387 on: April 02, 2012, 09:14:12 » |
|
IK-108 gb 353 i Graf "plinaš" gb 655 u rashodu 353,stari ga dotjerao 1982 god novog iz zemuna i vozio ga do oktobra 1987. u septembru 1987 imao zestok sudar u velesicima kod sarajevogasa sa gb 387,direktan sudar i jel bilo žrtava , mislim da si ranije govorio da je napravljen i da mu je ugrađena dvodjela šoferšabna... malo je bio povrijedjen rahmetli murat,on je taj dan starog zamijenio turu,dvije. dvodijelna je sajba na njemu bila orginal. jednodijelne su imali gb od 267 do 276,433,434,435,436,21,22
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #388 on: April 02, 2012, 19:39:05 » |
|
malo je bio povrijedjen rahmetli murat,on je taj dan starog zamijenio turu,dvije. dvodijelna je sajba na njemu bila orginal. jednodijelne su imali gb od 267 do 276,433,434,435,436,21,22
Jednodjelne su imali i 23-27, a šta je sa 432?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #389 on: April 02, 2012, 21:45:15 » |
|
malo je bio povrijedjen rahmetli murat,on je taj dan starog zamijenio turu,dvije. dvodijelna je sajba na njemu bila orginal. jednodijelne su imali gb od 267 do 276,433,434,435,436,21,22
Jednodjelne su imali i 23-27, a šta je sa 432? jest,zadnja serija 23-27,njih sam zaboravio,431 dvodijelna a 432 sam zaboravio napisati. 432 i 433 su stigli prije 434,435 i 436. ova vozila su radila na kiseljaku ilil kobiljaci,tarcinu,hadzicima,tilava,kasindo. to su bile linije koje su pokrivali zglobovi. na rajlovcu bi bivali stari zglobovi ik-5 pretezno u spicama. buca potok je imao mislim oko 6 vozila u spicama,4 stalna reda voznje i dva dvokratno jer je interval bio svakih 11 minuta. vozila koja su drzala linije i koji su bili stalni na linijama sto se mogu sjetiti su 14-240,241,239, 15-232,243,71,213,235,260 18-247,249 41-244 41b-237 dobrosevici-230 i 376-dvokratno,vozac jovo,radio je malo poslije rata preko servisa 242 je drzao nedjarice toliko se mogu sjetiti. imao sam sve zapisano ali vremenom se zagubilo a pratio sam pretezno ikaruse 16-263,264
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|