kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #15 on: December 08, 2010, 13:18:56 » |
|
Izgleda da Kanticu linije za Svedsku i nisu bas profitabilne Mislim da je u zadnjih,godinu ili dvije,najveći problem BH bus prijevoznika ove niskotarifne avionske kompanije(low-fare airline),koje su maksimalno snizile cijenu karte,tako da ljudi uglavnom biraju njih.Kako imam par prijatelja što žive i rade gore u Švedskoj,a koji su ranije redovno putovali autobusom,u zadnje vrijeme dolaze gotovo uvijek avionom na odmor,jer kako oni kažu,jednostavno je isplativije.Postavlja se pitanje je li moguće i da autobusne firme uvedu neku vrstu low-cost prijevoza.?!
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #16 on: December 08, 2010, 15:09:06 » |
|
hem sto je jeftina karta sad avionom, hem je stim i brze i nije naporno koliko je naporno autobusom putovati tu relaciju ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #17 on: December 09, 2010, 14:10:34 » |
|
hem sto je jeftina karta sad avionom, hem je stim i brze i nije naporno koliko je naporno autobusom putovati tu relaciju ...
Evo samo jedna usporedba karata Kantić:Sarajevo-Stockholm 196 eura(povratna) Globtour: Sarajevo-Stockholm 205 eura(povratna) avionom ista relacija 308 eura,također povratna karta(ako se rezerviše karta 40 dana prije polaska).Čini mi se da je jedina prednost autobusa količina prtljaga koji se može natovariti.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
coleman
Kondukter
Offline
Posts: 638
|
|
« Reply #18 on: December 10, 2010, 18:46:40 » |
|
Vec sam pricao za liniju za Berlin, problem kod tih duzih linija je sto ljudi dolaze najvise 1-2 puta godisnje u sezoni, a van sezone rijetko ko ide. Iz Beca i Munchena ima ljudi koji dolaze svake sedmice i tu se mogu sniziti cijene, ali za Skandinaviju bi rijeko ko cesto putovao i da je jeftinija karta, jer 30-40 sati u jednom pravcu i isto toliko nazad
|
|
|
Logged
|
|
|
|
aka
Pješak
Offline
Posts: 54
|
|
« Reply #19 on: December 12, 2010, 12:01:48 » |
|
Izgleda da ove linije za Skandinaviju i nemaju kapaciteta za tjedne linije,sto potvrdjuje i Kantic sa novim voznim redom za Svedsku.Dugorocno oni ce voziti mozda jednom mjesecno gore.Cujem da je i Biss i Globtour imaju sada novi vozni raspored.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
adisa
Pješak
Offline
Posts: 43
|
|
« Reply #20 on: July 02, 2011, 21:27:31 » |
|
OBAVIJEŠTAVAMO VAS DA JE UVEDENA REDOVNA AUTOBUSNA LINIJA PREKO SLAVONSKOG BRODA ZA MUNCHEN-AUGSBURG
Polasci iz Bosne: -svaki četvrtak i svaka nedjelja Polasci iz Njemačke: -svaki ponedjeljak i svaki petak
...Za sve ostale informacije molimo Vas da nazovete Biro Tesanj: 032 663688, 032 663555 ili Njemačka: 01754108026, 01754108029 ili 017699177288, 015788639167
|
|
|
Logged
|
|
|
|
aka
Pješak
Offline
Posts: 54
|
|
« Reply #21 on: December 30, 2012, 20:47:46 » |
|
Izgleda da ove linije za Skandinaviju i nemaju kapaciteta za tjedne linije,sto potvrdjuje i Kantic sa novim voznim redom za Svedsku.Dugorocno oni ce voziti mozda jednom mjesecno gore.Cujem da je i Biss i Globtour imaju sada novi vozni raspored.
Otprilike prije godinu dana sam prognozirao razvoj situacije na linijama za Svedsku,ali i me je,ipak,iznenadio potpuni prestanak linije kod Kantica. Ikreno,ocekivao sam da ce se to prvo desiti kod manjih prijevoznika. Ne bi me zacudilo da udje u kooperaciju sa nekim od prijevoznika i da iznajmi liniju za SV.Inace,od samog pocetka Kantic je bio los po broju putnika u odnosu na ostale firme koje voze gore. Interesantno ce biti pratiti razvoj linija za Zagreb u slijedecem periodu.
|
|
« Last Edit: December 30, 2012, 21:19:08 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
coleman
Kondukter
Offline
Posts: 638
|
|
« Reply #22 on: December 30, 2012, 21:50:49 » |
|
Mislim da na tim linijama nema nekog potencijala i da su zato i odustali, jer jednostavno je to predug put za autobus... Ne znam kako prolaze TopTourist i Espergade, oni te linije voze najduze? Nevezano za Kantica, mislim da bi na svim linijama bilo tesko da nisu vize ukinute
|
|
|
Logged
|
|
|
|
kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #23 on: January 02, 2013, 23:42:27 » |
|
Linija za Svedsku je od samog pocetka slabo bila popunjena. Mislim da oni tu liniju voze 10-tak godina,ako ne i duze. Vjerovatno je pocela u zadnje vrijeme da donosi samo gubitke i logican potez je bio da prekinu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sadamsadam
Pješak
Offline
Posts: 3
|
|
« Reply #24 on: February 12, 2013, 12:20:45 » |
|
koje su usputne stanice na liniji Duisburg-Kljuc
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #25 on: February 12, 2013, 12:41:58 » |
|
kantić nema takvu liniju Ali mu linija za Bregenz prolazi kroz Inssbruck
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sadamsadam
Pješak
Offline
Posts: 3
|
|
« Reply #26 on: February 12, 2013, 12:57:56 » |
|
meni treba autobus sto uzima putnike iz Innsbrucka ili Rosenheima i koji ide do kljuca,prijedora ili sanskog mosta.Ako znate nekog bio bih vam zahvalan.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #27 on: February 12, 2013, 13:08:06 » |
|
Do Kljuca ide Prosic , za ostale ne znam
|
|
|
Logged
|
|
|
|
kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #28 on: April 14, 2013, 12:24:15 » |
|
Kantic ima novu liniju za Nürnberg.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 10.122
|
|
« Reply #29 on: April 14, 2013, 12:31:04 » |
|
odakle krece ?
|
|
|
Logged
|
BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
|
|
|
|