bhbus.ba
November 23, 2024, 10:21:22 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 7 8 [9] 10   Go Down
  Print  
Author Topic: Busevi u kojim ste putovali?  (Read 41322 times)
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #120 on: July 04, 2014, 22:27:33 »

Koji su motori ne znam, a nisam gledao obrtomjer već brzinomijer Cheesy na početku tog žestokog brda je išao 80-85 km/h, a nakon 500 metara je opao na nekih 60. Ali je ispred nas išao slabašan Golf I tako da mislim da bi tu i bolje išao da nije bilo Golfa. Smiley Odličan Jetliner za svoje godine, kao i City.
Logged

Setra S 417 HDH !!!

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #121 on: August 15, 2014, 18:23:47 »

Prošli vikend:

Stari Iveco Turbo Daily (800 km otprilike) - ne trebam ni riječi napisati o njemu
MB Conecto prigrad (10 km) - dobar
MB Sprinter novije generacije (20 km) - odličan
Sanos S 415 (20 km) - za svoje godine ide fino
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #122 on: August 17, 2014, 19:09:06 »

Nedavno sam imao priliku da se vozim u novopridošlim busevima u Niš-ekspresu, a to su MB Conecto, Castrosua MAN i Neoplan Centroliner što se tiče lokala i mogu reći da su fini autobusi za naš teren, a što se tiče Temsa Opalin koje su pristigle ništa specijalno, samo lepo izgledaju i imaju čuda m*da ali u svakom slučaju promašaj od autobusa.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #123 on: August 17, 2014, 20:36:43 »

Jel imaju slike od Castrosue i Centrolinera? Vidio sam na Autobusi.NET slike od Citara L i Conecta.. lijepi su Smiley
Logged

Saško
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 551



« Reply #124 on: August 17, 2014, 21:22:27 »

Možda imaju tamo neke slike, ja imam neke slike što mi je poslao predstavnik iz Pančeva kad se zatekao na parkingu u BG kad su 2 Conecta, 2 Castrosua i 1 Neoplan tek uvezeni i nisu bili u firminim bojama..
A ti iz zadnjeg kontigenta 2 Citaro solaša 1 troosovinac i Conecto još nisu izašli na ulice trenutno su na sređivanju.
Logged

Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
dusan
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 419



WWW
« Reply #125 on: August 28, 2014, 21:59:23 »

Evo ovako:Smiley
Isuzu Turquoise-Drinatrans Zvornik
VDl Bova-Duga Petlovaca
Mercedes Citaro-RET Rotterdam
Belarus Aura-Duga Petlovaca
Neki gradski Volvo-Lastra Lazarevac
Marcopolo-Drinatrans
Irisbus Iliade-EUROBUS KOSICE
MAN Lion City-Verkrhersgesellschaft Frankfurt
Neoplan Euroliner-TTT
Logged

dusan
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 419



WWW
« Reply #126 on: August 30, 2014, 19:25:08 »

Ima jedno 5 mjeseci vozio sam se Drinatransom na liniji Bratunac-Bijeljina.Bus je bio Isuzu Citybus.Autobus se treso nedaj Boze nikome da se ovako provede Angry Vozac je vozio 80, u busu je bilo kao na rolerkosteru Shocked Vozac je zvao Drinatrans jer mu jr u putu napukla lamela kad cuh ja reko odosmo u Drinu.Dosli smo na AS Zvornik I stajali jedno 10min neka pauza, posle otisli u Drinatransovu garazu samo dva busa bila I jedan u rashodu.Do Bijeljine je bilo fuuj!
Trebaju sredit krseve svoje *ebene.
Voznja na skali od 1 do 10 bila je 0.
Da li je jos neko imo ovakvo iskustvo u Drinatransu.
Logged

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #127 on: September 17, 2014, 18:11:45 »

Nakon Mercedesa, Setre, Tourlinera, Citylinera, na red je došao MAN Lion's Coach (konkretno troosovinac).

Što se tiče motora i vuče odličan je, ima 12 brzina, najveću uzbrdicu na liniji izvuče 7. brzinom, može se birati dal da se krene 3. ili 4. i još mnogo toga na mjenjaču se može podešavati, ali više o tome u temi prevoznika, kad poslikam autobus. Retarder je na dodir (dugme kod tempomata).

Generalno unutrašnjost djeluje moćno jer su sjedišta obojena nekim egzotičnim bojama. Sjedišta su udobna za sjediti na njima, ali ne i spavati jer ako hoćeš da se nasloniš, smetaće ti rub na vrhu koji je prilično oštar. Takvi promašaji se ne bi smjeli dešavati kod jednog od 4 najveća proizvođača autobusa.

Meni je MAN isti kao i Neoplan - mašina dobra, samo ga udobnost zeza Cheesy
Logged

Setra S 417 HDH !!!

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #128 on: September 24, 2014, 00:10:13 »

A evo na koji rub mislim Cheesy

Logged

Setra S 417 HDH !!!

Setra Top Class
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 577



« Reply #129 on: September 24, 2014, 09:54:53 »

Nakon Mercedesa, Setre, Tourlinera, Citylinera, na red je došao MAN Lion's Coach (konkretno troosovinac).

Što se tiče motora i vuče odličan je, ima 12 brzina, najveću uzbrdicu na liniji izvuče 7. brzinom, može se birati dal da se krene 3. ili 4. i još mnogo toga na mjenjaču se može podešavati, ali više o tome u temi prevoznika, kad poslikam autobus. Retarder je na dodir (dugme kod tempomata).

Generalno unutrašnjost djeluje moćno jer su sjedišta obojena nekim egzotičnim bojama. Sjedišta su udobna za sjediti na njima, ali ne i spavati jer ako hoćeš da se nasloniš, smetaće ti rub na vrhu koji je prilično oštar. Takvi promašaji se ne bi smjeli dešavati kod jednog od 4 najveća proizvođača autobusa.

Meni je MAN isti kao i Neoplan - mašina dobra, samo ga udobnost zeza Cheesy

Nisu ta sjedista namjenjena da se spava na njima tako da po meni to nije promašaj..
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #130 on: September 24, 2014, 15:32:03 »

Pa to i kažem, turistički je autobus, za duža putovanja; šta će putnik radit po noći ako neće spavat
« Last Edit: September 24, 2014, 15:51:08 by makljen1123 » Logged

Setra S 417 HDH !!!

novi
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 53



« Reply #131 on: September 24, 2014, 19:56:37 »

Jel smijem i ja?

Autotrolej Rijeka - svi modeli koje su imali od osamdesetih nadalje s izuzetkom Renault Mastera, TAM-ovih minibusa (bila su dva), invalidskih kombija i novog Dailya - bio u njemu al se nisam vozio; također na probi Integro Euroline ZG
Autotrans Rijeka/Cres - TAM-ovi 190a11, 260a120, 260a116, 260a119; MAN Lion's Regio, Lion's Coach prve i druge generacije, SR280, SG313; Mercedes Tourino, O404, Tourismo 1.gen., O303 TAZ i original, O302; Setra S215HD, 315GT-HD, 415GT-HD; Neoplan Tourliner, Cityliner novi i Starliner novi; Sanos 315 i 415; Dubrava 1429 i 1438;
ZET Zagreb: Citelisi (ali u Rijeci na probi-solo i zglobni), MAN Lion's City, MB Citaro 2
Pulapromet Pula: MAN SU220AM, Sanos S115 i MB O317 ex Autotrolej i od novih Irisbus Citelis

Trieste Trasporti: Irisbus Citelis
LPP Ljubljana: MB Conecto G, Irisbus Citelis CNG, MAN Lion's City

Bivši HR prijevoznici: Kvarner Express Opatija: MB O302, MB O303 TAZ, EA O303 Eurostar;  Istratrans Labin TAM 260a119; Homer Lokve - Neoplan Jetliner



Od HR prijevoznika još - najbolji do sada Setra S515HD Puh (ako se vožnja računa parkiranje 3 metra  Grin) ); Pino Viaggi - Neoplan Starliner i Dubrava 1426; Kvarner Bus - MB Tourismo, Clissa Klis - MB O404SHD; Brioni Pula - MAN Lion's Coach prve i druge generacije; Setra S415HD, Neoplan Cityliner stari i novi, MB Tourismo I, Setra S228DT, TAM 260A119; Autotransport Karlovac - Sanos 315 i Setra 315HD

Intourist Moskva     - TAM 260A119 i MB O302S Europa - imam ih i na slici, a nažalost nemam treći njihov s kojim sam se vozio - Renault FR1GTX + privatni LAZ-ovi i PAZ-ovi (oni s kamionskim njuškama)

Ima toga još...
Logged
MANAS1183
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 432



« Reply #132 on: October 09, 2014, 00:04:44 »

Sprinter 616 CDI je totalni promasaj.Danas sam se vozio u plavom Pavlovicevom,tijesno,skuceno sve,puno skace kad naleti na rupu,trza kad koci,0 cista,nisam zadovoljan

Gesendet von meinem GT-P1000 mit Tapatalk 2
Logged

Internacionalni transport "BENZ" Jakupovci bb,Laktaši
"Der LKW bringt was sie täglich brauchen"
https://www.youtube.com/watch?v=X5xwinQZbS0
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #133 on: November 10, 2014, 00:21:31 »

Ajd prvo da kažem da sam se skoro vozio u Setri 431, samo ću to reći, neću nešto pričati o njoj pošto svi znamo kakva je na putu. Samo ću reći da sam išao i autoputem (100 km/h) i krivudavom magistralom. Očekivao sam da će se na magistrali, kao i svaki deker, ljuljati, ali ne - toliko je stabilna da smo magistralom išli brzinom kao običnim busom!


Prošli vikend sam išao VDL Berkhofom Axial 70. Moram priznati da me je oduševio DAF-ov motor, koji do 100 km/h, mjerio sam, dođe za 42 sekunde! (baš kao Setra 417)

Kad ubrzava, pri višim obrtajima (1500-1700) je malo bučniji, tu buku sam čuo i kod pojedinih S 315 GT-HD, ali kad dođe do 100 km/h (i pri tome u šestoj brzini je na 1200 obrtaja) uopšte nije toliko bučan. Vjerujem da je motor dobar i u brdu, da ne kilavi. Udobnost je na visokom nivou, jedan ima obična sjedišta, drugi kožna. Odlična izolacija.
Logged

Setra S 417 HDH !!!

makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #134 on: February 06, 2015, 02:54:38 »

U ovoj Setri sam proveo 1.100 km, vozeći se od B. Luke do Beča i nazad. Neću puno pisati o njoj, svi znamo da je udobna, bez mane itd., ali ja se drugi put vozim u deckeru i opet me iznenadila, tj. oduševila stabilnost koju ima Setra 431. Znači ladno možeš ići ko sa GT-HD, neće se previše ljuljati u krivinama.  Još jedan plus kod ovog autobusa je što su vrata dvokrilna, a to omogućuje bolji protok putnika.

« Last Edit: February 06, 2015, 13:41:31 by makljen1123 » Logged

Setra S 417 HDH !!!

Pages: 1 ... 7 8 [9] 10   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.052 seconds with 20 queries.