Ma kakav benzinac,ovo je Tam 110,linijski diesel 4 cilindra,vazdusno hladjeni,dok je Tam 150 V6 vazdusno hladjeni diesel i imao je nazad 2 osovine i bio je slican TAM110. a oba je masovno koristila JNA.Oba motora su dobro poznata iz TAM kamiona.Pinzgauer je nesto skroz drugo.On ima cetverocilindricni benzinac vazdusno hladjen i nije kamion nego kao neki terenac.
Hm vjerovatno si u pravu. Koliko ja znam (ispravi me ako nisam u pravu) TAM 110 se poceo proizvoditi mislim 75 godine? Čini mi se, dakle nisam u to vrijeme bio ni "u planu" da mi je neko govorio da je prvih nekoliko generacija ovog vozila bilo sa benzinskim motorom. Da li je izvor informacija bio u pravu?
Dalje da li je takodje tacno da je to prvi vojni namjenski kamion sa odredjenom pratecom opremom proizveden u Jugoslaviji?
TAM 110 i 150 je kasnije dosao mozda sredinom 80-tih godina.Ja imam originalne vojne knjige iz 85 godine.70-tih su bili u modi(a i kasnije)oni TAM nazvani dajc sa njuskom a benzinci su bili samo ZIL ruski.TAM nisu sigurno,mozda nekad bas davno al nisam ni ja bas toliko star.Inace sam sluzio JNA bas na odrzavanju vozila.Vjerovatno je prvi kamion proizveden u Jugoslaviji kao i sve ostalo,takva je bila politika"kupujmo domace"Malo smo ispali iz teme pa nek neko otvori odgovarajucu imam ja dosta tih knjiga.
bili su sigurno 75 godine jer imam cak negdje i sliku čovjeka koji je u tom periodu bio u vojsci a slikao se pored TAM-a. Eh sad koju je oznaku tada nosio nisam siguran. Taj isti čovjek mi je pričao da su 75 ili 76 godine isli u Maribor po prvu generaciju tih TAM-ova (mislim da ih je bilo sveukupno 10) za Beograd
nije se mogao slikati kraj tamova na kojim pise RedBull,jedino oni sa njuskom.
Pa Red Bull nije pisalo sigurno
:)a corav nisam definitivno znači radi se o istim TAM-ovima s tim da je ovaj bio troosovinac ako nadjem sliku skeniram i postavim ...OK'?