bhbus.ba
November 23, 2024, 19:09:15 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 306005 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1410 on: June 11, 2013, 17:05:24 »

146 je dobila i nove tablice ,a to su T28-K-655 (ako sam dobro upamtila)hehe
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1411 on: June 11, 2013, 17:15:55 »

464 će samo negdje belaj napravit... il neka ga naprave il nek ne vozi, ono se ne može vozit. Može vozit u prvoj dok ne prigrije mada sad i u prvoj ispada...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1412 on: June 11, 2013, 17:16:58 »

Haj šta fali...ni prvi ni zadnji.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1413 on: June 11, 2013, 17:20:29 »

Ma pusti vozilo, jes da je on meni ko tebi 4135 ali biće belaj, on je krcat u špicama, samo kad rikne negdje pa totlana havarija ko sa 460 i 466 i 468....
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1414 on: June 11, 2013, 17:33:58 »

a šta je to bilo sa 468 Boga ti?.....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1415 on: June 11, 2013, 17:39:39 »

Izvinjavam se 468 nije gorio  Embarrassed .... 466 i 460 jesu
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1416 on: June 11, 2013, 20:28:07 »

4148 završio na kuki
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Eh__
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 76


Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol!


« Reply #1417 on: June 13, 2013, 07:28:03 »

Jučer oko 17:15 je 409 završio na kuki, kako jutros viđoh njegove vožnje upotpunjavaju busevi sa 21 i 22
Logged

Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol! Cheesy
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1418 on: June 13, 2013, 11:56:41 »

4127 ponovo radi.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1419 on: June 13, 2013, 13:39:57 »

465 ofarban. Radi se 463.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1420 on: June 13, 2013, 15:03:09 »

Opa, neka neka.... čekamo 403 i 427 i 852 da se aktiviraju, proradio je i tramvaj 802 danas am se vozio a jučer je vozo, ima drugačija šištenje kompresora nego ostali, vjerovatno je to taj novi ugrađen.
464 jučer opet out zbog standardnog problema.
« Last Edit: June 13, 2013, 15:17:51 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1421 on: June 15, 2013, 00:00:50 »

Jeli napravljen 801?
Malo sam studirao onaj izvještaj radne grupe, ima tu svega pa i cijena popravke za vozila pojedinačno. Tako da za 801 treba 500KM, za rješavanje problema grijanja 464 (srednji remont) traži se 5.000KM

Za opravku 465 i 467 traži se po 8000KM (Zar je 10 guma i hidromotor za 467 toliko?) Za motora i sređivanje limarije 820 traži se 10.000KM, za g.r. motora 463 10.000KM. Za 403 hladnjak vode i 8 guma 7000KM.

Ne razumijem se u cijene dijelova za autobuse, ali ovo mi sve djeluje prenapuhano.

Što se tiče trolejbusa za 4127, 4134, 4146, 4152, i 4424 navedeno je da su u procesu opravke (4127 i 4146 su već osposobljeni, čekamo ovu trojicu 134, 152 i 424 koji me iznenadio jer ne radi ima skoro 2 godine)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1422 on: June 15, 2013, 15:27:02 »

4416 sad prođe prazan sa smrskanim desnim vjetrobranskim staklom
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1423 on: June 15, 2013, 16:10:56 »

Jeli napravljen 801?
Malo sam studirao onaj izvještaj radne grupe, ima tu svega pa i cijena popravke za vozila pojedinačno. Tako da za 801 treba 500KM, za rješavanje problema grijanja 464 (srednji remont) traži se 5.000KM
Za opravku 465 i 467 traži se po 8000KM (Zar je 10 guma i hidromotor za 467 toliko?) Za motora i sređivanje limarije 820 traži se 10.000KM, za g.r. motora 463 10.000KM. Za 403 hladnjak vode i 8 guma 7000KM.
Ne razumijem se u cijene dijelova za autobuse, ali ovo mi sve djeluje prenapuhano.
Što se tiče trolejbusa za 4127, 4134, 4146, 4152, i 4424 navedeno je da su u procesu opravke (4127 i 4146 su već osposobljeni, čekamo ovu trojicu 134, 152 i 424 koji me iznenadio jer ne radi ima skoro 2 godine)
Misliš da podaci nisu frizirani, aha.....
Ma mani grobove rješavaj 852,403,427 ili kupuj nešta od tih para 463,464,465,467 i kad naptave opet će bit 3-4 mjeseca i opet su out... 852 je nahitniji po meni da se Bare dignu da rade.... I ja sam čitao pih ima svašta nešta, ali sve je to zapetljano, s namjerom... ako znaš na šta mislim.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1424 on: June 15, 2013, 17:36:21 »

Znamo koja su vozila bila na listi: 401, 403, 405, 407, 408, 427, 463, 464, 465, 467, 801, 820, 840, 852. Valjda će biti popravljani kako budu pristizali dijelovi, jer su navodno uplaćena sredstva isključivo za tu namjenu.

11 trolejbusa - 104.060,40 KM
20 autobusa - 111.500,00 KM (od toga za navedenih 13 traženo 99.500)
15 minibusa + tekuće održavanje - 55.650,00 KM
6 tramvaja - 40.000KM

Što se tiče friziranja mislim da to i ćorav vidi, ali nadati se da će biti nešto od toga.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.031 seconds with 22 queries.