bhbus.ba
November 23, 2024, 22:55:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 306170 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1365 on: May 30, 2013, 14:42:55 »

Šta je traženo za brzu sanaciju (za one pare što trebaju se dati)

-464-Srednji remont motora,gume
-467-Tehnički pregled (gume i hidro motor)
-801-kvar na motoru-(karike i zaptivači)
-840-srednji remont motora
-852-prednje vjetrobransko staklo
-403-hladnjak i gume
-427-(udes)-bravarija,gume,hidro motor i hidro pumpa,hladanjak vode i ostali materijal u procesu krpljenja-okvirno traži 20.000KM
-405 i 407-gume,kočnice,set za piksovanje
-408-gume i set za piksovanje
-401-gume,semerinzi,crijevo za zrak(motor baca ulje)
-465-gume,farbanje,pakne,
-820-lakiranje(sanacija karoserije)srednji remont motora
-840-srednji remont motora
-463-generalni remont motora

I to sve zajedno oko 100.000KM
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1366 on: May 30, 2013, 14:52:24 »

Minibusi
Radi se o garažnim brojevima 52,54,55,32,60,61,62,63,64,65,66,69,70,73,80,82,86,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,42.
Da sad ne nabrajam,fali svega.Cijena oko 60.000KM

Zvanično i tu je rashod 15,16,27

Skidanje za one što voze i izvjestan rashod:13,22,81,83,84,87,99,67,35,36,38


Za Novocitije trebaju lamele,filtere,ulje,španere,disk pločice,mikro remenove.Cijena oko 5000KM.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1367 on: May 30, 2013, 14:57:09 »

Znači Otoyol M24 (gradska verzija) definitivno završili karijeru.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1368 on: May 30, 2013, 15:12:55 »

Tramvaji:

804,806,807>predlaže se rashod jer su skidani dijelovi sa njih
808,809,810>fali svega(bandaže,kompresori,gume za bandaže itd).Cijena popravke oko 150.000KM
802>kompresor
803>ručkica za pokretanje(ne vozi od 29.9.2011)
813>disk kočnica (ne vozi od 18.2.2011.)
814>pušta zrak(fali kompresor za zrak,ventili itd. ne vozi od 19.10.2011)
816>statički pretvarač
707,710>radovi u toku
711,714,708>fale bandaže,gume za bandaže (25 po jednom točku)
303>radovi u toku(instalacije u kabini vozača)
301>fali svega cijena oko 150.000KM
283>turizam>fali i njemu sitnica(srednji remont)
278>srednji remont,konstrukcija karoserije
275>naprsnuće zglobne ploče,inače je u dobrom stanju
271,210,202>akcelerator,i ostalo
207>srednji remont
304>čoper

604>fali za obrtna postolja dijelova i ostale sitnice
605>stavljena elektroinstalacija u zadnjem dijelu i pripremljeni kablovi za prednji dio
512,513,514,606>fali sve>
Za modernizaciju oko 300.000KM

Sve ugrubo navedeno.

Za trolejbuski saobraćaj,ima dosta sitniša+gume za vozila koja voze, da sad ne navodim,traži se oko 105.000KM
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1369 on: May 30, 2013, 15:28:42 »

Pa ima li nade za neke od trolejbusa koji trenutno ne voze? Jeli šta traženo za njih (4146, 4151, 4127, 4143...)

Zar se isplati popravljati tramvaj 301?

Čudi me da nisu tražena sredstva za popravku više autobusa, ali pitaj boga mogu li se ovi preostali popraviti, ali šteta da propadnu 318 i pogotovo 324.
« Last Edit: May 30, 2013, 15:32:06 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1370 on: May 30, 2013, 15:47:22 »

Za 301 je tako poslato,ali on se neće ni uzeti za razmatranje.
Samo će biti 6 tramvaja,15 minibusa+tekuće,15-tak autobusa.
Na trolejbusima su traženi samo dijelovi,za 11 vozila,bez garažnih brojeva,samo je 40.000KM traženo za gume.
Šta da ti kažem,u suštini sve je to muljanje.
« Last Edit: May 30, 2013, 15:49:22 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1371 on: May 30, 2013, 16:36:36 »

Nadam se da će biti nešto od toga i da će bar 604 i 605 uzeti u obzir, ali s obzirom na to kakve su namjere vlasti, daj bože. I do sada se obećavalo da će se "narednih sedmica podići 15 autobusa" pa bi bila podignuta samo 2 ili 3 autobusa. Jedino je prošle godine pred remont pruge podignuto 10-tak autobusa.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1372 on: May 30, 2013, 17:01:34 »

Ovo što pročitah ne zvuči ni malo loše... Da se hoće ovo uraditi.... super bi bilo.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1373 on: May 30, 2013, 20:28:02 »

Pa bilo bi dobro kad bi ove autobuse sredili, ide ljeto, vjerovatno će još neka vozila crknuti, tako da je svako vozilo bitno, pogotovo što u jednom periodu trolejbusi neće nikako raditi, pa će trebati zamjenskih vozila.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1374 on: May 30, 2013, 20:37:53 »

ovo je prazna priča....nema od ovoga ništa. Namjerno su se "šicali" izrazila "srednji remont" "generalni remont" da sto vise zakomplikuju. Čini mi se da se trazilo 300 000 KM. Bolje je za tih 300 000 kupiti koliko se moze polovnih vozila nego ovo popravljati. Sve ovo nabrojano ne moze garantovati da ce bilo koje od ovih vozila (osim 852 eventualno 427 ili 403) raditi duze od mjesec dana
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1375 on: May 30, 2013, 20:49:14 »

+300.000 KM za sve sektore je malo,a pogotovo za sam autobuski saobraćaj,mislim da bi trebalo pokrenuti prodaju nekurentne robe,koje ima poprilično i kupiti nešto polovno.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1376 on: May 30, 2013, 22:31:05 »

ove nabrojane grobove se ne isplati praviti sem 427,403 i 852. i da ih poprave opet nece dugo,ipak su to vozila stara 15 godina sa predjenih preko milion kilometara.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1377 on: June 04, 2013, 22:01:29 »

Kod 4135 popravljeno svjetlo za prednju i bočnu linijsku oznaku. Obadvije tzv."krpe" namještene na 107 Dobrinja-Jezero, što je odavno rijetkost za vidjeti.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1378 on: June 04, 2013, 22:12:23 »

Da nam Azra, nije urgirala za 135 , heh?  Grin
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1379 on: June 04, 2013, 22:16:25 »

135 ja simpatišem,neka malo,dovoljno da nije radila,mora nešto raditi,još samo da joj se motka ne lomi....hehhehe
Da je moja,ih....kako bi bila picnuta...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 90 91 [92] 93 94 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.042 seconds with 22 queries.