bhbus.ba
December 18, 2024, 04:09:36 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 309186 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #885 on: November 15, 2012, 14:26:36 »

I 14 ima razbijen donji lijevi dio zadnje karambolke.Inače nestručno i aljkavo zakrpljeno.
« Last Edit: November 15, 2012, 14:28:14 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #886 on: November 15, 2012, 20:41:17 »

-g.b. 465 povučen za garažu oko 11:30h
-g.b. 427 povučen za garažu oko 10:30h
-g.b. 403 imao udes kod pasarele kod "klasa"
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #887 on: November 15, 2012, 23:38:02 »

@transformers, dokle se došlo sa 464, ima li kakvih indikacija da bi mogao skoro počet radit?
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #888 on: November 16, 2012, 19:19:21 »

322 je malo sređivan, na nekoliko mjesta je farban. Dobio je i onu oznaku "prednost uključenja u saobraćaj" kao što imaju i gradski autobusi.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #889 on: November 17, 2012, 00:58:57 »

@transformers, dokle se došlo sa 464, ima li kakvih indikacija da bi mogao skoro počet radit?

stoji kako stoji, oguljen ko 813, bili su planirali da isto rade i sa 823 ali vozac koji ga duzi je trazio ili da ga odmah farbaju ili da ne diraju reklamu da nebi bio "ruglo" ko 813 i 402. Sto se tice 464 bojim se da se nesto ne izjalovi jer su njegovoj posadi dali 465 koji je prilicno pouzdan mozda cak i u boljem stanju nego 464 ...jer isto tako su bili uradili 461 pa su ga ponovo ocerupali...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #890 on: November 17, 2012, 01:03:07 »

Nadam se da neće...
A što je to prijašnja posada predala 465 Balašu i Meši?
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #891 on: November 17, 2012, 15:11:54 »

pa nije im predala nego su im oduzeli autobus i dali Balaši i Meši. To vozilo je i dužio samo Sejo Mehidic. Hakalovic je tu bio onako "usput". Eh s obzirom da je Sejo ponajviše održavao to vozilo on ga je često vraćao u garažu jer čovjek ne želi da radi sa neispravnim vozilom. S obzirom da se od "govana pita ne pravi" i da je to vozilo tesko dovesti u sto posto ispravno stanje Sejo je bio uporan i svaki dan ga vracao za garažu s zahtjevom da se pravi. Vrli šefovi su skontali da on pretjerava i skinuli ga s vozila a vozilo dali Balašu i Meši koji će voziti i bez točkova . Sad Sejo radi i 2 i 3 smjenu iako ih  godinama nije radio. Jedne sedmice su mu dali i 853 u 2 smjeni vozio ga je sedam dana a nakon toga 823, 403 i sada u glavnom krpi linije i smjene....
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #892 on: November 17, 2012, 21:49:51 »

Vidio sam ga i na 853 i na 403. Ove sedmice je popodne bio na 403 na 15-ki.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #893 on: November 18, 2012, 17:20:57 »

4428 dobio reklamu LC Waikiki
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #894 on: November 19, 2012, 17:14:53 »

416 ostao bez reklame.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #895 on: November 19, 2012, 18:18:00 »

Kako izgleda kada su mu skinuli reklamu ? Jel bi trebali sukoro skinuti reklamu sa 410 i on je ima od ljetos :S ?
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #896 on: November 19, 2012, 18:33:22 »

Brzo je prošao, a ja sam bio u drugom autobusu. Onako na brzi pogled mi izgleda kao i ostali IK-206, mada mu je na par mjesta otpalo malo farbe (ne onako kao kod 402, nego malo) e  sad neznam kakav je sa druge strane.

Neznam zašto je ovo prebačeno u kvarove/popravke, bolje bi bilo da se otvori tema vozila-razno, vozni park - razno , i sl...
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #897 on: November 19, 2012, 19:04:29 »

Previše je tema.
Dovoljna je ova kvarovi/popravke//izmjene.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #898 on: November 19, 2012, 20:35:19 »

Pa dobro sad, može se još 10 tema otvoriti a da ne odu na drugu stranu, a ako se ne varam 11 je aktivnih.
Meni je sad skroz neobično da u temu u kojoj 60 strana pišemo o kvarovima, sad pišem o reklamama i drugim stvarima vezanim za vozila.

Ja bi otvorio temu GRAS: Vozila - razno, u koju bi pisali sve što u temu razno/diskusije pišemo za autobuse, trolejbuse i kombije, tako da malo rasteretimo tu temu.

Ovu bih ipak ostavio samo za kvarove, i oštećenja na vozilima kao što je bilo do danas.

Znači to je moje mišljenje, a urednici će odlučiti kako je najbolje.

819 je imao neko češanje sa desne strane, a pored toliko rashodovanih "žutalja" stavljeno mu je krilo zadnjih vrata sa 804 ili 816.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #899 on: November 19, 2012, 21:16:30 »

Vidio sam kod 819 i češanje i krilo,neki "idoli" su uspjeli da sa 816 ili 804 skinu krilo pokaj XY drugih vozila.  Angry
416 nije loš puno ali je "frljav". Nadam se da će biti kakva reklama uskoro.

Po pitanju priče u o temi slažem se sa @Troler-om.
Logged
Pages: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 22 queries.