Hahha,smiješno je i nadasve žalosno da je Direktor pronašao opuške stare nekoliko godina u autobuskom depou/krugu.
Sada još mora čistačice da tjera da rade,jer do sada nisu radile.
Inače sam mišljenja da je mnogo upropašteno od strane građana,ali onda u tom slučaju,ako je već neko odlučio da ne očisti,onda radno mjesto čistačice ne bi trebalo ni postojati u firmi.
A izjavu o naručivanja busa je bezveze komentirati.To nije nikakav
poklon već
obaveza Kantona. Kanton je dužan GRAS-u da obezbijedi prostu reprodukciju.
Drugo,sutra ujutro (danas) se može očekivati da 99% vozila minibuskog saobraćaja ne funkcioniše radi snijega.A autobuski sektor pominjati neću.
Treće,za 400,000KM se ne mogu ni gume zimske kupiti za vozila,a kamoli razmišljati o remontu,nabavi i sl.Imaju li ti pojma što sjede i preraspodjelu para vrše da to nije stidni veš koji se može kupiti na pijaci i promijeniti?Konsultuju li se sa ljudima u tehničkoj branši da im isti približe neke stvari?
Bitno je da se VIK-u i Toplanama dalo 12 mil. za njihove drske troškove,a bilo je pametnijih stvari.
Mnogo je bilo priča o "žutoj traci" u gradu i vožnji istom.Koliko mene memorija služi na obuci su nas
detaljno opominjali da se ne smije voziti žutom trakom,osim u slučaju prestrojavanja.Danas ni u saobraćajnoj policiji nemaju pojma može li se voziti ili ne,a ZOBS je postao potpuno nejasan.
Žalosno bi bilo tramvajski saobraćaj koji se odvija od Ilidže do Muzeja izdvojenom trasom(ne bi trebao trpiti smetnje od motornih vozila) odjednom se začepi na potezu Muzej-Tehnička škola.A tramvajski sistem naviše znači u gradu i ne može se zamjeniti autobusima.
Istina da je pruga trpi udarna opterećenja starih tramvaja, a i vozila,pa je umjetnički dojam za čistu desetku.Usvojena je lova za remont pruge slijedeće godine.
Neki ljudi bi morali posjetiti dobrog hodžu.